FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SirBusby
    Medlem
    Møteplager
    • Sep 2006
    • 88

Gi nå Fellus startplass - vi så jo i går hvor aktiv og god han var da han kom inn. Sundgot har fått flere muligheter i år til å bevise hva han er god for - skal Fellus gjøre en dårlig kamp vil absolutt ingen klandre han for det.

Gutten er ung og lovende, så gi han i det minste 45 min!

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Vi starter selvfølgelig med Fellus og gir ham 90 minutter. Hvis folk skal gis tillit så betyr det at de faktisk skal få nettopp det, og ikke bli kastet innpå når laget er på desperat poengjakt. Occean/Sundgot fra start går ikke, vi kommer til å spille på oss dårlig selvtillit når den dynamiske duo blir tatt ut av kampen av FFKs midtstoppere slik alle lag har klart i år.
      Last edited by reka; 07.07.2008, 21:15.

Kommentar

• Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

Jeg har aldri sett Sundgot dårligere enn i fjorårets bortekamp mot Fredrikstad. Av den grunn støtter jeg forslaget om å sette inn Fellus, eventuelt Myklebust, sammen med Occean på topp.

Kommentar

• haak
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2007
          • 141

Sundgots tid er over! Han er treig, ikke teknisk og nå vinner han ikke hodedueller lenger heller. Han er også alt for lik Occean og angrepsspillet blir veldig statisik når de 2 spiller sammen. Ingen av dem tar noen kreative løp for å skape rom for den andre eller løper i bakrom. Derfor setter vi inn Fellus som viste at han er god nok mot Liin.

Kommentar

• Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

Opprinnelig skrevet av haak
            Sundgots tid er over! Han er treig, ikke teknisk og nå vinner han ikke hodedueller lenger heller. Han er også alt for lik Occean og angrepsspillet blir veldig statisik når de 2 spiller sammen.
            Sundgot er ikke ferdig. Treig har han alltid vært, noe teknisk vidunder har han heller aldri vært. Det han er flink til så vi senest mot godset i forrige bortekamp, han har en spesiell evne til å dukke opp der ballen faller ned. For så å gjøre mål. Ferdig er han ikke, men bør plasseres på benken mot FFK og håpe på innhopp derfra. En finfin spiller å ha på benken.

Det du derimot har helt rett i, og som vel har blitt poengtert siden vi begynte å bruke duoen OO-Sundgot sammen på topp, er at mulighetene for variert angrepsspill reduseres maksimalt. Til tider blir det altfor enkelt å demme opp for denne duoen, noe jeg tror FFK og Piiroja har gode forutsetninger for å klare. La oss heller overraske dem med det ubeskrevne bladet Fellus fra start, i spann med OO. Det blir feil å gå rundt å frykte at han skal mislykkes og at dette vil plage ham i etterkant allerede nå før kampen. Ja han kan mislykkes, ja han er ung. Det tror jeg alle i og rundt LSK er fullstendig klar over. Uansett hva som skjer, om han spiller 45, 60 eller 90 minutter fra start mot FFK, så er jeg sikker på at han kommer til å vokse på det som spiller i etterkant. Få inn litt frisk blod, få inn noe ungt blod. Gi nå gutten en sjanse! Det er min bønn. Jeg blir skuffet hvis jeg ser startoppstillingen med OO-Sundgot som spisspar.

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4397

Vi må rett og slett ha en spiss som klarer å sette litt fart med (og uten) ball, som kan jage litt bakrom osv. Det må jo være den enkleste oppgave i verden for motstanderens forsvar å forberede seg mot LSK's spisser når vi hver bidige gang starter med Sundgot/Occean. Det er bare å vinne luftkrigen så er jobben gjort. Må si jeg savner Rösler's taktikk med 1 stor og 1 liten spiss. 2 store og treige funker bare ikke i lengden, selvom de på papiret nok er våre to beste spisser. Jeg tror nok ikke Fellus holder et stabilt tippeliganivå enda, men han var frisk når han kom inn mot Lyn og spiller med stor glød og vilje. Og er det ikke nettopp det vi trenger for tiden? Ja til Fellus fra start mot Fredrikstad!
              ..................

Kommentar

• morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

Uten å legge for mye press,men bare masse forhåpninger så må da Fellus for all del starte denne kampen.Han var et lys i mørket.Dette må da være det perfekte tidspunkt for LSK å satse på en fremtidsmann.
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

Dette kan fort bli komikveld hva keepere angår. FFK solgte Shabaan før sesongen og nå er de to ungutta skada. Innleide Tommy Runar fra Start står mot oss. Mens vi har Moldskred i mål...

Digresjon: Hva faen gjør LIM i klubben fortsatt? Jeg har sett han i en del kamper de to siste årene, og utspillene hans er som mot Lyn hver eneste gang. Han er god en mot en, men bortsett fra det er han rett og slett altfor dårlig, selv til å være reservekeeper.

Kommentar

• morten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2156

Opprinnelig skrevet av Lars
                    Dette kan fort bli komikveld hva keepere angår. FFK solgte Shabaan før sesongen og nå er de to ungutta skada. Innleide Tommy Runar fra Start står mot oss. Mens vi har Moldskred i mål...

Digresjon: Hva faen gjør LIM i klubben fortsatt? Jeg har sett han i en del kamper de to siste årene, og utspillene hans er som mot Lyn hver eneste gang. Han er god en mot en, men bortsett fra det er han rett og slett altfor dårlig, selv til å være reservekeeper.

Han er en flink skribent..Og sosial..Så er han visst god til å synge..
                    Han skal ha for en rekke utsøkte redninger,men blemmene hans er nitriste.Rart ikke han spiller på landslaget.Han hadde jo glidd rett inn.
                    Badekar
                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3501

Jeg støtter alle som sier vi bør starte med Fellus på topp. Han klarte å finne bakrom i ett Lyn lag som lå lavt, og da bør det være mulig på bortebane mot ett Fredrikstad som kommer til å ligge høyt.
                      Vi trenger variasjon i spillet, og da bør enten Occean eller Sundgot benkes neste kamp.

Kommentar

• KristofferØ
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 587

Tenke nytt ass...

Sutterud (som var veldig bra i går, faktisk VIRKELIG bra.. kan umulig være dårligere enn LIM) evt. Shala
                        Steffi-Biffen-Kippe-MJ(som var kanon i går han også, og som faktisk er mer enn god nok)
                        Riise-Søgård-Kiko(som litt.. sentral, men trekke ut mot venstre)
                        Brenne
                        Fellus/Myklebust-Gundersen/Metern

Er så jævla lei av spillere som ikke gjør jobben sin.. Ingen vits i å diskutere arbeidsinnsatsen til enkelte - det er bevis nok å se på tabellen..

Få inn de sultne ulvene, kanskje Tarik og Kasey får seg et sjokk.. Tror dette er spillere som virkelig vil!

Jon, SteinarP, Gilbert.. Jeg er så utrolig skuffa!

Det høres kanskje ekstremt ut.. Men jeg kan rett og slett ikke se at vi har noe å tape på det, snarere tvert imot..
                        Last edited by KristofferØ; 08.07.2008, 09:18.
                        I år så tar vi ostepop
                        Vi elsker Lillestrøm
                        HEI!

Kommentar

• Roll75
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 834

Her kommer vi til å få kjørt oss skikkelig. Dagens Fredrikstad-lag er istand til å lage masse trøbbel for oss. Midtbanen deres med bl.a. Gashi og Wehrman holder for tiden høyere nivå enn vår. Sistnevnte var vel også banens beste mot viking i går. Det eneste jeg kan komme på av åpenbare svakheter i dette FFK laget er keeper-plassen. Der sliter de litt om dagen. Det gjør vi også (for å si det mildt).

Nei jeg er ikke spesielt optimistisk forran denne kampen. Er redd vi vil bli presset godt bakover i perioder av kampen. Tror vi må være effektive på dødball og ellers på sjansene vi får. Det kan fort bli en kamp med en del mål. Håper da også at vi kan bidra i målprotokollen.
                          Last edited by Roll75; 08.07.2008, 12:29.

Kommentar

• Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1634

Opprinnelig skrevet av Lars
                            Tja, synes nå Tommy Runar virket ganske så pålitelig mot Viking. Tror klovnepotensialet er langt større hos Moldskred.

Kommentar

• iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

tror neppe Fellus starter, når var LSK sist så vågale?
                              dog tror jeg han får ett mye lengre innhopp en sist.

blir PSA klar igjen?
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Ghostwriter
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 254

Kan ikke la denne mannen stå mer altså. Jeg blir oppgitt!

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Hvis Johnsen og Grodås starter med Metern/Arild i denne kampen, da gir jeg opp. Da kommer jeg virkelig til å tro på nedrykk.. Det som er skremmende er at det föles som det mest realistiske alternativet. Enda en kamp med den statiske duo.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

Opprinnelig skrevet av Ghostwriter
                                    http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=251217

Kan ikke la denne mannen stå mer altså. Jeg blir oppgitt!

Det som er verst med hele fyren, er at han ofte står å skriker som en bavian til medspillerne sine, etter at han SELV har klöna det til. Voldsomt sympatisk. Jeg begriper ikke hvordan en mann som får betalt en god årslönn for å stå i mål, ikke kan utföre helt elementäre mottak og utspark. At vi hyra inn denne söplemannen er uforståelig, särlig med tanke på at allerede för han kom til oss hadde klodrik-ryktet hengende over seg. Han föyer seg inn i rekken av pölsesigneringer som ble gjort under Nordlietida (uten at Nordlie nödvendigvis skal ha skylda for Moldskred).
                                    Nå er det på tide at Grodås tar ansvar og 1. Plukker opp hanskene selv, eller 2. Gir trenerapparatet beskjed om at de må ta opp en keeper fra juniorstallen.

Fy og skam!
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Fæssundrånern
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Aug 2007
                                      • 53

Hvis vi skal starte med Fellus er vi avhengig av å kunne ha et godt oppspilspunkt på topp i tillegg. Jeg mener at Sundgot er bedre enn Occean til å stusse, en bedre tilrettelegger og et bedre oppspillspunkt.
                                      Derfor mener jeg helt klart at Sundgot passer bedre i spand med Fellus enn Occean. Med de blytunge beina metern har pr dags dato tror jeg vi gjør lurt i å satse på Sundgot.

Kommentar

• waalekr
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Oct 2007
                                        • 114

En keeper/ ikke mål-skred
                                        Pedersen-Kippe-Bertheussen-Johnsen
                                        Riise-Mouelhi-Søgård-Midttun Lie
                                        Occean-sundgod/fellus som inbytter til 2. omgang
                                        Kim R

FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                        ---------------------------

Kommentar

• maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 641

Nå vil jeg ha tilbake den gode "Røsler-diamanten", det vil da si 4-1-2-1-2.
                                          Trenger en offensiv midtbane som markerer ut Kasey av kampen, så han ikke får styre spillet. Laget blir da.

Keeper

Søgård-Riseth-Kippe-Johnsen
                                          Kiko
                                          Riise-Bjørkøy
                                          Brenne
                                          Occean-Fellus.
                                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

Working...