Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18

    Det ble tap 2-1. Kampsituasjoner diskuteres her.
    Bølerkanaris
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2786

    #2
    En ting vi ikke har blitt bedre på siden Nordlie sine dager er bytter. Herregud for noen direkte åndssvake bytter vi foretok oss i dag. Møkkagjeng.

    Kommentar

    • Captn
      Medlem
      Hoffnarr
      • Nov 2006
      • 63

      #3
      er helt enig.
      Forstår ikke hvorfor Gilbert ble tatt av...???
      eLSKer!!!

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1602

        #4
        Johnsen & Grodås har fortsatt ikke vist noen ting som tyder på at de er de rette til å berge oss fra nedrykk. Det er vanskelig å se at noen andre lag enn Ham-Kam og oss kommer til å kjempe om å unngå sisteplassen i årets serie.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          uff, skuffende og vi åpner med nok et tap - 5 på rad på bortebane. Ser ut til at håpet er hjemme på åråsen fremover.

          Latterlig at vi tar ut Arild, mannen er målfarlig innenfor 16 uavhengig av prestasjon.

          Gutta er livredde for å beholde ballen i laget og vi er tilbake til Erlandsen fotballen.

          Moldskred burde tatt begge målene - men holder oss inne i kampen på slutten med noen bra redninger.

          Kommentar

          • Bekkis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 441

            #6
            det er ikke pga bytter vi taper i dag. det er pga en dårlig keeperprestasjon av moldskred og et håpløst forsøk på å spille seg ut av jon Fuckings midtun Lie. det er en kamp som vi skal vinne, men den blir skuslet bort pga idiotiske feil. Blir ikke de luket bort så har vi en mørk fremtid i møte, for da vinner vi ikke kamper...

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              #7
              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Moldskred burde tatt begge målene - men holder oss inne i kampen på slutten med noen bra redninger.
              Den sjansen skulle aldri ha vært der, en mot en er det kun små marginer for en keeper. ikke moldskred sin skyld, men jon midtun lie!

              Kommentar

              • haak
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2007
                • 141

                #8
                Helt urforståelig et vi ikke setter inn Fellus, som har vist bra takter på 2.laget, istedefor en tam Mylke.

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2601

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Moldskred burde tatt begge målene - men holder oss inne i kampen på slutten med noen bra redninger.
                  Det har lite å si at fyren kan varte opp med superredninger når han allerde har sluppet inn to mål hvilken som helst keeper i Tippeligaen hadde tatt. Jeg håper for Guds skyld ikke Fredrikson er ute lenge, for vi har en dårlig andrekeeper. Det har jeg skjønt lenge.

                  Ellers er det helt sinnsykt hvordan laget gikk fra å bli tøffe og kjempende, om enn med enkle planer, til å løpe rundt som virrende høns da vi måtte jage. Lillestrøm må være en av de dårligste lagene når vi ligger under, og kontres selvfølgelig i senk da vi har verdens tregeste rekke bak der.

                  Jeg ER så skuffet nå, og har mistet troen på noe annet enn å redde plassen med et nødskrik. Jeg kommer på Åråsen til kvalifiseringskampen i alle fall.

                  Red.: Dette var selvfølgelig skrevet i affekt. Jeg tar nok på meg noen mindre sorte briller etter hvert. Store deler av den 1. omgangen var ganske så god.
                  Last edited by Kimito; 28.06.2008, 19:33.
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6084

                    #10
                    Fikk bare sett 2. omgang og må si det var skuffende. Skal se første omgang nå.

                    Jeg tror vi hadde tatt 3 poeng om otto hadde stått, så jeg håper han er tilbake til neste kamp.

                    Jeg synes det virker som om erland johnsen er en god trener, men en heller dårlig manager. Han gjør mye rart når han setter opp laget og foretar bytter. Skjønte bl.a. aldri hvor det var meninga at Myklebust skulle spille. Virka som han var usikker selv, ble en slags 433 ving i en 442 formasjon eller noe. Byttene virker ofte planløse.

                    Synes ellers vi sliter med at vi bruker for defensive sentrale midtbanespillere. Enten burde vi ha en med mer offensive ferdigheter der, eller trekke en spiss ned i rommet mellom. Synes også løsningene på venstre ving er langt fra optimale.

                    Slik laget er nå hadde jeg helst sett at vi gjorde det slik Rösler gjorde det, men en diamantformasjon med en venstreving som er trukket litt inn. Neste kamp håper jeg å se johnsen tilbake slik at vi har to venstre ben.

                    Kunne godt tenkt meg å se følgende lag i neste kamp, men tror heller vi får se noe mer likt dagens lag.

                    Otto
                    Søgård Andresen Kippe Johnsen
                    Riise Brenne Mouelhi Midtun
                    Occean Fellus

                    Kommentar

                    • DerBomber
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Nov 2006
                      • 11

                      #11
                      Tendenser

                      Jeg synes vi spiller meget bra de siste 30 minuttene av 1. omgang. Da kan man se konturene av ett spillesystem som kan bli bra. Hadde ett godt håp før 2.omgang startet, men da var det litt av samme leksa. Begynner dårlig og det blir bare dårligere og dårligere. Forferdelig tabbe av Midtun Lie og ett tåpelig frispark Riseth lager som fører til mål. Dette må lukes bort!

                      Har fortsatt troa på at vi skal bli tøffe å slå på hjemmebane denne høstsesongen. Men det trenger vi jammen meg også....

                      Kommentar

                      • fotball_marthe
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1069

                        #12
                        Forbannade møkka spillere !! Det er ren tupp- og mæl fotball, og det er en forferdelig dårlig tupp- og mæl fotball også. Men var jo noen gode tendenser i 1. omgang. I 2. omgang bare... ja dere så sjøl.
                        Skjønner heller ikke hvorfor Myklebust og Gundersen blir satt innpå, ingen av dem har bevist noe som helst i år. Hadde vært mye mer spennende å sett hva Fellus kunne prestert, det er ikke så mye å tape på det i og med at de to andre ikke kan bli stort dårligere. Og Brenne kan bare gå å legge seg !
                        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                        Kommentar

                        • Skinke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2007
                          • 3914

                          #13
                          Sitter igjen med noen spørsmål etterkampen:
                          hvorfor spiller bjørkøy i 20\25min før han blir byttet i fordel for en utrolig lat simen brenne? Hvorfor spiller ikke otto, moldskred gjør en helt ok kamp men bare lurer? hvorfor spiller ikke riise? Hvorfor bruker vi ikke gundersen oftere der oppe, en som klarer å gjøre noe med ballen..

                          Møkka kamp, møkka stadion, møkka stemning, møkk parkerings muligheter, møkka pris, møkka dommer.

                          Dagens positive: været!
                          Daukjøtt Felt C

                          Kommentar

                          • Seb.R
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 4159

                            #14
                            Otto tråkket over under oppvarminga ifølge TV2 Sporten.
                            www.sebastianramsland.com
                            www.twitter.com/sebramsland

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Sitter igjen med noen spørsmål etterkampen:
                              hvorfor spiller bjørkøy i 20\25min før han blir byttet i fordel for en utrolig lat simen brenne? Hvorfor spiller ikke otto, moldskred gjør en helt ok kamp men bare lurer? hvorfor spiller ikke riise? Hvorfor bruker vi ikke gundersen oftere der oppe, en som klarer å gjøre noe med ballen..

                              Møkka kamp, møkka stadion, møkka stemning, møkk parkerings muligheter, møkka pris, møkka dommer.

                              Dagens positive: været!
                              Ikke klag på parkeringa ,selv parkerte jeg 150 meter fra stadion og var ute av møkka byen på under 3 minutter,ellers så er jeg enig i at resten var møkk.

                              Kommentar

                              • waalekr
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Oct 2007
                                • 114

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av haak
                                Helt urforståelig et vi ikke setter inn Fellus, som har vist bra takter på 2.laget, istedefor en tam Mylke.

                                Fellus skal vist skrive under på a-lags kontrakt til uka.... så da kan han spille for a-laget
                                Kim R

                                FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                ---------------------------

                                Kommentar

                                • waalekr
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Oct 2007
                                  • 114

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                                  Sitter igjen med noen spørsmål etterkampen:
                                  hvorfor spiller bjørkøy i 20\25min før han blir byttet i fordel for en utrolig lat simen brenne? Hvorfor spiller ikke otto, moldskred gjør en helt ok kamp men bare lurer? hvorfor spiller ikke riise? Hvorfor bruker vi ikke gundersen oftere der oppe, en som klarer å gjøre noe med ballen..

                                  Møkka kamp, møkka stadion, møkka stemning, møkk parkerings muligheter, møkka pris, møkka dommer.

                                  Dagens positive: været!

                                  Otto ble skadet under oppvarmingen, han hinket av banene etter 10 min med oppvarming desverre...
                                  Kim R

                                  FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                  ---------------------------

                                  Kommentar

                                  • Toffern
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jun 2008
                                    • 47

                                    #18
                                    Hvor var Risse og Johnsen! Var ikke de klare til denna kampen!
                                    Og så sårt som vi trenger ny høyreback! SP er over det for flere år siden!
                                    Må jo ha en på 2 laget som ikke er no dårligere! Og Jooooon er ikke back!
                                    Detta Godset laget burde vi slått med ett normalt Lsk lag!

                                    Kommentar

                                    • Monfils
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Jun 2008
                                      • 54

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Skinke
                                      Hvorfor bruker vi ikke gundersen oftere der oppe, en som klarer å gjøre noe med ballen..
                                      To stygge tversoverpasninger og like anonym som vanlig. Nei, hans prestasjoner er ingenting å skryte av!

                                      Ellers synes jeg første omgang på Gamle Gress var nærmere årsbeste. Unødvendig mål og unødvendig takling av Riseth (forbanna svin) i forkant av målet, ellers mange lekre kombinasjoner og godt pasningsspill.

                                      Ufjortjent resultat.

                                      Kommentar

                                      • waalekr
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Oct 2007
                                        • 114

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Toffern
                                        Hvor var Risse og Johnsen! Var ikke de klare til denna kampen!
                                        Og så sårt som vi trenger ny høyreback! SP er over det for flere år siden!
                                        Må jo ha en på 2 laget som ikke er no dårligere! Og Jooooon er ikke back!
                                        Detta Godset laget burde vi slått med ett normalt Lsk lag!
                                        riise og johnsen var en av grunnene til at jeg reiste på den jævla møkka kampen, på møkkatribunen i møkka drammen....
                                        Kim R

                                        FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                        ---------------------------

                                        Kommentar

                                        Working...