Karakterboka, LSK-Lyn

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglegutt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2008
    • 863

Opprinnelig skrevet av heidar
    Riise kan godt bli fratrukket et poeng for at han hele tiden skal sløse bort ballen på sine håpløse skuddforsøk.

Hm,er litt uenig der.Riise prøvde endel,men var også i nærheten flere ganger.Hele laget har hitill i år hatt skuddvegring,så syns nesten ikke vi skal klage på lillebror ang. hans forsøk.Gi gutten heller kred for det.Uten skudd ingen mål.Uten mål ingen poeng.Uten poeng kamper mot alta og sandnesulf.
    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
      Uten poeng kamper mot alta og sandnesulf.
      Alta ligger sist med seks poeng på tolv kamper, så jeg tviler på at de er i Adeccoligaen neste år.

Kommentar

• aguado
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 448

Opprinnelig skrevet av heidar
        Riise kan godt bli fratrukket et poeng for at han hele tiden skal sløse bort ballen på sine håpløse skuddforsøk.
        Riise har vel aldri vært veeldig målfarlig (da hadde han allerede vært solgt), men det en seriøst mye bedre strategi å skyte avgårde et skudd fremfor å miste ballen på 20-30 meter, slik hans medspillere hele tiden gjør...

Kommentar

• MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3492

Opprinnelig skrevet av jalapenos
          Riise har vel aldri vært veeldig målfarlig (da hadde han allerede vært solgt), men det en seriøst mye bedre strategi å skyte avgårde et skudd fremfor å miste ballen på 20-30 meter, slik hans medspillere hele tiden gjør...
          Når banen var så våt som den var på søndag er det bare å kline til. Skudd fra 30 meter kan fort gå inn, og stussen kan føre til at keeper må gi returer.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...