Dagens trening - 30.06.08

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1260

    Dagens trening - 30.06.08

    De som starta mot Godset minus Riseth og Bjørkøy trente i dag. Sistnevnte var der men stod bare og lekte litt med ballen. PSA og Cisse ble jaget av fysio så de hadde sine løpeøkter. Er 2 div. match i dag så spillere som Myklebust, Husar, Bertheussen, Gundersen og Fellus trente ikke. En som derimot var der var broder JA Riise. Erland Johnsen glimret med sitt fravær, så treninga ble ledet av Grodås.

    Varierende kvalitet i dag, der man skiftet på angrepsøvelser og spill på mindre bane. Humøret var derimot veldig bra, så det er ikke derfor vi ligger der vi gjør på tabellen. Simen Brenne virket tung mens BH Riise var veldig pigg, så hvis ikke han er 100% nå så blir han aldri det. Da mener jeg 100% fysisk klar.. Marius Johnsen var også med hele tiden, så han også så klar ut. Resten av gjengen var ikke imponerende, så håper kvaliteteten på treninga vil stige utover uka.
  • pitbull007
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2006
    • 128

    #2
    Har du peil på når treninga er i morra? De har ikke lagt ut treningstidene på hjemmesida enda....er det 10:30 som forrige uke?

    pit - har ferie, så da må man vel få med seg et par treninger denne uka

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1260

      #3
      Opprinnelig skrevet av pitbull007
      Har du peil på når treninga er i morra? De har ikke lagt ut treningstidene på hjemmesida enda....er det 10:30 som forrige uke?

      pit - har ferie, så da må man vel få med seg et par treninger denne uka
      Nei, jeg vet ikke men regner med at det er fra 10.30 hele uka. Forrige uke var det slik, så gjetter på at det er det denne uka og.

      Kommentar

      • rono
        Medlem
        Bøffel
        • Dec 2006
        • 36

        #4
        Dagens trening

        Takk for bra referat fra treninga!

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Myklebust dro på seg noe som så ut som strekk på dagens trening,ellers så trente Otto i ca 1time han så bra ut og står nok mot Lyn. Psa og Gunda løp mest ved siden av i dag . Ellers så gjennomførte BHR OG Marius hele treninga og begge spiller eller kommer inn mot Lyn.....

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2506

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Psa og Gunda løp mest ved siden av i dag .
            Gundersen fikk noe jeg var sikker på var en strekk mot slutten av 2. lagskampen mot Randaberg, men etter å ha haltet en stund, og holdt seg på baksiden av låret, gjennomførte han resten av kampen. Det kan hende han har kjent mer til det siden. Bare gjetting fra min side.

            Kommentar

            Working...