FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3501

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Laget mot Ffk blir Moldeskred ,Sørgård,Kippe,Riseth,Pedersen, Bhr,Brenne,Kiko,Jml, Metern og gledelig Fellus dette var formasjonen på dagens trening. Pitbull 007 kommer med mere senere.
    Hvis dette stemmer synes jeg det er positivt. Isåfall det beste vi kan stille når M.Johnsen og Otto er skadet etter min mening. Er enig med de som sier at Essediri har vært blant våres beste til nå, men tror at BHR og JML har en helt annen kapasitet i det defensive spillet. Dette håper jeg kan bidra til at Brenne endelig får gjøre det han kan best, og slipper de lange løpene hjemover hele tiden.

Kommentar

• waalekr
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2007
      • 114

Opprinnelig skrevet av kimmern
      jeg vil se alle andre keepere enn udugeligheten/amatøren moldskred
      hvis du gjør en så mye bedre jobb så stå der selv da vel!
      Greit Moldskred er ikke den beste keepern på jord, han er langt i fra bedre enn otto, men det er han vi må bruke, og han har hatt noen grusomt bra redninger, men jeg har trua på han under ffk kampen.
      Kim R

FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
      ---------------------------

Kommentar

• Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

Enig. Så lenge ingen skyter mot han, ingen innlegg eller at ingen av våre egne spiller slår ballen tilbake til egen keeper. Hvis dette skjer så har vi en god keeper mot fredrikstad!
        Daukjøtt Felt C

Kommentar

• pitbull007
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Sep 2006
          • 129

Kan bare bekrefte det tullebukken skriver....blir spanande med Fellus i spann med Ollie på topp. Ellers er det ikke så mye å melde fra treninga i dag egentlig. Kan vel nevne at Bjørkøy som egentlig skulle starte ikke trente i dag da han dro på seg ett eller annet på gårsdagens trening.

pit

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4397

Opprinnelig skrevet av Skinke
            Enig. Så lenge ingen skyter mot han, ingen innlegg eller at ingen av våre egne spiller slår ballen tilbake til egen keeper. Hvis dette skjer så har vi en god keeper mot fredrikstad!
            Skal vel mye til for at ikke det der skjer et par ganger i løpet av kampen
            ..................

Kommentar

• vollafugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 978

Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Egentlig utrolig at en spiller som Essediri skal skyve Riise ut på venstrekanten.
              Denne delen av innlegget er jeg enig i. Etter min mening bør klubbens desidert beste og viktigste spiller spille der han er best; på høyrekanten.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Opprinnelig skrevet av vollafugl
                Denne delen av innlegget er jeg enig i. Etter min mening bør klubbens desidert beste og viktigste spiller spille der han er best; på høyrekanten.
                Det kan jeg forsåvidt väre enig i. Men at Riise skal dytte Karim ut av laget blir for dumt. De to er de eneste tilfredsstillende kantspillerne vi har
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Det kan jeg forsåvidt väre enig i. Men at Riise skal dytte Karim ut av laget blir for dumt. De to er de eneste tilfredsstillende kantspillerne vi har
                  Neida, Joooooooon er ikke så ille på kanten. Her kan han glimte til.

Kommentar

• sigurdsen
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 1826

Opprinnelig skrevet av pitbull007
                    Kan vel nevne at Bjørkøy som egentlig skulle starte ikke trente i dag da han dro på seg ett eller annet på gårsdagens trening.
                    Kjenner jeg ikke blir veldig lei meg av den nyheten

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Opprinnelig skrevet av waalekr
                      Greit Moldskred er ikke den beste keepern på jord, han er langt i fra bedre enn otto, men det er han vi må bruke, og han har hatt noen grusomt bra redninger, men jeg har trua på han under ffk kampen.
                      Det blir jo litt som Jarstein - skrytt opp i skyene av tv2 hele kampen, og så en involvering som i beste fall betyr at man er rusa. Da er man faktisk ikke bedre, keepere defineres av bunnivået. Forøvrig er jeg glad laget vårt ikke fremstod som RævBK mot HamKam - et lag uten blottet for vilje og evne, og det etter trenerskifte.

Kommentar

• maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1289

At Fellus ser ut til å starte føyer seg pent inn i rekken av en trenderduo som gjør alt for å tilfredstille fans da særlig KFL. Først ville alle ha TAG på banen. Det ble et par kamper før alle så han var komplett uduglig. Sa ville alle ha Essediri. Kanskje ingen fullkommen skandale, men ingen kan pastå at han har løftet LSK. Nå skriker alle etter Fellus. At Fellus skal bli LSK`s redningsmann i dagens situasjon er like sannsynlig som at den første som setter sin ben på mars er en nordmann.
                        Bakover har vi folk på banen som vil få Tarik E til å se ut som verdens beste fotballspiller. Jeg må si jeg gruer meg til søndag.
                        Vi bør heller satse på en femmer på midtbanen der vi får utnyttet spillerstallen vår maksimalt. En Moheli sentralt i 4 - 5 - 1 ville hjulpet stort på våre defensive problem og Brenne, Riise som indreløpere ville kunne få utnyttet sine sterkeste sider.
                        Nå kan det jo hende at det er gjort styrevedtak om at vi skal spille 4 - 4 - 2. Utenfra kan det i allefall se slik ut.
                        Lykke til på søndag alle sammen.

Kommentar

• Stabellmaster
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • May 2008
                          • 112

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          At Fellus ser ut til å starte føyer seg pent inn i rekken av en trenderduo som gjør alt for å tilfredstille fans da særlig KFL. Først ville alle ha TAG på banen. Det ble et par kamper før alle så han var komplett uduglig. Sa ville alle ha Essediri. Kanskje ingen fullkommen skandale, men ingen kan pastå at han har løftet LSK. Nå skriker alle etter Fellus. At Fellus skal bli LSK`s redningsmann i dagens situasjon er like sannsynlig som at den første som setter sin ben på mars er en nordmann.
                          Bakover har vi folk på banen som vil få Tarik E til å se ut som verdens beste fotballspiller. Jeg må si jeg gruer meg til søndag.
                          Vi bør heller satse på en femmer på midtbanen der vi får utnyttet spillerstallen vår maksimalt. En Moheli sentralt i 4 - 5 - 1 ville hjulpet stort på våre defensive problem og Brenne, Riise som indreløpere ville kunne få utnyttet sine sterkeste sider.
                          Nå kan det jo hende at det er gjort styrevedtak om at vi skal spille 4 - 4 - 2. Utenfra kan det i allefall se slik ut.

Negative mann. Alt du sier her blir helt feil

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6103

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Laget mot Ffk blir Moldeskred ,Sørgård,Kippe,Riseth,Pedersen, Bhr,Brenne,Kiko,Jml, Metern og gledelig Fellus dette var formasjonen på dagens trening. Pitbull 007 kommer med mere senere.
                            Dette laget virker bra. Dette er helt klart den gangen jeg er mest enig med erland johnsen i et laguttak. Om jeg klager på laguttaket etter kampen så blir dette bare etterpåklokskap.

Kommentar

• sten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 873

kan ikke regne med att spillere skal få selvtillit så lenge dem får starte en kamp,benken neste og ikke innhopp.skal mere enn en kamp til

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7134

Merker at jeg er helt for jævlig nervøs i dag, mye verre enn vanlig. Kanskje er det et godt tegn.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3492

Med Brenne på banen kan vi like gjerne spille med 10 mann og en kjegle.

Å påstå at trenerne forsøker å tilfredstille KFL blir din påstand. For min del tror jeg de fleste fans i dagens situasjon er fornøyd med enhver seier helt uavhengig av hvor rævvafotball vi eventuelt må spille for å oppnå. Mulig du er uenig her, men det er og helt greit.

Jeg tror den beste måten å ta Tarik ut av kampen på er å holde ballen i laget og legge press på Kasey slik at han må slå ballen fremover i trengte situasjoner.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

Den formasjonen du skisserer her, kommer i praksis til å fungere som samme 4-3-3 som vi spilte under Nordlie.. Kan ikke si at jeg lengter tilbake...
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

FAEN så fort FFK scora da!!!!!!!!!!!! Faen i helvete.
                                      Nå detter dem vel helt sammen.
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

Kommentar

• Arind
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2006
                                        • 459

Rakk akkurat hjem fra fere til tv-kamp......åsså den starten da.... 1-0 allerede
                                        Før kampen viste TV2 bilder fra supportere på begge sider.....av våre viste de Ultras med fingern i været og UFC-flagg vaiende.....mens fra FFK side viste de kun idyll og famileharmoni......ere mulig???

Nå må dere reise dere gutter......denne skal vi vinne tilbake :twisted:
                                        Last edited by Arind; 13.07.2008, 17:19. Begrunnelse: tastefeil
                                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Ranakanaris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 499

Nå er det nok..... Forbanna møkka spillere, finn dere en jobb på narvesen eller shell istedenfor å gjøre skam over navnet LSK.

Kommentar

Working...