2-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lillestrøm SUUUUUGER, nå er jeg faen meg lei av hele dritten, skulle se kampen på web-tv , men jeg gidder faen ikke bruke en krone på det helvetes drittlaget når dem ligger under 2-0 før jeg klarer å logge inn !
FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18
Collapse
X
-
-
Faen!!
Ut i fra bildene ser det ut som Moldskred ikke ropper på første målet og i så fall er det Riseth sin feil.
For øvrig så meldes det av kommentatoren at det har vært bråk på brua mellom "supportere", og at det på forhånd hadde vært varslet at noen skulle komme fra Lillestrøm å lage bråk!Kommentar
-
Kommentar
-
Ser mørkt ut dette... Men var vel ikke denne kampen vi sku ha poeng.. Men for å være ærlig ser jeg ikke åssen vi skal klare poeng mot noen andre heller:neutral:Kommentar
-
Dette er jo en skandale.
Har ikke sett bilder fra kampen, men det er tydeligvis noen som driter seg kraftig ut ved første målet. Riseth eller Moldskred, hvem spiller ingen rolle - vi kan ikke kan ikke KAN IKKE gjøre juniorfeil i den situasjonen vi er i nå! Og Elyounoussi scorer tydeligvis fra død vinkel (ifølge Lersveen, så jeg tar det med en klype salt) - høres riiimelig unødvendig å slippe inn sånt. Faen!
Er ikke ofte jeg er glad jeg må jobbe når det er kamp, men nå er jeg sjeleglad jeg ikke står på stadion og ødelegger halsen...Kommentar
-
Helvete da.....FFK får uttelling på de sjansene de har, men Olli makter ikke å treffe mål når han endelig er alene....
Fotball er rart og marginer er alltid på siden til laget som er i medvind....og visa versa.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Hvis det stemmer som det sies at han allerede har vært med på 2 feil denne kampen må vi pælme han ut og heller sette inn en utespiller, for selv dem vill ikke tabbe like ofteKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Målskred skylder meg en dassdør.Det ble stort hull i den under 2 målet.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar