Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg er spent før denne matchen, nøkkelspiller med skade ut (Otto) og nøkkelspiller endelig skadefri inn (Riise). I mine øyne har vi mer enn en brukbar sjanse mot FC pannebånd, jeg tror første målet blir viktig, i det som ellers lukter lang vei av uavgjort. Mine tips:
Hjertet: 4-1
Hodet: 1-1
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Hjertet sier at Kiko henter fram formen fra bortekampen mot Lyn i fjor og at Riise herjer i sitt comeback, men hjernen sier at vi går på et nytt tap pga. overtenning hos Biffen og/eller keepertabbe(r).
ut med forbanna JML ! gjør faen ikke mye fornuftig av seg synes jeg, Steinar er en spiller jeg har ønska ut av laget en stund, i dag har han dog innlegget som fører til målet vårt i 1 omgang, men jeg vil like vel ha han bytta ut!
Godt å se Riise tilbake, et par fine stikkere og han er med med farten sin og kan fort lage krøll for motstander, alltid klar til å gå på løp.
Moldskred : er det Diadoraskoene som viser seg fra sin beste siden igjen da han sklir? eller planter han foten for mye på skrå?
Mål nummer 2 synes jeg Moldskred gjør en elendig jobb i buret, greit nok at ballen er ok plassert, men moldskred er bare halvveis fremme i det ballen treffer nettet, elendig!
Moldskred Må Være Tippeligaens Dårligste Keeper Det Går Ikke Ann og Drite Seg Mere Ut!
LSK må se og skaffe seg bedere ANDRE KEEPER!!!!!
Hvis Otto ikke hadde skadet seg så hadde stillingen vært 1-0
Det er greit å mene at Otto er god, og muligens at det første målet er en keepertabbe, men frisparket hadde heller ikke Otto tatt (eller noen annen keeper i norge)...
Hva gjør midtun lie på banen, når johnsen sitter på benken og er skadefri?? Selv en fotballinvalid johnsen må jo være bedre en midtun lie..
Nå begynner jeg for alvor og frykte nedrykk, når vi ikke engang klarer å slå lyn på hjemmebane..
Hva har skjedd med laget vårt? Og hvor er penga til forsterkninger?? Det var Per Berg aleine som fikk oss ned i denne sumpen, da får han faen meg legge inn litt penger så vi kommer oss opp og.. Det blir tåpelig at vi ikke kan bruke unge sultene spillere på benken fordi det koster noen tusenlapper når dem debuterer i tl..
Og fjern Grodås og Johnsen som hovedtrenere!! Få inn Reka eller en annen asap!
Og det blir jo et jævla mål-skred når moldskred spiller.. Bare synd det er for det andre laget.. Kanskje vi burde la Grodås spille neste kamp?
Hadde hockeydommern rett i annuleringa? Er på jobb så får ikke sett på.. Men må jo være 10 ganger morsommere og stå og jobbe, enn å stå i regnet og se på den gjengen drite seg ut!
Hadde hockeydommern rett i annuleringa? Er på jobb så får ikke sett på.. Men må jo være 10 ganger morsommere og stå og jobbe, enn å stå i regnet og se på den gjengen drite seg ut!
Ja, synes begge annuleringene var riktige jeg.
Kippe sa akkurat i intervju at slike ting nok hadde skjedd i feltet før, men at han ikke kunne si noe på at han blåste...
BEGGE annuleringene var riktig avgjørelse av dommer
Kippe dytter vekk forsavarer med begge henda (strake) i første situasjonen, klar offside i andre.
OO burde scort da han fikk ballen og snurra rundt , men den mannen er til tider en meter idiot når han spiller, og det alt for ofte også, i stedet for å skyte skal han prøve å passe, etter å skal drible, gi FAEN i å drible en ekstra eller å passe ballen der , du skulle skutt !!!
Sundgodt skyter i blokka fra 3 meter!! elendig! han lagger ballen mot den siden hvor forsvareren er, andre siden av målet er der ingen, og riktig....... han velger å skyte til den siden der han har en forsvarer ved siden av seg!
Slike dumme elementære feil begås i hele laget stort sett til enhver tid i år, og det ser ikke ut til at det er noen bedringer på det heller. Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å skjønne hvorfor vi ikke klarer å forbedre og luke ut slik helt avgjørende feil!
Fellus var en god tilvekst i laget, synes han bør få prøve seg litt oftere, frisk og raks til beins, full av pågangsmot!
Rise gjør en bra jobb med tanke på at det er første kampen på leeeenge, han kommer til å bli viktig fremover!
Kommentar