Enig. Fellus satt på innbytterbenken mot Strømsgodset, noe som vel innebærer at han er spilleberettiget. Hvis det virkelig er slik at han ikke debuterer i eliteserien fordi Gjøvik-Lyn skal ha et par hundre tusen, blir jeg skremt. En ung, rask og sulten spiss ved siden av Sundgot mot Lyn hadde vært spennende.
Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18
Collapse
X
-
var borte da denne kampen gikk, ser i ettertid at John Anders Bjørkøy startet og Brenne starta på benken, virker for meg som er litt rar vurdering, JAB kan umulig inneha Brennes kvaliteter, og spess ikke nå som høsten nermer seg.
er Brenne SÅ ute av form etter ferien eller har han virkelig vært så dårlig? elendig på trening i det siste?
Brenne har ikke vært i nærheten av det han kan denne sesongen det er jo helt klart, så kanskje han trenger et par kamper med start på benken for å skjerpe seg?Kommentar
-
var borte da denne kampen gikk, ser i ettertid at John Anders Bjørkøy startet og Brenne starta på benken, virker for meg som er litt rar vurdering, JAB kan umulig inneha Brennes kvaliteter, og spess ikke nå som høsten nermer seg.
er Brenne SÅ ute av form etter ferien eller har han virkelig vært så dårlig? elendig på trening i det siste?
Brenne har ikke vært i nærheten av det han kan denne sesongen det er jo helt klart, så kanskje han trenger et par kamper med start på benken for å skjerpe seg?
Nok en rar disposisjon som kun medfører tapte poeng og tapt selvtillitt.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Bjørkøy er nå én ting, men når spilte Brenne sist en god kamp for oss? Han virker demotivert og uinteressert. Jeg mener de begge bør få slite benken mot Lyn.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
He he, så du samme kamp som oss andre? Det var jo bare ett lag på banen i 2.omgang. Og de to sjansene dere fikk kom etter horribelt forsvars spill hos Godset. Dere kan takke Moldskred for at tapet ikke ble større.
For en ting er sikkert, LSk var ikke i nærheten av å vinne denne kampenKommentar
-
Og de to målene dere fikk kom etter et spekatulært frispark fra Winsnæs og en strålende enkeltmannsprestasjon av "super-sub"? Narr meg ikke til å le, det var en nokså bedriten fotballkamp der LSK(som vanlig denne sesongen) dreit mest på leggen.Kommentar
-
He he, så du samme kamp som oss andre? Det var jo bare ett lag på banen i 2.omgang. Og de to sjansene dere fikk kom etter horribelt forsvars spill hos Godset. Dere kan takke Moldskred for at tapet ikke ble større.
For en ting er sikkert, LSk var ikke i nærheten av å vinne denne kampenCuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Både Brenne og Bjørkøy blir brukt feil, En kombinasjon jeg tror ville vært bra, men da må vi ofre noen eller sette de på andre plasser.
Otto
Søgård - Riseth/Pål sreffen - Kippe - Jon
Kiko/Riseth
Riise Johnsen
Brenne
Olivier/Fellus Sungodt/Gundersen
Da får du utnyttet styrkene til Brenne der hvor han var god i Fredrikstad. Bjørkøy vil fungere bedre på høyre side i en diamant på midten. Muligens sette Riise over til ventre i et innbytte. Bjørkøy spilte gode kamper på høyre side i Fredrikstad.Kommentar
Kommentar