Espen Hoff & Morten Fevang.......

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #21
    Noen som kjenner hoff godt nok til å uttale seg om han er nære Søgård i kjemping. Jeg trur han hadde danket ut Søgård - kjemping og takling er ikke alt innen fotball. LSK hadde trengt en høyreving som kunne gjort noe med ballen i beina!

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #22
      Tror egentlig ikke at vi trenger dem heller, tror ikke at noen av dem ville gått inn i første 11.ern vår ..

      .
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #23
        Hva sier du? Vi har jo så stor stall, snart kommer karantener og skader på flere. Noen som vet hvor lenge Påsan er ute?

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #24
          Dyrt "stallfyll" , men jeg skjønner hva du mener.
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #25
            Hvis de kommer som bosman gutter blir de ikke dyre - bortsett fra lønn. Fevang er nok en dyr herrekar, men hoff trur jeg har overkommelig lønn.

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              #26
              Hentet fra www.lsk.no

              ----
              Hoff og Fevang (06.05.2005)

              LSK- manager Fjørtoft forklarer situasjonen i fohold til de to Odd- spillerne

              - Vi har sendt mail til en del spillere vedrørende neste år. Også Espen Hoff og Morten Fevang. I utgangspunktet fordi de begge er spillere som besitter kvaliteter som vi mener kunne gjort LSK ennå bedre, i tillegg har ingen av dem kontrakt etter sesongen per dags dato, forklarer Fjørtoft

              - Så leste vi at trener- Sandstø i Odd ville at klubben skulle sette opp en annonse med spillere til salgs i forhold til de spillerne som ikke har skrevet under for neste år. Etter det fikk vi også en telefon fra Odd med spørsmål om kjøp kunne være aktuelt for oss. Jeg svarte at vi ventet på annonsen!! og at vi ville gi Odd svar på dette etter at vi hadde tatt et møte med spillerne. Det har vi ennå ikke gjort, men håper å få det til i løpet av neste uke, avslutter Fjørtoft
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #27
                Spennende uttalser fra Fjøra. Trur han lusker mye i gangene rundt nye spillere. :shock:

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #28
                  Jeg svarte at vi ventet på annonsen!!
                  Lo godt når jeg leste den der.

                  Fjøra glimter til innimellom. :lol: :lol:
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • bøllefrø
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2004
                    • 462

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                    Tror egentlig ikke at vi trenger dem heller, tror ikke at noen av dem ville gått inn i første 11.ern vår ..

                    .
                    Poenget er jo at vi trenger mer enn 11 kompetente spillere - og det er problemet vårt. Bare fordi vi har tatt 4 poeng på de to siste skal vi ikke tro at alle problemer er over.

                    Både Espen og Kasey drar på seg mange gule kort - hvilket betyr utestengelse nesten annenhver kamp på høsten. I tillegg må vi ha i tankene skader, samt kondisen til Kasey. Er veldig bra med noen som kan gå inn og gjøre en like god jobb, kanskje komme inn og gjøre en BEDRE jobb enn de faste 11 av og til. Vi så seinest i fjor hvor mye vi sleit når skadene kom.

                    Tror absolutt dette er lurt!

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2601

                      #30
                      Jeg skjønner ikke helt poenget til enkelte her. Gjennom hele vinteren blir det mast om spillere. Når vi er ute etter noen så blir man enten redd for at de skal sette andre favoritter ut av laget eller at de er for gode for å sitte på benken. Tiden med helt faste førsteellevere er over og det er ingenting galt med å ha en bred stall. Da står vi rustet til å takle skader og karantener og det blir en (forhåpentligvis) sunn konkurranse om plassene. Det er slikt det blir medaljer av mennesker.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • fugla_4_ever
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 467

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                        Jeg skjønner ikke helt poenget til enkelte her. Gjennom hele vinteren blir det mast om spillere. Når vi er ute etter noen så blir man enten redd for at de skal sette andre favoritter ut av laget eller at de er for gode for å sitte på benken. Tiden med helt faste førsteellevere er over og det er ingenting galt med å ha en bred stall. Da står vi rustet til å takle skader og karantener og det blir en (forhåpentligvis) sunn konkurranse om plassene. Det er slikt det blir medaljer av mennesker.
                        Alle har lyst på nye spillere, men spørsmålet mange stiller seg er om vi virkelig burde bruke drøssevis av penger på lønninger til to spillere som kanskje ikke kommer på laget engang.

                        Det skal sies at jeg er enig med deg i mye. I og med at vi trenger bredere stall, og disse gutta er gode (dessuten bosmann spillere), virker dette som en god løsning. Men det kan godt tenkes at de vil kreve gedigne lønninger. I så fall bør vi tenke oss grundig om før vi handler.

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2601

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                          Men det kan godt tenkes at de vil kreve gedigne lønninger. I så fall bør vi tenke oss grundig om før vi handler.
                          Det er jeg helt enig i. Derfor tror jeg Hoff en mer sannsynlig enn Fevang som visstnok hever en rimelig svær lønn i Odd. Fevang virker dessuten lysten til å bli i følge TA (tror jeg det var). Klubben bestemmer uansett hva man har råd til og hvis de finner ut at de kan hente spillerne så er jeg fornøyd med det. De er gode begge to og Hoff spesielt tror jeg har godt av et klubbytte.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • Koren
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Feb 2004
                            • 43

                            #33
                            Synes fevang er spennende for oss fordi han har god målteft, og kanskje kan bli en erstatter for gylfi.

                            Hoff derimot synes jeg har børge hernes teknikk/første touch og jeg ønsker ikke denne spilleren til åråsen. leste et innlegg her på forumet at noen hevdet at hoff hadde bra teknikk.. etter 4 år som student i telemark og mye kontakt med odd kan jeg avkrefte det her og nå. hoffern har et like dårlig første touch som peter werni.. og bommer han på det første han prøver på i en kamp rakner det ofte helt for han.

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2601

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av GulMakt
                              Ingen vits å pirke.

                              Søgård spiller godt han, men det er vel mer "towards middle" som vi sier på hattrick-språket.
                              Vel, nå er jeg ganske pedantisk av natur og liker at man sier presise ting...slik at folk ikke klager på at han ikke putter åtte mål i sesongen etter overgangen for eksempel...men greit nok, jeg kan være i overkant.

                              Søgård er nok mer towards middle, men med Formidable stamina. Vi kunne trengt en ving med litt scoring også. Er allikevel godt fornøyd med at man har begynt å veksle mellom en quick og en unpredictable spiss ved siden av han med head og høy passing. Også er jeg en ivrig tilhenger av å bruke en defensive og en offensive inner midfield
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

                                #35
                                :lol: Har kjent Espen i over 20 år og teknikken hans er det ingen feil med. Der tar du grundig feil.

                                Når du sammenligner han med peter werni på det området så viser det bare at du ikke heeelt vet hva du snakker om..... :lol: :lol: :lol:
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #36
                                  ??? Hvis han ikke har bedre teknikk en Werni begynner jeg å lure. Det jeg har sett av Hoff så virker det rimelig rart. For å ikke mimre for mye så putta Hoff et herlig mål i 3 runde(helvolley i krysset) :lol:

                                  Kommentar

                                  • GulMakt
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Apr 2005
                                    • 115

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                                    Søgård er nok mer towards middle, men med Formidable stamina. Vi kunne trengt en ving med litt scoring også. Er allikevel godt fornøyd med at man har begynt å veksle mellom en quick og en unpredictable spiss ved siden av han med head og høy passing. Også er jeg en ivrig tilhenger av å bruke en defensive og en offensive inner midfield
                                    Ser det er flere som spiller Hattrick her ja

                                    Vi trenger flere spillere både på midtbanen og i forsvaret. Hvis vi i løpet av sommeren får henta Judas(klarer ikke helt å få meg til å si navnet enda..) og enten Hoff eller Fevang (kanskje helst Hoff) så vil jeg si at troen på medalje vil være betraktelig styrket hos meg. Tror vi kan slite med å få spillere med bedre kvaliteter til klubben, så hvis ikke disse tar plass i ellveren, vil neppe noen andre vi henter gjøre det. Bedre stall må vi uansett ha. Dessuten liker jeg tanken på flere norske spillere i klubben.

                                    Kommentar

                                    • hthaug
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2004
                                      • 435

                                      #38
                                      Flere Hattrick folk ja Husk å bli med i LSK Forbundet

                                      Synes det er spennende med Fevang og Hoff om de eventuellt kommer til klubben. At det blir konkuranse på plassene ser jeg som en god ting.

                                      Synes ikke Sasa har imponert meg alt for mye, så konkuranse på midtbanen er helt klart positivt.

                                      Dessuten trenger vi en backup for Kasey og.

                                      Aurskog Aliens, v.228/IV.15 på Hattrick.

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        #39
                                        Betyr Riises signatur at Odd-duoen Hoff/Fevang ikke er aktuelle lenger..?

                                        Mvh
                                        perta
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • Ola
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1651

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                          Betyr Riises signatur at Odd-duoen Hoff/Fevang ikke er aktuelle lenger..?

                                          Mvh
                                          perta
                                          Jeg tror dette er veldig avhengig av om Kasey skriver ny kontrakt og om Koren blir solgt i løpet av året. (Jeg tviler på at Koren vil forlenge kontrakten sin og dermed bør han selges innen overgangsvinduet stenger våren 2006 hvis vi skal få igjen noen penger for han.

                                          Kommentar

                                          Working...