Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Og et tankekors bør det være at ingen av de beste landslagene tyr til langpasninger høyt over hodene på midtbanespillerne. Den tradisjonen er vi snart alene om å forvalte.Kommentar
-
De famøse fire
De "famøse fire"; Bjørkøy, Riseth, Pedersen og JML bekrefter nok en gang Nordlies hærlige øye for god valuta for pengene.
Kampen understreker for øvrig nok en gang min skepsis mot Johnsen som trener. Bjørkøy som ving er et kremeksempel. Gjør en dårlig spiller enda dårligere.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
De to førstnevnte har mange negative opplevelser med LSK fra før i sesongen og ser preget ut av det. Fellus på sin side ser på en mulig A-lagsplass som en kjempeopptur og noen han utelukkende synes er positivt. Han har dessuten vist seg som en mer ubregnelig spiss enn de stasjonære typene som nå spiller....
Fellus er blitt rost av både E Johnsen og Fjøra den siste uken, og da virker det merkelig at fire andre spisser vurderes som bedre enn Fellus på et tidspunkt hvor vi nærmest er vaksinert mot å score mål.
Hvorfor er det så veldig farlig å prøve noe nytt?
Mvh
Gammer´n (Per T)Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Godt poeng. Dette er noe vi har lidd med under Erlandsen, Rösler, Nordlie og nå Johnsen. Vi prøver stort sett aldri talenter, og når innbytter foretas, så er det stort sett til forverring (Lyn-LSK 2006 som skrekkens eksempel).
Godset forsøker noe nytt og får betaling. Som kjent har flere her inne (undertegnede inkludert) ønsket seg Fallos inn fra start, eller i det minste som innbytter. Han fikk som kjent ikke lov å bli varm i trøya mot Aalesund en gang, selv på tre-null.
Et annet viktig moment er fart. Dette EM, og ikke minst dagens finale, viser hvor viktig fart er i "den moderne fotballen". LSK har, spesielt under Nordlie, prioritert å hente inn saltstøtter, kjegler og steintyggere. Tipper de fleste her på forumet løper fra Pedersen, JML, Riseth, Bjørkøy, M. Johnsen og Kisen (hvis han i det hele tatt kan gå da).
Fallos er en spiller med fart. La oss for all del ikke benytte oss av det...Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Det er så jævlig mye rart i LSK om dagen at jeg blir gal. Hvorfor ikke prøve å sette inn Fellus de siste 20 minuttene? Nå har Gundersen fått 3-4 innhopp uten å få til en dritt. Samme med Myklebust. På tide å tørre å slippe til egne unggutter!! Hva er det med LSK? Omtrent samtlige tippeligaklubber lar unge spillere å slippe til. Våre får jo aldri en sjanse engang!
En annen ting som beviser at vi er et bånnlag er jo at Steinar Pedersen og Midttun Lie er bankers i førsteelleveren!
Håper på dette laget mot Lyn:
Fredrikson
PSA - Riseth - Kippe - Johnsen
Riise - Søgård - Brenne - Lie
Fellus - Sundgot
Sorry hvis noen har pådratt seg karantene eller skader. Jeg er rett og slett for trist og frustrert til å ha fulgt med på det...................Kommentar
-
Verre var det at både Myklebust og Gundersen kom inn og ikke Fellus.
De to førstnevnte har mange negative opplevelser med LSK fra før i sesongen og ser preget ut av det. Fellus på sin side ser på en mulig A-lagsplass som en kjempeopptur og noen han utelukkende synes er positivt. Han har dessuten vist seg som en mer ubregnelig spiss enn de stasjonære typene som nå spiller....
Fellus er blitt rost av både E Johnsen og Fjøra den siste uken, og da virker det merkelig at fire andre spisser vurderes som bedre enn Fellus på et tidspunkt hvor vi nærmest er vaksinert mot å score mål.
Hvorfor er det så veldig farlig å prøve noe nytt?
Mvh
Gammer´n (Per T)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Siste bekymring heter Steinar Pedersen. Han er en svak middelmådighet defensivt så vel som offensivt. Hva i helvete tenkte Nordlie på da han ga en treårskontrakt til denne mannen? Også Adeccomateriale.
Det eneste jeg önsker meg på overgangsmarkedet i sommer er en höyreback som holder et visst nivå. Det behöver ikke väre noe stort navn, ei heller noen toppklasse back. Bare en som er OK. Bare en som er bedre enn SP. De andre plassene har vi dekning på når vi får tilbake MJ og BHR. Vi bör konsentrerer oss om å få i gang de spillerne vi har og bygge et lag rundt de.
Stemmer det virkelig at han har treårs-kontrakt? Det er isåfall skandale.Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...Kommentar
-
Flytt både Mykle og Brenne permanent ned på B-laget, og ta dem ikke med i A-troppen før de virkelig har bevist noe på andrelaget.Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...Kommentar
-
Var vel snakk om 240-250 000 vis jeg ikke husker feil. Mener selv det er verdt det. Han kan fort bli en hit i TL og da er det småpenger. Uansett om han ikke slår til får vi mer for han i et eventuelt videresalg.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det er så jævlig mye rart i LSK om dagen at jeg blir gal. Hvorfor ikke prøve å sette inn Fellus de siste 20 minuttene? Nå har Gundersen fått 3-4 innhopp uten å få til en dritt. Samme med Myklebust. På tide å tørre å slippe til egne unggutter!! Hva er det med LSK? Omtrent samtlige tippeligaklubber lar unge spillere å slippe til. Våre får jo aldri en sjanse engang!
En annen ting som beviser at vi er et bånnlag er jo at Steinar Pedersen og Midttun Lie er bankers i førsteelleveren!
Håper på dette laget mot Lyn:
Fredrikson
PSA - Riseth - Kippe - Johnsen
Riise - Søgård - Brenne - Lie
Fellus - Sundgot
Sorry hvis noen har pådratt seg karantene eller skader. Jeg er rett og slett for trist og frustrert til å ha fulgt med på det.
Otto
Riseth - PSA - Kippe - Johnsen
Riise - Søgård - Mouelhi - JML
Fellus - Sundgot
SP, Brenne, Occean, Myklebust, Gundersen (osv, osv) har ikke vist NOEN VERDENS TING som skulle tilsi at de bør tilgodesees med spilletid. Bjørkøy gidder jeg ikke å nevne engang.
Gleder meg til å se Fellus herje i bakrommet bak Berntsen og Indy... :-)Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Er selvfølgelig ikke uenig i at noe må gjøres, og støtter deg 100 % i at SP, Bjørkøy og Mykle må ut. I tillegg SKAL Brenne ut av laget, og JML burde tatt samme veien. Han får (dessverre) ny tillit, da vi ikke har andre alternativer for tida. Mitt forslag til lag (forutsatt at PSA rekker kampen):
Otto
Riseth - PSA - Kippe - Johnsen
Riise - Søgård - Mouelhi - JML
Fellus - Sundgot
SP, Brenne, Occean, Myklebust, Gundersen (osv, osv) har ikke vist NOEN VERDENS TING som skulle tilsi at de bør tilgodesees med spilletid. Bjørkøy gidder jeg ikke å nevne engang.
Gleder meg til å se Fellus herje i bakrommet bak Berntsen og Indy... :-)
Riseth fikk vel sitt tredje gule mot Godset og soner karantene mot Lyn...
DU må nok få inn Søgård eller Pedersen på backen?livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
Kommentar