Jeg må bare trekke frem dette igjen; Du kommer med beskyldninger om KFL's totale mangel på økonomisk innsikt og KFL er blinde av Vålerengens IF hat. (Nei Hoho, selv om du bor i Skedsmo heter det ikke Vålenga. Det er kun ett markedsføringsstunt for å virke mer spiselig på Dokka og Hadeland.)
Kremeksempelet på ryktestarting er forøvrig VIFs fremstøt mot BHR, jeg er 100% sikker på at Aalbu vet at han ikke får spilleren, men at han klarer å skape litt uro på Åråsen. Fiffig, men likefullt rykemakeri.
Det jeg sier er ikke rykter, det er harde fakta. At du ikke vet det gjør det ikke til ett rykte.
Nei. Det er nettopp det jeg sier. Det faktum at investorene må skyte inn driftmidler gjør de mindre villige til å investere i nye spillere. Skyt en lang hvit pil etter store navn i sommer.
Det tror jeg er like greit.
Om du kjenner LSK vet du at ingen spiller vil bli solgt til VIF.
Kremeksempelet på ryktestarting er forøvrig VIFs fremstøt mot BHR, jeg er 100% sikker på at Aalbu vet at han ikke får spilleren, men at han klarer å skape litt uro på Åråsen. Fiffig, men likefullt rykemakeri.
Det jeg sier er ikke rykter, det er harde fakta. At du ikke vet det gjør det ikke til ett rykte.
Nei. Det er nettopp det jeg sier. Det faktum at investorene må skyte inn driftmidler gjør de mindre villige til å investere i nye spillere. Skyt en lang hvit pil etter store navn i sommer.
Det tror jeg er like greit.
Om du kjenner LSK vet du at ingen spiller vil bli solgt til VIF.
Kommentar