LSK-Lyn, søndag 6. juli kl. 18, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • haak
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2007
    • 141

    #41
    Fellus må starte neste kamp!! Ut med Sundgot!!!!

    Kommentar

    • waalekr
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2007
      • 114

      #42
      Opprinnelig skrevet av haak
      Fellus må starte neste kamp!! Ut med Sundgot!!!!
      Nesten helt enig, tror fellus burde komme inn til 2. omgang, som ett friskt pust, med kjappe bein når de andre er små slitene....

      Men skal være enig hadde vært intressant å sett israeleren i fra start
      Kim R

      FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
      ---------------------------

      Kommentar

      • kinstad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2007
        • 406

        #43
        Er dere virkelig overasket?

        Syntes det er synd at ingen minnes den redningen molskred hadde da soko brente av et knallskudd i andre omgang. Det hadde vanligvis vært mål. I tillegg hadde han en glimrende redning en mot en (var det Igalo mon tro) som han tok med handa. Ja utspillene var ræva. Men som vanlig så setter vi skylden på keeperen som de fleste her mener tapte kampen for oss. Ingen kan klandres for å ville ha otto tilbake, for den mannen er syk, men molskred duger inntil otto vakter målet igjen.

        Lyn ligger på 3. plass folkens, og det er god grunn til det og. De spiller faktisk bra og underholdene fotball, og vi skal prise oss over at de ikke fikk inn mer en 2 mål, selv om en av de var gratis. De har spillere som er raske, tekniske, og det er ikke rart pedersen med fler blir lurt.

        Vidre skjønner jeg godt hvorfor oo og sundgot er på topp mot nettopp lyn. Jeg hadde gjort det samme selv. Lyn har en snitthøyde med lengden på pikken til Occean og det er skuffende at lsk ikke setter noen mål på hodet i denne kampen. Det beviser at spissene/hodespillerene ikke duger til den spillerstilen de selv har, det er et problem.

        Selv om det ikke hadde vært noe å si på at uavgjort hadde vært et koselig resultat, så ble lsk rundspilt i første omgang, men tar igjen i andre. Lyn elsker å ri på ledelse og det forbløffer meg at de ikke fikk noen mål på kontringer i annen omgang, det er de vanligvis meget dyktige på. Kudos til forsvaret her. Lyn er en av de mest effektive lagene i serien, og det hadde vært jævlig hyggelig å se spissene og spillerene i LSK ta vare på noen sjanser snart. Det er de faen meg for dårlige på.

        LSK per d.d er løpsvillige, og har fighterinnstinkt. Synd det bare gjelder på egen banehalvdel. Fremover er vi; med mangel på et bedre ord; knust, feid opp, pakket ned og sendt på vei til adecco. Svikter forsvaret i tillegg tør jeg ikke tanke på hva som VIL skje.

        Endelig er all dritten ute. Nå kan jeg starte prosessen med å legge meg opp noen posetive punkter frem til FFK kampen, så jeg får litt glede igjen.
        ________
        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #44
          Opprinnelig skrevet av kinstad
          Syntes det er synd at ingen minnes den redningen molskred hadde da soko brente av et knallskudd i andre omgang. Det hadde vanligvis vært mål. I tillegg hadde han en glimrende redning en mot en (var det Igalo mon tro) som han tok med handa. Ja utspillene var ræva. Men som vanlig så setter vi skylden på keeperen som de fleste her mener tapte kampen for oss. Ingen kan klandres for å ville ha otto tilbake, for den mannen er syk, men molskred duger inntil otto vakter målet igjen.
          joda man så det nok og jeg kan tildels være enig i at han gjorde noe bra, men samtidig virker han utrolig usikker, noe jeg tror påvirker laget i negativ retning, det blir litt usikkerhet der bak.

          Opprinnelig skrevet av kinstad
          Lyn ligger på 3. plass folkens, og det er god grunn til det og. De spiller faktisk bra og underholdene fotball, og vi skal prise oss over at de ikke fikk inn mer en 2 mål, selv om en av de var gratis. De har spillere som er raske, tekniske, og det er ikke rart pedersen med fler blir lurt.
          Ser ikke grunn til å prise seg lykkelig i at de ikke fikk mere enn 2 mål, det viste seg å være nok. Og Pedersen synes jeg alle klarer å lure, selv de dårlige lagene.

          Opprinnelig skrevet av kinstad
          Vidre skjønner jeg godt hvorfor oo og sundgot er på topp mot nettopp lyn. Jeg hadde gjort det samme selv. Lyn har en snitthøyde med lengden på pikken til Occean og det er skuffende at lsk ikke setter noen mål på hodet i denne kampen. Det beviser at spissene/hodespillerene ikke duger til den spillerstilen de selv har, det er et problem.
          Er helt med på at OO og Sundgodt spiller, men som du selv sier......at vi ikke scorer særlig mot lyn overrasker vel ikke særlig akkurat for tiden, vi scorer jo ikke noe særlig mot noen lag for tiden, pumping av lange baller mot de 2 spissene virker det som alle lag klarer å demme opp nå, alle lag har lært seg dette nå, selv om de ikek er høye. mere spill langs bakken er vel kanskje noe vi bør prøve på med brenne (hvis han kommer i form), Riise og Fellus fremover?

          Opprinnelig skrevet av kinstad
          og det hadde vært jævlig hyggelig å se spissene og spillerene i LSK ta vare på noen sjanser snart. Det er de faen meg for dårlige på.
          WORD!
          Få spissene rettvendt MOT målet, OO og Sundgodt går til tider alt for tidlig fremover og stiller seg med ryggen mot mål og venter på ballen, spessielt OO gjør dette konsekvent. Vi får alt for sjelden fart mot målet når vi har stillestående spisser som venter på ball, og motstander får ofte en enkel jobb med å demme opp for dette. Det hjelper heller ikke at innleggene ofte er alt for høye og kommer dalende rett ned, med det resultat at det ikke blir fart i ballen.
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #45
            Opprinnelig skrevet av kinstad
            Syntes det er synd at ingen minnes den redningen molskred hadde da soko brente av et knallskudd i andre omgang. Det hadde vanligvis vært mål. I tillegg hadde han en glimrende redning en mot en (var det Igalo mon tro) som han tok med handa. Ja utspillene var ræva. Men som vanlig så setter vi skylden på keeperen som de fleste her mener tapte kampen for oss. Ingen kan klandres for å ville ha otto tilbake, for den mannen er syk, men molskred duger inntil otto vakter målet igjen.
            Problemet er jo at over halvparten av redningene hans kommer som et resultat av at han ikke klarer å sparke ut ballen. Spør du meg, er det ikke mer enn rett og rimelig at han retter opp de grove feilene han begår, på samme måte som at spillerne må jobbe igjen ballen etter å ha mistet den. Når Moldskred først tar baller som han ikke selv har gitt til motstanderen, kalkulerer jeg det som en redning. Forøvrig suger han jo i alt annet en en-mot-en situasjoner, og er jo ikke i nærheten av det nivået som kreves av en keeper i Tippeligaen.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #46
              Ble det tatt noen bilder denne nitriste søndagen?? Andre enn disse fra rb.no http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3654808.ece

              Kommentar

              • Kristiansen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 1332

                #47
                Ingen andre en rb.no som har tatt bilder fra kampen?

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #48
                  Må innrømme at jeg mista kaffen i bakken etter utsparket til Målskled. Mulig samme skjebne rammet en del kameraer....

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #49
                    Hvorfor hoppet ikke muren på frisparket til Hoff? Hadde de gjort det, hadde den gått i muren.

                    To unøyaktigheter får fatale følger. Vi må bli mer nøyaktige for å vinne kamper.

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                      Hvorfor hoppet ikke muren på frisparket til Hoff? Hadde de gjort det, hadde den gått i muren.

                      To unøyaktigheter får fatale følger. Vi må bli mer nøyaktige for å vinne kamper.
                      Lett å si nå. Hadde de hoppet og hoff hadde skutt under bena dems å i mål hadde du sagt, at muren ikke skal hoppe.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • Ranakanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 496

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Hvorfor hoppet ikke muren på frisparket til Hoff? Hadde de gjort det, hadde den gått i muren.

                        To unøyaktigheter får fatale følger. Vi må bli mer nøyaktige for å vinne kamper.
                        Jeg vil si att det er en langt større feil og alvorligere å lage frispark mot seg rett utenfor 16metern vs att muren ikke hoppet.

                        Men hvis du er synsk å veit hvor skuddene kommer så for du si ifra til LSK, da for du helt sikkert bli deres spåmann

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3459

                          #52
                          Greit nok at frisparket til Hoff var blant de beste vi vil se i tippeligaen i år. Hoff selv vil neppe klare å duplikere den denne sesongen. Men det er vel snart på tide å avvikle muren? De siste ti årene har spillere utnyttet den begrensede sikten til å skru ballen over, rundt og under muren og rett i mål, så det er vel grunn til å revurdere bruken av mur.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            #53
                            ok, tenk at vi ikke setter opp mur. Det jeg ville gjort hvis jeg var lyn spiller da var: Stille meg der muren egentlig skulle stått for å gjør så ikke keeperen ser noe, for å så flytte meg rett før frisparke blir tatt. IKke glem at gutta skyter 80-100km\t så det er ikke bare bare å la en punche på fra 16meter uten noen foran deg. Men fra lengre distanser er jeg enig i deg mortenA
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • Harald_88
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 550

                              #54
                              Vær lur, sats på 3 i mur!
                              Alt For Fugla

                              Gå Av Grønlund

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #55
                                Hvor på nett kan man egentlig se høydepunktene fra kampen?
                                På TV" Sumo ligger det jo bare vås, og på NRKs sportsrevy er bare sykling, OL og Wimbledon :-(
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  Hvor på nett kan man egentlig se høydepunktene fra kampen?
                                  På TV" Sumo ligger det jo bare vås, og på NRKs sportsrevy er bare sykling, OL og Wimbledon :-(
                                  Er vel bare tv2 sumo som viser kampene i tippeligaen ettersom de har rettighetene.

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                                    Lett å si nå. Hadde de hoppet og hoff hadde skutt under bena dems å i mål hadde du sagt, at muren ikke skal hoppe.

                                    Det er svært sjelden noen prøver å skyte under muren. Du kan jo prøve å telle hvor mange frispar hvor man skyter over muren kontra under. 99 av 100 prøver å skru den over muren. Ballen vil jo miste all kraft dersom den skal rulle på bakken under muren og keeper vil ta den relativt lett.

                                    Kommentar

                                    Working...