FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Moldskred gjør sikkert så godt han kan. At det ikke er godt nok, er ikke hans feil.Kommentar
-
Tragediens apati har lammet meg og jeg står naken og ser tomt ut i lufta i det skipet synker. Ikke kan jeg huske hvor redningsvestene ligger og livbåtene har noen glemt å blåse opp. Alle reservedeler er låst inn i en lugar på nederste dekk hvor vannnet stod høyt allerede for flere måneder siden. Noen prøver å stenge en ventil med en skiftenøkkel de selv har tatt med seg, men den har låst seg og er umulig å justere. Skipet har kostet flere hundre millioner og skulle være en stolt skute som kunne bringe folk trygt fra by til by i dette Lunefulle riket.
Folk roper rundt meg. De er pannikkslagne nå.
De roper: Kjemp for livet ! Alle mann til pumpene !
Alt jeg gjør er å stirre tomt ut i lufta, og klø meg litt på balla.
Det er dette som er skjebnens onani.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Litt apropos: http://lsk.no/default.aspx?did=9099431
Kanskje like greit å hente inn igjen Tore Torell en gang til.....Kommentar
-
Vi har det samme laget som før sesongen så gode ut, men som viser seg ikke å være det. En enkel konklusjon var Nordlie men den er umulig og forsvare nå... Faen se på oss!!- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Nå skal vi reparere et "ödelagt" lag, og det kan ta sin tid. Dog er jeg skeptisk til at EJ har kompetansen.
Kommer vi ut av dette med billett til Tippeligaen 2009, så tror jeg de fleste skal väre meget fornöyde.
Jeg tviler."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hvor er de som skriker etter Søgård på høyre back...?
Ja for der var han god i dag
Dette laget er ikke bedre, har gjort meg klar for mobbing i fremtiden. Dette er noe av det værste jeg har sett, vi har elendig forsvar(ja Kippe), midtbane som ikke tør å holde ball i mer en tidelsekund, spissene skal jeg ikke skyte da de har 5(o.o) og 4(arild).
Ansett Berg fortere enn olja lyn og finn tilbake til gamle LSK, før nedrykket er sikkrer. Ikke sikkert vi hadde slått Moss i kvalikk engang med dagens spill.
Skam dere!Kommentar
-
At Fellus ser ut til å starte føyer seg pent inn i rekken av en trenderduo som gjør alt for å tilfredstille fans da særlig KFL. Først ville alle ha TAG på banen. Det ble et par kamper før alle så han var komplett uduglig. Sa ville alle ha Essediri. Kanskje ingen fullkommen skandale, men ingen kan pastå at han har løftet LSK. Nå skriker alle etter Fellus. At Fellus skal bli LSK`s redningsmann i dagens situasjon er like sannsynlig som at den første som setter sin ben på mars er en nordmann.
Bakover har vi folk på banen som vil få Tarik E til å se ut som verdens beste fotballspiller. Jeg må si jeg gruer meg til søndag.
Vi bør heller satse på en femmer på midtbanen der vi får utnyttet spillerstallen vår maksimalt. En Moheli sentralt i 4 - 5 - 1 ville hjulpet stort på våre defensive problem og Brenne, Riise som indreløpere ville kunne få utnyttet sine sterkeste sider.
Nå kan det jo hende at det er gjort styrevedtak om at vi skal spille 4 - 4 - 2. Utenfra kan det i allefall se slik ut.
Lykke til på søndag alle sammen.Kommentar
-
Problemet er at det ser ut som alle TL lag kan demme opp for store tunge spisser samtidig har de funnet ut hvordan de enkelt kan passere store tunge stoppere. LSK spiller fotball i et annet årstall enn resten av laga i det gode selskap. Fotballen har utviklet seg, LSK har ikke fulgt med.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Det eneste som er fullkomment ved deg, er at du er en fullkommen idiot. Du fryder deg når LSK taper. Jeg mistenker deg for å være en klansape i forkledning. Enten det, eller så er du Tom Nordlies alter ego. Møkkamann.
Dessuten var Fellus en av våre bedre spillere i dag. Han ga jernet og var aggressiv. Det kan ikke sies om de fleste av lagkameratene hans.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det eneste som er fullkomment ved deg, er at du er en fullkommen idiot. Du fryder deg når LSK taper. Jeg mistenker deg for å være en klansape i forkledning. Enten det, eller så er du Tom Nordlies alter ego. Møkkamann.
Dessuten var Fellus en av våre bedre spillere i dag. Han ga jernet og var aggressiv. Det kan ikke sies om de fleste av lagkameratene hans.Kommentar
-
Før dagens kamp hadde LSK knapt vunnet poeng i serien. Når mener du at tiden er inne for at en spiller som har imponert i cup, for andrelaget og på trening skal få prøve seg?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Fellus er uansett alt for lett og fersk til at han kan utgjøre særlig forskjell. Det vi derimot vet er at vi har spisser og andre spillere på benken som har bevist at de har et toppnivå som ligger tett oppunder landslagsnivå og utenfra kan det virke som om disse er gitt helt opp.Kommentar
-
Sett inn Grodås. Jeg mener det. Tror han er bedre enn Moldskræv per idag, tross alderen.
Resten av laget trenger en alvorsprat med en idrettspsykolog, samt forbud mot å se TV2 så lenge de er LSK-spillere. Blir du fortalt at du er ræva ofte nok, begynner du også å tro på det... Mission for resten av sesongen: slå Aafk og HamKam, raske med seg noen poeng (?) i andre kamper (banke Brann hjemme) og overleve lenge nok til at fotballen forsvinner fra elendige, partiske TV2.
Ta deretter en storopprydning i stallen der vi kun beholder 5-10 spillere. For klubben rimelig unyttige og til dels skadelige spillere som Pedersen, Midttun Lie, Marius Johnsen, Simen Brenne, Riseth, Bjørkøy, Moldskred, Husar, Kiesenebner må bare finne seg en annen jobb hvis de ikke hever seg 100 % UMIDDELBART. Ledelsen må nå se å få vekk nedrykkskarmaen disse Start-spillerne har tatt med seg til klubben. Var Pål Strand dårligere enn Jon fuckings Midthun Lie?
Deretter: gjør noe med ledelsen som presterte å hente inn disse grovt overbetalte sullik'ene og samtidig presterte å vrake gode Wehrmann og Stefanutto - når vi trengte var en rask bakromsspiss, en dyktig venstreving (Stefanutto la hvertfall gode innlegg fra venstre) og en sjef på midten (hadde vi jo i Wehrmann). Mouelhi er ikke i nærheten av Wehrmann, så er i tvil også om han, likeledes treige Sundgot og keikete Occean, som likevel hvertfall scorer noen mål.
Problemet: Det er for få ballspillere i stallen. På tide å si det igjen, for ledelsen: DET ER FOR FÅ GODE FOTBALLSPILLERE I STALLEN!!! Hører dere? Spillerne mangler tempo, teknikk, målteft, selvtillit, Kamfgeist. Når du som midtbanespiller presterer å score null - 0 - mål i løpet av en sesong, er det på tide å finne seg en annen jobb. Når skal vi igjen få en midtbanespiller som leverer mål og godt spill? Robert Koren etterlot seg et enormt tomrom. Må vi vente helt til Bukken Jr. blir voksen? Innen det har vi rykka ned. Helvete heller.
Stammen som bør beholdes: Keeper Otto, Riise, PSA, Kippe, Søgård, Riise, Occean. Resten kan gjerne få fyken, slik Pål Strand og den feite danske pølsa så glatt fikk. Pål Strand kan umulig ha senket nivået på dette laget. Få tilbake Uwe Rösler, en trener med vinnervlje og stolthet.
Til Simen Brenne, en teknisk spiller som skal briljere på midtbanen for LSK og for Norge har jeg en ting å si: SKAM DEG. Du har verken gjort jobben din eller fått ut en brøkdel av ditt potensiale.Last edited by Hamburg & Kanari; 14.07.2008, 02:55.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar