Dagens trening 02.07.08

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pitbull007
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2006
    • 128

    Dagens trening 02.07.08

    Var innom treningsfeltet et par timer i dag, et lite referat følger:

    Tilstede: Otto, Moldskred, André Hansen(keeper fra Skeid), Pedersen, Kippe, Riseth, Biffen, Bergan-Foss, Steffi, Johnsen, Midttun Lie, Husar, Essediri, Riise, Kiko, Søgård, Brenne, Sundgot, Occean, Fellus og Mykle.

    Gunders og Ciise kom sammen med fysio 30 min ut i treninga, kun lett jogg på disse gutta. Noe Pål Steffen også ble med på etterhvert.
    Otto ga seg etter en time, så ikke ut som han merka noe spes til skaden. Mykle dro på seg noe rusk i låret, så han måtte gi seg. Bjørkøy var ikke å se.

    Litt om keepern fra Skeid:


    Treninga starta med grupper på to og to hvor de hadde noen øvelser med kula, holdt på i ca 20 min.

    Så gikk de over til å drille litt angrepsspill. Ballen ble satt i gang av midtstopperne, ut til backen som så spilte kula opp på kant. Kantspiller dro med seg ballen inn i banen for så å slippe den ut på kant hvor en av gutta på sentral midtbane hadde gått på løp, innlegg til gutta på topp som ikke akkurat var effektive....holdt på med dette i ca 30 min.

    Så spilte de to lag på halve banen uten mål, høy intensitet.

    Fortsatte med det samme bare nå med mål , hvor det endte 3-3.

    Avslutta med litt lett jogg.

    Bjørn Helge virker supertent om dagen og bør så absolutt være klar til kamp, Johnsen ser også ut til å være klar til kamp.

    pit
  • pitbull007
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2006
    • 128

    #2
    Legger ved noen bilder, ikke akkurat knall kvalitet men men

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3501

      #3
      Disse refereatene gir meg mye glede på slutten av en arbeidsdag. Flott at noen gidder å ta seg tid til dette når de er der.

      Hilsen en som gleder seg til å se BHR tilbake i aksjon.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Opprinnelig skrevet av pitbull007
        Legger ved noen bilder, ikke akkurat knall kvalitet men men
        Bra jobba Bjørn nå har du lagt lista høyt,venter spent på fortsettelsen.

        Kommentar

        • sigurdsen
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 1824

          #5
          knallbra referat! Bra noen gjør noe produktivt i ferien

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 496

            #6
            Når det gjelder andre hansen(keeperen fra skeid) så kan jeg fortelle att mannen er ikke noe særlig ute i feltet, har fått med meg 3 skeidkamper i år, og på samtlige kamper så har denne keeperen vært på bærtur når han har beveget seg ut i feltet. Feilberegner og kræsjer inn i med/motspillere på vei ut for å plukke ballen.

            Men, skal vel gi alle en sjans til å bevise att dem duger, har overlevd tida på Grodås, så jeg skal nok klare en til av samme kaliber.

            Kommentar

            • cave
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2006
              • 108

              #7
              Mulig jeg husker feil, men skrev ikke André Hansen kontrakt med oss i vinter?

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Opprinnelig skrevet av cave
                Mulig jeg husker feil, men skrev ikke André Hansen kontrakt med oss i vinter?
                Det stemmer.

                Kommentar

                • Ranakanaris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 496

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av cave
                  Mulig jeg husker feil, men skrev ikke André Hansen kontrakt med oss i vinter?
                  Det gjorde han, men han har spilt for skeid frem til sommerferien.

                  Kommentar

                  Working...