Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #61
    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Det overrasker meg ikke hvis det stemmer at LSK tenker slik. Det jeg lurer på da er hvorfor han er med å trene, og ikke minst varme opp, i det hele tatt.
    Enig. Fellus satt på innbytterbenken mot Strømsgodset, noe som vel innebærer at han er spilleberettiget. Hvis det virkelig er slik at han ikke debuterer i eliteserien fordi Gjøvik-Lyn skal ha et par hundre tusen, blir jeg skremt. En ung, rask og sulten spiss ved siden av Sundgot mot Lyn hadde vært spennende.

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #62
      var borte da denne kampen gikk, ser i ettertid at John Anders Bjørkøy startet og Brenne starta på benken, virker for meg som er litt rar vurdering, JAB kan umulig inneha Brennes kvaliteter, og spess ikke nå som høsten nermer seg.
      er Brenne SÅ ute av form etter ferien eller har han virkelig vært så dårlig? elendig på trening i det siste?
      Brenne har ikke vært i nærheten av det han kan denne sesongen det er jo helt klart, så kanskje han trenger et par kamper med start på benken for å skjerpe seg?
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #63
        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
        var borte da denne kampen gikk, ser i ettertid at John Anders Bjørkøy startet og Brenne starta på benken, virker for meg som er litt rar vurdering, JAB kan umulig inneha Brennes kvaliteter, og spess ikke nå som høsten nermer seg.
        er Brenne SÅ ute av form etter ferien eller har han virkelig vært så dårlig? elendig på trening i det siste?
        Brenne har ikke vært i nærheten av det han kan denne sesongen det er jo helt klart, så kanskje han trenger et par kamper med start på benken for å skjerpe seg?
        I utgangspunktet rart ja. Men, det som er skremmende er at ingen av de har noe som helst på vingen å gjøre.

        Nok en rar disposisjon som kun medfører tapte poeng og tapt selvtillitt.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7104

          #64
          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          I utgangspunktet rart ja. Men, det som er skremmende er at ingen av de har noe som helst på vingen å gjøre.
          Nok en rar disposisjon som kun medfører tapte poeng og tapt selvtillitt.
          Bjørkøy er nå én ting, men når spilte Brenne sist en god kamp for oss? Han virker demotivert og uinteressert. Jeg mener de begge bør få slite benken mot Lyn.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Godsetfan
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Jun 2008
            • 2

            #65
            Opprinnelig skrevet av UFM1
            vi var egentlig jævla mye bedre enng godset.. vi kunne fort fått 2-3 mål til


            He he, så du samme kamp som oss andre? Det var jo bare ett lag på banen i 2.omgang. Og de to sjansene dere fikk kom etter horribelt forsvars spill hos Godset. Dere kan takke Moldskred for at tapet ikke ble større.
            For en ting er sikkert, LSk var ikke i nærheten av å vinne denne kampen

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #66
              Opprinnelig skrevet av Godsetfan
              He he, så du samme kamp som oss andre? Det var jo bare ett lag på banen i 2.omgang. Og de to sjansene dere fikk kom etter horribelt forsvars spill hos Godset.
              Og de to målene dere fikk kom etter et spekatulært frispark fra Winsnæs og en strålende enkeltmannsprestasjon av "super-sub"? Narr meg ikke til å le, det var en nokså bedriten fotballkamp der LSK(som vanlig denne sesongen) dreit mest på leggen.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7104

                #67
                Opprinnelig skrevet av Godsetfan
                He he, så du samme kamp som oss andre? Det var jo bare ett lag på banen i 2.omgang. Og de to sjansene dere fikk kom etter horribelt forsvars spill hos Godset. Dere kan takke Moldskred for at tapet ikke ble større.
                For en ting er sikkert, LSk var ikke i nærheten av å vinne denne kampen
                LSK kunne jo ha ledet 3-0 til pause, med normal uttelling. Skjønner at det er stort for dere å slå LSK, for en sjelden gangs skyld, men ikke la det gå til hodet på deg. Tipper dere blir å finne der nede utover høsten, sammen med oss.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Bjørkøy er nå én ting, men når spilte Brenne sist en god kamp for oss? Han virker demotivert og uinteressert. Jeg mener de begge bør få slite benken mot Lyn.
                  Brenne er ingen kantspiller ,sett han sentralt på midten så tenker jeg det løsner for gutten.

                  Kommentar

                  • 307
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 358

                    #69
                    Både Brenne og Bjørkøy blir brukt feil, En kombinasjon jeg tror ville vært bra, men da må vi ofre noen eller sette de på andre plasser.


                    Otto

                    Søgård - Riseth/Pål sreffen - Kippe - Jon

                    Kiko/Riseth


                    Riise Johnsen


                    Brenne


                    Olivier/Fellus Sungodt/Gundersen

                    Da får du utnyttet styrkene til Brenne der hvor han var god i Fredrikstad. Bjørkøy vil fungere bedre på høyre side i en diamant på midten. Muligens sette Riise over til ventre i et innbytte. Bjørkøy spilte gode kamper på høyre side i Fredrikstad.

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #70
                      -------Moldskred--------
                      -Søgård-Riseth-Kippe-PSA
                      ---------Kiko---------
                      -Riise------------johnsen
                      -------Brenne-----------
                      ---OO-------Gilbert------
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      Working...