FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #41
    Jeg er litt forbauset over at Espen S ser ut til å være fredet i alle "laguttak" her på forumet. Både mot Godset og mot Lyn synes jeg faktisk han var blant de svakeste. Mer upresis enn vanlig, og heller ikke den samme løps- og duellstyrken som han har lagt for dagen tidligere.
    Jeg tror heller en av gutta som er blitt tvunget ut på kanten, f eks Brenne eller Bjørkøy, snart bør få en sjanse sammen med Kiko sentralt. Rett og slett fordi de er i stand til å gjøre mere MED ballen og at de også er mer målfarlig.

    Mvh
    Gammer´n (Per T)
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • aguado
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 448

      #42
      Opprinnelig skrevet av hoyt
      Søgård burde bli vår nye høyreback. Han klarte seg veldig bra på den plassen når han spilte der i fjor. Tror også han har større potensial der enn på midtbaneplass.
      Søgård er ingen moderne back, men et greit alternativ i mangel av noe annet.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        #43
        Opprinnelig skrevet av jalapenos
        Søgård er ingen moderne back, men et greit alternativ i mangel av noe annet.
        Vårt eneste tilfredsstillende alternativ, slik jeg ser det...
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • kinstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2007
          • 406

          #44
          Hard cold facts

          Her er de kalde fakta om spissene våre.
          Dan: 1 kamper, 15 minutter, 0 mål og 0 assist.
          Tore: 6 kamper, 185 minutter, 0 mål og 1 assist. 185/ 6 = 30,8
          Magnus: 9 kamper, 486 minutter, 0 mål og 0 assist. 486/9 = 54,0
          Arild: 12 kamper, 761 minutter, 4 mål og 0 assist. 761/12 = 63,4
          Oliver: 12 kamper, 1067 minutter, 5 mål, 1 assist. 1067/12 = 88,9

          Vi ser her at Sundgot er mer effektiv en Occean. Myklebust er langt fra en plass, og fra det jeg har sett på banen, helt uaktuell. Gundersen bør få litt mer tid selv om han ikke har overbevist (ja, han bomma mot bodø), og Fellus har ikke noen kurve enda så det blir vansklig å dømme selv om han var god når han kom inn mot Lyn.
          ----------------------------------------------------------------
          Jeg sier; la Sundgot starte med Gundersen og sett inn Fellus i andre omgang for den av de som er svakest av TAG og AS.

          På midtbanen vil jeg se: Lie - Kiko - Søgård - Riise
          La Brenne komme inn siste 30 min om ting ikke har bedret seg etter praten i garderoben ved halvtid. Bjørkøy?...Pøh!

          Forsvar: Hurra for: Andresen - Kippe - Riseth? - ((pedersen))

          Keeper: ehhhh.... M-m-molskred?
          Last edited by kinstad; 10.07.2008, 03:30.
          ________
          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

          Kommentar

          • waalekr
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Oct 2007
            • 114

            #45
            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Jeg er litt forbauset over at Espen S ser ut til å være fredet i alle "laguttak" her på forumet. Både mot Godset og mot Lyn synes jeg faktisk han var blant de svakeste. Mer upresis enn vanlig, og heller ikke den samme løps- og duellstyrken som han har lagt for dagen tidligere.
            Jeg tror heller en av gutta som er blitt tvunget ut på kanten, f eks Brenne eller Bjørkøy, snart bør få en sjanse sammen med Kiko sentralt. Rett og slett fordi de er i stand til å gjøre mere MED ballen og at de også er mer målfarlig.

            Mvh
            Gammer´n (Per T)
            Han har da vært ute av spill en stund, så han må få spille for at han skal prestere igjenn
            Kim R

            FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
            ---------------------------

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #46
              da får han ta kamptreninga på 2 laget, å la en spiller som ikke holder mål spille på a-laget fordi han trenger matching blir litt feil på et lag som er i en satans krise.

              ikke nødvendig vis fordi sørgård er i den kategorien, men fordi det rett og slett blir feil!
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3500

                #47
                Håper vi starter med dette laget:

                ---------Moldskred-------
                Søgård Riseth Kippe M.Johnsen

                ------Kiko----

                --BHR-------Brenne----JML



                Occean Fellus

                Egentlig det samme om vi starter med Occean eller Sundgot, men synes Occean viste fremgang sist og vil gi han ny tillit pga det. Fellus bør starte da vi trenger en spiller som kan true bakrom så ikke Fredrikstad får mulighet til å ligge så høyt de vil. Jeg synes det har vært ett stort problem med Occean og Sundgot på topp at vi da har gitt motstanderen mulighet til å ligge høyt med forsvaret, og det gjør det lettere for de å vinne ballen igjen tidlig.
                Vi er derfor nødt til å bruke en bakromsspiller på topp for å bli mindre forutsigbare i angrep, samt tvinge motstanderen litt lavere i banen.

                Brenne bør starte da han har potensiale til å kunne avgjøre på egenhånd. Tror også han vil kunne konsentrere seg mer om det offensive da både JML og BHR vil jobbe hjemover sammen med Kiko.
                Kunne også tenkt med å sett Søgård på backen da S.Pedersen har vært altfor svak, og er altfor treg.

                Kommentar

                • waalekr
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2007
                  • 114

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                  da får han ta kamptreninga på 2 laget, å la en spiller som ikke holder mål spille på a-laget fordi han trenger matching blir litt feil på et lag som er i en satans krise.

                  ikke nødvendig vis fordi sørgård er i den kategorien, men fordi det rett og slett blir feil!
                  Vi trenger Søgård på banen han har en energi som er positvt på laget, hvis du følger med,( jeg sitter omtrendt på midlinja og faktisk får sett hele kampen), og han har en tedens til å dra med seg visse spillere når han setter i gang og oppmuntrer spillerene...
                  Last edited by waalekr; 09.07.2008, 09:45. Begrunnelse: --
                  Kim R

                  FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                  ---------------------------

                  Kommentar

                  • Kopperud
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2006
                    • 1697

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                    Håper vi starter med dette laget:

                    ---------Moldskred-------
                    Søgård Riseth Kippe M.Johnsen

                    ------Kiko----

                    --BHR-------Brenne----JML



                    Occean Fellus
                    Enig med deg, bare få inn noen annet mellom stengene enn den idioten Moldskred.
                    Ultras Felt C 2005x2015

                    Lillestrøm & Bajen

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av waalekr
                      Vi trenger Søgård på banen han har en energi som er positvt på laget, hvis du følger med,( jeg sitter omtrendt på midlinja og faktisk får sett hele kampen), og han har en tedens til å dra med seg visse spillere når han setter i gang og oppmuntrer spillerene...
                      var nå ikke helt det jeg mente da :???:
                      jeg mente at hvis en spiller (ikke nødvendig vis rånern) ikke er i form eller trenger matching så er ikke a-laget den rette plassen for å få spillerne i form nå som ting går så til helvete.
                      Rånern er en av mine favoritter da han alltid er helt i 100 og gir jernet, jeg tror alt han ønsker på denne jord er nå å få LSK ut av den suppe vi faktisk er i.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • waalekr
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Oct 2007
                        • 114

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        var nå ikke helt det jeg mente da :???:
                        jeg mente at hvis en spiller (ikke nødvendig vis rånern) ikke er i form eller trenger matching så er ikke a-laget den rette plassen for å få spillerne i form nå som ting går så til helvete.
                        Rånern er en av mine favoritter da han alltid er helt i 100 og gir jernet, jeg tror alt han ønsker på denne jord er nå å få LSK ut av den suppe vi faktisk er i.
                        rånern er og blir LSK, han engasmeang for laget er noe av det beste man kan se i norsk fotball.

                        Enig der at bjørkøy blant annet må spille seg inn på laget med oo, brenne, mål-skred, biffen og pedersen, de andre gjør en tålig bra jobb når dem ikke blir paniske
                        Last edited by waalekr; 09.07.2008, 10:34.
                        Kim R

                        FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                        ---------------------------

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Kopperud
                          Enig med deg, bare få inn noen annet mellom stengene enn den idioten Moldskred.
                          Det var da voldsomt til utfall da. Ja, han var uheldig som skled og forærte Lyn utligningen, men ellers påvirket han ikke resultatet ytterligere negativt for LSKs del, selv om han kløna det til med ytterligere et par utspark. Hadde faktisk et par meget gode redninger.

                          Jeg har lenge sagt at Moldskred er en klovn i mål og jeg har stusset voldsomt på hvorfor han fikk kontrakt med LSK. Men han har tatt syvmilssteg siden han kom oss. Det er bare å se på hva han presterer på 2. laget i år kontra i fjor.

                          Den hetsen han opplever her på forumet er skammelig.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Den hetsen han opplever her på forumet er skammelig.
                            Det samme var utspillet hans mot Lyn. Skammelig. Faenmeg det pinligste jeg har sett i LSK siden JML bomma på ballen som sisteforsvarer mot godset. Vi må tilbake til Bjarne Sognæs eminente karriere for å se tilsvarende komikk. Om spillere føler seg mobbet ut av LSK på grunn av hets på forumet gir jeg blaffen i. De faller for eget grep.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Ja, han var uheldig som skled og forærte Lyn utligningen, men ellers påvirket han ikke resultatet ytterligere negativt for LSKs del, selv om han kløna det til med ytterligere et par utspark.
                              Hvem vet, det er mulig han påvirket resultatet negativt. Hadde han hatt gode utspill ville vi kanskje fått en sjanse eller to til i løpet av kampen. Det kan fort bety ett eller tre poeng. Men det blir spekulasjoner fra min side..


                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Hadde faktisk et par meget gode redninger.
                              Stemmer det. Jeg sitter alikevel med følelsen av at det var tilfeldighetene som gjorde at han redda de. Jeg følte meg utrygg på han hele kampen igjennom.

                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Jeg har lenge sagt at Moldskred er en klovn i mål og jeg har stusset voldsomt på hvorfor han fikk kontrakt med LSK. Men han har tatt syvmilssteg siden han kom oss. Det er bare å se på hva han presterer på 2. laget i år kontra i fjor.
                              Mye er nok galt i støtteapparatet vårt, men at vi har landets beste keepertrener er det liten tvil om. Han som Otto har tatt store steg fremover!

                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Den hetsen han opplever her på forumet er skammelig.
                              Er man Lillestrømspiller skal man ikke hetses. Man kan diskutere, kritisere, være forbanna på en spiller. Men så lenge han er fugl og ikke har gjort noe helt ekstremt så skal man være lojal ovenfor spilleren.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • waalekr
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Oct 2007
                                • 114

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Det var da voldsomt til utfall da. Ja, han var uheldig som skled og forærte Lyn utligningen, men ellers påvirket han ikke resultatet ytterligere negativt for LSKs del, selv om han kløna det til med ytterligere et par utspark. Hadde faktisk et par meget gode redninger.

                                Jeg har lenge sagt at Moldskred er en klovn i mål og jeg har stusset voldsomt på hvorfor han fikk kontrakt med LSK. Men han har tatt syvmilssteg siden han kom oss. Det er bare å se på hva han presterer på 2. laget i år kontra i fjor.

                                Den hetsen han opplever her på forumet er skammelig.
                                Helt enig han har hatt noen bra redninger, og han er vel "grei" i mål, men vi er jo vant til otto i mål

                                Men disse skoa må vi få byttet, helvette og gutta sklir jo værre en hokky spellere på glatt polert skøyte bane
                                Kim R

                                FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                ---------------------------

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Det var da voldsomt til utfall da. Ja, han var uheldig som skled og forærte Lyn utligningen, men ellers påvirket han ikke resultatet ytterligere negativt for LSKs del .
                                  Ellers påvirket han ikke resultatet ytterligere, jeg synes faen meg det var nok påvirkning, all Ære til han for at han kanskje redder noen skudd osv. men på meg virker han jævla usikker, når han da kløner det til på utspark og gjør slike ting så påvirker det laget også, spillerne blir usikre på egen sisteskanse, det skaper usikkerhet i laget som vi ikke trenger. Moldskred står for oss og jeg repekterer han, men er ikke fornøyd med hvordan han utfører det.
                                  Nå skal det også sies at det er ikke bare er keeper jeg ikke har vært fornøyd med i denne sesongen! men den keeperen vi har i Otto er mange hakk over.
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Jeg har lenge sagt at Moldskred er en klovn i mål og jeg har stusset voldsomt på hvorfor han fikk kontrakt med LSK. Men han har tatt syvmilssteg siden han kom oss.

                                    Da må han ha vært ganske stusselig før, gitt....

                                    Så forreseten de siste 20 minuttene av den avsluttende spillsekvensen på treninga i går. Da var Moldskred illsint på alt og alle hver gang han slapp inn ett mål. Noen vil kanskje kalle det tenning, jeg synes heller det var et bidrag til å spre dårlig stemning....


                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

                                    Kommentar

                                    • waalekr
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Oct 2007
                                      • 114

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                      Da må han ha vært ganske stusselig før, gitt....

                                      Så forreseten de siste 20 minuttene av den avsluttende spillsekvensen på treninga i går. Da var Moldskred illsint på alt og alle hver gang han slapp inn ett mål. Noen vil kanskje kalle det tenning, jeg synes heller det var et bidrag til å spre dårlig stemning....


                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)
                                      når er otto tilbake? Får vi se han mellom stengene i fredrikstad?
                                      Kim R

                                      FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                      ---------------------------

                                      Kommentar

                                      • Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                        Da må han ha vært ganske stusselig før, gitt....

                                        Så forreseten de siste 20 minuttene av den avsluttende spillsekvensen på treninga i går. Da var Moldskred illsint på alt og alle hver gang han slapp inn ett mål. Noen vil kanskje kalle det tenning, jeg synes heller det var et bidrag til å spre dårlig stemning....


                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)
                                        Hvis det er noen han skal være sint på så må det være seg selv. Makan til klovn! Han kan ikke unnskyldes med at han falt og faller! Utspillene er jo like dårlige de gangene han holder seg på beina.

                                        Kommentar

                                        • Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

                                          #60
                                          I denne kampen bør vi prøve å overraske FFK. Da tenker jeg ikke på at egen keeper har mer gress-kontakt med ræva enn med undersiden av skoa (snart ingen overraskelse), men mer spillemessig. En hurtig spiss bør starte kampen.

                                          Kommentar

                                          Working...