Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • waalekr
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2007
    • 114

    #21
    Hvorfor spilte egentlig ikke Johnsen og Riise? Noen som har svaret på det?
    Kim R

    FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
    ---------------------------

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #22
      Henger meg ikke etter denne kampen. vi var like gode som godset i dag. Føler at dette er et skritt i riktig retning
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • André
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2006
        • 419

        #23
        vi klarer ikke å se at vi er møkk ræva lenger. vi har jo blitt vandt til å se sånn dritt fotball så ja. Adecco blir jo fint det.!
        Your life
        A game
        turn it up, turn it up!

        Kommentar

        • MedlemNR35
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 905

          #24
          Opprinnelig skrevet av waalekr
          Hvorfor spilte egentlig ikke Johnsen og Riise? Noen som har svaret på det?
          Ville ikke ta noen sjanser med dem. Særlig når det var snakk om kunstgress.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #25
            Synes vi spiller brukbart i store perioder i dag. Et steg på veien, men vi må törre å bygge opp litt langs bakken også. Blir veldig mye langballer på spissene, og selv om det fungerte helt greit så må man variere litt. Vi ble alt for forutsigbare utover i kampen. Er enig i at 1. omgang er årsbeste. Mot slutten av omgangen kjemper vi veldig bra, vinner de fleste ballene, flytter opp bra med folk og klarer å gjöre opptil flere trekk innad i laget. Godset ble tidvis trökka ganske dypt på egen halvdel.

            Det som gledet meg var at vi ikke så ut som 11 nervevrak med ballfobi. Gutta viser at de faktisk kan holde ballen i laget, slå pasninger og gjöre seg spillbare. I det hele tatt viser de at de faktisk har litt teknikk og fotballferdigheter i kroppen.

            Det som bekymrer meg er at JML igjen blir benyttet på en v.back posisjon han overhodet ikke er trygg i. I dag resulterer det i et baklengs som Jooon får ta på egen kappe. Det må väre bedre å kjöre Bert inn i midtforsvaret og stille med Riseth som back. Vi får kanskje ikke så mange offensive bidrag på den måten, men bakover er det mye tryggere.

            Et annet tankekors er reserverkeeperen vår. Skuddet til Winsnes skal en Tippeligakeeper ta. Han er utrolig seint ute når han skal forflytte seg, og rekker ikke bort i tide. Skal vi först ha en utrygg andrekeeper kan vi ta en lokal unggutt med utviklingspotensiale. Moldskred begynner å dra på årene og kommer nok ikke til å bli så mye bedre enn han er p.d.d. Etter hva jeg har sett av ham, er han en adeccoliga-keeper, og ikke god nok for TL.

            Siste bekymring heter Steinar Pedersen. Han er en svak middelmådighet defensivt så vel som offensivt. Hva i helvete tenkte Nordlie på da han ga en treårskontrakt til denne mannen? Også Adeccomateriale.

            Det eneste jeg önsker meg på overgangsmarkedet i sommer er en höyreback som holder et visst nivå. Det behöver ikke väre noe stort navn, ei heller noen toppklasse back. Bare en som er OK. Bare en som er bedre enn SP. De andre plassene har vi dekning på når vi får tilbake MJ og BHR. Vi bör konsentrerer oss om å få i gang de spillerne vi har og bygge et lag rundt de.

            Selv om det ble tap i dag, var denne kampen tross alt mer opplöftende enn det meste annet vi har sett i år. Forövrig en fryd å se Kippe ta i bruk helt lovlige midler for å knusetakle Winsnes og Nordkveile i dag. Spesielt sistnevnte fikk seg en heftig flygetur da Blurkh kom sklitaklende med ett fett glis om munnen.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2506

              #26
              Møkka"tribune"

              Jeg har ikke noe fornuftig å si om kampen, men trenger å få ut litt frustrasjon, så jeg skal hakke på tribuneforholdene.
              Jeg sto midt i felten bak mål i dag. ("Felt" i samme betydning som i militæret, altså landskap/terreng, ikke som felt på andre tribuner.)
              Selv om jeg er 1,86 meter høy - ikke en dverg - så jeg ikke den nederste halvmeteren av målstengene. Jeg så ikke at frisparket til Winsnes gikk inn, jeg skjønte det bare av jubelen fra andre siden.
              Når de tar 160 kroner for å slippe inn folk i innhegningen, burde de bygge trinn å stå på, kappe toppen av gjerdet, eller i det minste ta vekk reklameplakatene som sperrer utsikten. Det er fullt mulig å gjøre noe. Griske svindlere.

              Sånn, jeg måtte bare ha det ut, og kamptråden virket som et like bra sted som noe annet. Kanskje noen fra Drammen leser, og kan fortelle klubben at de er beryktet for å ha et bortefelt verre enn Nadderud og verre enn Aspmyra. Der kan man i det minste se hele banen.
              Marienlyst er verst i Tippeligaen.

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #27
                Takk til Jon Midtun Lie for en fantastisk prestasjon der han bommer på ballen som sisteforsvarer. Tuuusen takk, det gjorde virkelig dagen min etter at reserven i mål slapp in den lompa i førsteomgangen.

                Kommentar

                • tHuLu
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 730

                  #28
                  Har kun sett høydepunkter da jeg er bortreist. For meg ser dette ut som en rævva 0-0 kamp. 3 mål på tullete situasjoner. Ser moldskred har masse enhåndsredninger. En del av både dårlige valg og dårlige utførelser framover, forøvrig en dårlig kombo. Det sies at første omgang er bra, og at vi faller i andre, erketypisk og akkurat den magefølelsen jeg satt med etter oppdateringene fra vg tikka inn på sms. Da gjenstår det bare å ønske natt og fortsatt god bedring.
                  For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                  Kommentar

                  • SirBusby
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Sep 2006
                    • 88

                    #29
                    Midtun Lie eier - det vet vi alle. I dag fikk vi nok et bevis, vi er et bunnlag som MÅ kjempe for poengene utover. Vi kan faktisk rykke ned, en skremmende tanke som jeg aldri har vært borti før. En rar følelse, men innerst inne veit jeg at dette laget ikke vil rykke ned. Vi har rett og slett for gode spillere til det.

                    Kommentar

                    • Fjeller'n
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 905

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av SirBusby
                      Vi kan faktisk rykke ned, en skremmende tanke som jeg aldri har vært borti før.
                      August 2002?

                      Opprinnelig skrevet av SirBusby
                      En rar følelse, men innerst inne veit jeg at dette laget ikke vil rykke ned. Vi har rett og slett for gode spillere til det.
                      Håper ikke alt for mange luller seg inn i disse forestillingene. Vi ligger nest sist, med 9 poeng etter 11 serierunder. Vi er ikke bedre. Vi er en soleklar nedrykkskandidat. Måtte BHR klare å heve oss ut av skiten.


                      Stian
                      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                      Kommentar

                      • Toffern
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jun 2008
                        • 47

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                        Henger meg ikke etter denne kampen. vi var like gode som godset i dag. Føler at dette er et skritt i riktig retning
                        Like gode som Godset! Er det en målestokk? Godset er rævva! Dette er ett skritt enda lenger ned i gjørma! Jeg vill ha millionene til Sharif nå! De er sårt trengt, er ikke bare ny venstrekant som trengs i mitt kjære LSK om dagen!

                        Kommentar

                        • OppsalKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2008
                          • 1881

                          #32
                          Brenne kom inn pga Bjørkøy pådro strekk. Satt bak dug-out i dag og hørte utrolig mye vås fra benken i dag at det var latterlig.
                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                          Alltid Celtic og LSK

                          Kommentar

                          • Toffern
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Jun 2008
                            • 47

                            #33
                            Lurer fortsatt på hvor Riise og Johnsen var! Ingen som vet?

                            Kommentar

                            • Godsetfan
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Jun 2008
                              • 2

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              Jeg har ikke noe fornuftig å si om kampen, men trenger å få ut litt frustrasjon, så jeg skal hakke på tribuneforholdene.
                              Jeg sto midt i felten bak mål i dag. ("Felt" i samme betydning som i militæret, altså landskap/terreng, ikke som felt på andre tribuner.)
                              Selv om jeg er 1,86 meter høy - ikke en dverg - så jeg ikke den nederste halvmeteren av målstengene. Jeg så ikke at frisparket til Winsnes gikk inn, jeg skjønte det bare av jubelen fra andre siden.
                              Når de tar 160 kroner for å slippe inn folk i innhegningen, burde de bygge trinn å stå på, kappe toppen av gjerdet, eller i det minste ta vekk reklameplakatene som sperrer utsikten. Det er fullt mulig å gjøre noe. Griske svindlere.

                              Sånn, jeg måtte bare ha det ut, og kamptråden virket som et like bra sted som noe annet. Kanskje noen fra Drammen leser, og kan fortelle klubben at de er beryktet for å ha et bortefelt verre enn Nadderud og verre enn Aspmyra. Der kan man i det minste se hele banen.
                              Marienlyst er verst i Tippeligaen.
                              Skjønner deg veldig godt, og må si jeg er veldig flau på Godsets vegne. Når vi har en så dårlig plass å tilby bortefansen burde prisen også være deretter, men dessverre har di blitt veldig gjerige på Gulskogen etter at de fikk inn investorer med penger.


                              Når det gjelder kampen syns jeg det er litt merkelig at dere klager så fælt på Moldskerd, jeg syns ikke han kan lastes særlig for noen av målene. På Winsens sitt frispark er ballen borti en annen spiller (tror det var ett Lsk-bein) på veien og skifter rettning, og på Nystrøms 2-1 scoring er det som poengtert av flere her Midttun Lie som er synderen. Jeg syns faktisk Moldskred var en av Lsk's klart beste i dag, med noen helt syke redninger i 2.omgang. Hadde ikke han vært så god hadde nok Mattias Andersson scora 2. Så jeg vil si han redda dere fra ett enda større nederlag.

                              Jeg vil til slutt ønske dere lykke til med resten av sesongen, jeg tror på ingen måte dere rykker ned. Til det har dere for mange gode spillere.
                              I tillegg til at Ham Kam er alt for dårlige.

                              Kommentar

                              • Eriksve
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 885

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Toffern
                                Lurer fortsatt på hvor Riise og Johnsen var! Ingen som vet?
                                Som tidligere nevnt i denne tråden ble de spart i dag for å ikke ta noen sjanser, spesielt siden dagens kamp gikk på kunstgress.

                                Kommentar

                                • LSK N/B
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 830

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Toffern
                                  Like gode som Godset! Er det en målestokk? Godset er rævva! Dette er ett skritt enda lenger ned i gjørma! Jeg vill ha millionene til Sharif nå! De er sårt trengt, er ikke bare ny venstrekant som trengs i mitt kjære LSK om dagen!

                                  jeg har også lyst til å samenligne oss med Spania, Russland osv, men det blir veldig deprimerende. Synes at godset som ligger på 5 plass, 8 plasser over oss er en bra målestokk pr dd. Greit å legge i bakhodet at Godset er tl nest beste hjemmelag, mens vi sammen med Aafk er tl dårligste. Derfor føler jeg at prestasjonen i dag ikke var så ille.

                                  Må ha troa ellers er alt kjørt
                                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                  Nei til NFF!

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3459

                                    #37
                                    Det som skuffer mest i dag er mangelen på ballpress. Brenne så ut som en primadonna som ikke følte behov for å løpe to meter for å presse ballfører, og altfor ofte slapp den som presset ballfører presset når vedkommende stoppet opp slik at de fikk slått ballen fremover.

                                    Det positive er at vi tidvis spiller bra fotball og har presset. Håper at Riise er klar til neste kamp slik at vi får en terrier utpå banen.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • SirBusby
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Sep 2006
                                      • 88

                                      #38
                                      Det er hvertfall ingen tvil om at vi trenger Riise, og ikke minst Johnsen når vi ser hvordan Midtun Lie presterer i dag.

                                      Både Riise og Johnsen er "gull" verdt for oss - vi trenger de i god form, da jeg føler meg rimelig sikker på at vi kommer oss oppover på tabellen.

                                      Kommentar

                                      • waalekr
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Oct 2007
                                        • 114

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av SirBusby
                                        Det er hvertfall ingen tvil om at vi trenger Riise, og ikke minst Johnsen når vi ser hvordan Midtun Lie presterer i dag.

                                        Både Riise og Johnsen er "gull" verdt for oss - vi trenger de i god form, da jeg føler meg rimelig sikker på at vi kommer oss oppover på tabellen.
                                        det er riise og mykle som gjør oo god. i 2007 sessongen var det stefanutto, riise og mykle, men i år så syns jeg ikke mykle er så god egentlig.

                                        Vi har for gamle spillere, det er viktig å ha en solid stamme, syns ikke det er så mye som stemmer for LSK...
                                        Kim R

                                        FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                        ---------------------------

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                          Jeg har ikke noe fornuftig å si om kampen, men trenger å få ut litt frustrasjon, så jeg skal hakke på tribuneforholdene.
                                          Jeg sto midt i felten bak mål i dag. ("Felt" i samme betydning som i militæret, altså landskap/terreng, ikke som felt på andre tribuner.)
                                          Selv om jeg er 1,86 meter høy - ikke en dverg - så jeg ikke den nederste halvmeteren av målstengene. Jeg så ikke at frisparket til Winsnes gikk inn, jeg skjønte det bare av jubelen fra andre siden.
                                          Når de tar 160 kroner for å slippe inn folk i innhegningen, burde de bygge trinn å stå på, kappe toppen av gjerdet, eller i det minste ta vekk reklameplakatene som sperrer utsikten. Det er fullt mulig å gjøre noe. Griske svindlere.

                                          Sånn, jeg måtte bare ha det ut, og kamptråden virket som et like bra sted som noe annet. Kanskje noen fra Drammen leser, og kan fortelle klubben at de er beryktet for å ha et bortefelt verre enn Nadderud og verre enn Aspmyra. Der kan man i det minste se hele banen.
                                          Marienlyst er verst i Tippeligaen.
                                          Her er jeg helt enig ,jeg hadde tatt med minste jenta på 8 år i dag og hu så ikke en dritt . Det må det jo gå ann å fjerne di forbanna reklameskiltene som er i svingen, det hele endte med at jeg plasserte henne foran reklameskiltene. Hva tror dere skjer da , jo da kommer politiet og sier at det ikke er lov jeg blir forbanna og forteller dem at jeg har betalt for en vare som jeg ikke har fått og at eneste måten dem får meg vekk på er på er å ta meg med makt.Etter en lang diskusjon løser ting seg og jeg får faktisk lov til å ta med jenta å sette meg på sittetribunen hvor jeg forøvrig sitter rett bak Skf som oppførte seg veldig bra og lagde bra stemning på sittan.

                                          Kommentar

                                          Working...