Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Har vel aldri hørt at krampe varer spesielt lenge så Mifsud er nok klar. Kippe er trolig ikke tilbake før neste hjemmekamp mot Ham-Kam.
Resten av laguttaket vet jeg ikke noe om, men vil gjette at det ikke blir mange forandringer, men kanskje Powell starter på bekostning av Sundgot hvis han har fortsatt å imponere på treningene.
Tror også at vi starter med samme lag i morra, som mor rbk. Men hva med kampen mot Ham Kam? Går da Rambekk ut på back igjen, og Stefanutto ut av laget? Synes Stefanutto gjorde sine saker godt på backen, og når vi tillegg ikke har Påsan på banen, så trenger vi en offensiv venstre back som kan bruke venstre.
hvor mange feilpassninger slår wehrman i morgen......
begynner å irritere litt,blir jo fort et våpen for motstandern når han gir bort ballen....
Wehrman har ikke så mange feilpasninger som du tilsier. Jeg syntes Pål Steffen sine klareringer er mye farligere enn de få feilpasningene Wehrman slår.
Wehrman er kongen.
Enig at han til tider spiller med litt for stor risiko, men
gi vår kjære Australske venn litt mer tid og kamptrening, så skal det bli vei i velinga.
Bare unntaksvis finner en spillere med så bra overblikk og passningsfot som Kasey besitter. Måtte det bli GULL verdt for oss.
Ellers håper jeg på et lengere innhopp fra Myklebust, og at Powell kommer in og avgjør på slutten. Da skal jeg feire seiern med enda et par sider oppgaveskriving
Blir knall!
Wehrman har vært god, han, men må gjøre noe med kondisen sin. Etter 75 minutter er han pumpa.
Sundgot er under alle omstendigheter viktigere for laget enn hva Powell har vist seg å være det siste året. Oppspillsegenskapene hans alene tilsier at han bør spille fast, og snart kommer nok måla.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar