Opprinnelig skrevet av gamle-perta
Espen Hoff & Morten Fevang.......
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av OlaOpprinnelig skrevet av gamle-pertaBetyr Riises signatur at Odd-duoen Hoff/Fevang ikke er aktuelle lenger..?
Mvh
perta
Jeg har ikke lyst til å innse at ikke Korén kommer til å spille i LSK frem til han går av med pensjon.
(Jada, innerst inne vet jeg at han kommer til å forsvinne etterhvert. Jeg har bare ikke lyst til å behøve å tenke på dét ennå.)Knurr...Kommentar
-
Alltid bra med nye gode spillere, men behovet er vel en god del mindre etter at vi signerte riise. Kanskje det er på tide å prøve seg på ocean igjen etter sesongen, da kan vi jo blant annet friste med royal league og europacup og odd er kanskje mer villig til å selge når han går gratis neste år?Kommentar
-
-
Espen Hoff scoret fire mål da Odd slo Drøbak/Frogn 5-0 i cupen i dag.
En annen aktuell Fugla-mann, Haugesunds keeper Jan Kjell Larsen, reddet et straffespark tidlig i sin cupkamp. Laget tapte likevel 0-1 for Vard.
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
-
Espen Hoff sier til TA i dag at han ikke har hørt en dritt fra Lillestrøm, og at han ikke vet noe mer enn det som har stått i media.
Dette står i veldig kontrast til det som ligger ute på lsk.no. 6/5 sa Fjørtoft til LSKs hjemmeside at han håpet å snakke med Hoff og Fevang i løpet av "neste uke" - altså i god tid før 17. mai.
Hva skjer?
Hoff er fortsatt mer enn god nok for oss!
mvh
perta
Link til hele saken:
Mvh
-
Stemmer dette er det utrolig dumt, Hoff er en meget god spiller vi bør kjempe for å få. Han fikk vist seg frem selv om det var en svak motstander!Kommentar
-
Spørs, da, om ikke interessen har sunket litt etter at LSK fikk Riise på kroken?
Det er jo klart at LSK ikke trenger en som vet hvor målet står... :roll:
Men på den annen side er det jo ikke helt utenkelig at økonomien veier tungt i denne eventuelle anskaffelsen også. Med én høyre kant allerede på plass kan det vel godt tenkes at det er viktigere å skaffe ny forsvarer og angriper fremfor enda en kantspiller.Knurr...Kommentar
-
Espen Hoff sier i dag at han fristes av Viking....
mvh
perta
Mvh
-
Oliver O. ønsker jeg meg sterkt, men nå må det skje noe rundt Fevang og Hoff snart. Vi må ikke la han stikke til gammle kompissen Deila på vestlandet! :xKommentar
-
Oliver O er mye mer interessant enn de to andre, men han er vel også under kontrakt? Og trolig Odds best betalte...?
mvh
pertaMvh
Kommentar