Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I disse vanskelig og tøffe LSK tider vil jeg benytte anledningen til å takke og skryte av LSK (og Råner'n sm spydspiss) for den jobben de gjør med fotballskolen! :-)
Dette er blitt en fantastisk tradisjon som klubben kan være stolt av!
Fotballskolen ja. Vekker gode gamle minner. Husker vi fikk en Mitre-ball og gratis adgang ut sesongen... Matpakker med salami og leverpostei brødskiver som ble fortært på hovedtribunen til lunsj. Good times...
Har gode minner fra fotballskolen jeg også. Fikk opplæring som keeper av selveste Grodås INNE på Åråsen de 2 siste dagene i fotballskolen, og gratis adgang ut sesongen på alle hjemmekampene. T-skjortene jeg fikk sleit jeg ut på treningene med guttelaget. Var ikke EN trening uten fotballskole trøya på
Jeg deltok aldri på fotballskolen, men jeg jobbet der en sommer når jeg spillte for fugla. Hadde sønnen til Bukken på gruppa mi. Han var vel 6-7 eller no sånt og skrev autografer som bare det. Kidsa var mer opptatt av han enn faren hans.
Annen ting jeg husker var når vi skulle spise lunsj, og da satt gutta fra a-laget der også. Det kom inn en journalist som ville snakke med Werni, og Werni svarer: Jeg er ikke den dere tror jeg er, vi har ganske lik hudfarge, men Diallo sitter der borte.
Beste minnet fra fotballskolen var når gruppa skulle ha straffekonk på Magnus Kihlstedt. Alle bommet, mens undertegnede satte straffesparket klint nede ved stolpen mens Kihlstedt sto som en saltstøtte 8) Vant den berømte colaen.. Hehe..
Ser at lsk.no har en sak om at det fortsatt er plasser på fotballskolen. Om noen har ungene sine hengende hjemme i august så har fotballskolen mine varmeste anbefalinger. Jeg hadde noen fantastiske sommere der når jeg var liten og det er nok hovedgrunnen til at jeg har noen tusen innlegg på forumet her nå.
Fotballskolen til LSK var det absolutte høydepunktet i min karriere som begrenset fotballspiller. supert opplegg fra LSK og gevinsten er massiv. Kjempebra rekrutteringsarena både for fremtidige spillere og fremtidige supportere.
Kommentar