hvem får rødt først? jeg tipper søgård..
FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18
Collapse
X
-
30+ års stolthet går rett i grus, når LSK dette året presterer å være eneste laget som rykker ned. Jeg nevner i fleng:
* Scorer ikke mål
* Brenner åpenbare sjanser
* Taper med kalassifre mot lag som ligger over oss på tabellen
* Tabber preger målene som kommer mot
* Trenerbytte midt i sesongen
* Assistenten tar over etter hovedtrener, faen når vi ligger der vi ligger trenger vi nye og friske folk inn, ikke en tidligere slave av den gamle læremester
Gratulerer, vi har rakettfart mot Adecco og det har snart alle andre fått meg seg utenom oss, det virker som vi fortsatt går rundt og tror vi er "for gode til å rykke ned".
Vel, den siste frasen er jeg jævlig redd vi denne sesongen kommer til å motbevise som ingen andre tidligere har gjort.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Klarer ikke Moldskred å ta noenting?? Det er greit at 3-0 målet var en gedigen markeringsfeil men keeper tar jo ingenting heller.....
Observerer at våre spillere ofte blir stående passive og avventende.....hvor i helvete blir det av agressiviteten vi er lovet?? Det blir iallefall ikke mål av sånt.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
søndager begynner å bli en dag man forventer nedtur, vi har et møkkalag som spiller møkkefoppall, et lag som har betalt 120% mere enn dem fortjener, et lag som er totalt tannløst,et lag alle ler av og ingen frykter lengre, vi er blitt sikre poeng for motstanerne.
Lillestrøm Sportsklubb skylder oss mere enn dette, det er et KRAV at dere klarer å holde den feite ræva deres i tippeligaen.
jævla dritt! er møkk lei drittspillet og all tapinga, nå må dere faen meg begynne å spille bedre snart , FØR det er for sent, noe som ikke er lenge til!!!!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Det jeg missliker mest er at det lukter (vondt) lang vei av frustrasjon og unødvendige kort i denne kampen, og dermed flere karantener utover, noe som vi absolutt ikke trenger!Hilsen Anders
-
Hehe... Selv hadde jeg akkurat rukket å sette fram en kald øl og chilinøtter før FFK skåra det første målet. Heldigvis rakk jeg ikke å åpne disse, så jeg satte de pent tilbake og logget meg inn på forumet her i stedet. Sparte vaffal de pengene...Kommentar
-
Fy faen, 4-0 og takk for meg. Hva i helvete har skjedd med Sportsklubben?
Faenfaenfaenfaen!Hilsen Anders
-
4-0 til til pause er jo strålende.....og jeg gjentar at keeper ikke tar noe som helst......
Makan til ydmykelse og elendig opptreden av kanarifuglene har jeg sjelden sett.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
fytte helvete, thats it, nå gidder jeg faen ikke følge med lengre.
Selg hele helvetes dritt laget og start på nytt.
gidder ikke ofre et sekund til av søndagen på det fi..elagetKommentar
-
Det er skandale av meg at min fyllasyke gjorde at jeg ikke mötte opp i Fredrikstad i dag for å stötte gutta. Men nå begynner jeg faen meg å lure på om de fortjener stötte i det hele tatt!!!!!!!!!
Altså, de kampene jeg har värt på at Kanarifansen värt veldig gode. Spillerene er räva, räva og atter räva. De svarer ikke med innsats engang. Det er latterlig å se på.
Elendig keeperspill.
Skandale forsvar.
Midtbane som kun kan löpe.
Angrep så statisk som en Elefant i et 1 kvm stort bur.
Jeg er så drittlei og jeg gleder meg til denne sesongen er over. Dette er rett og slett bare pinlig, flaut og en skandale ut av det innerste h******!
Etter denne sesongen er det MANGE spillere og ledere som bör ta hatten sin og gå!!!Kommentar
Kommentar