FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Eriksve
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 885

    4-0 til pause!! At vi har trent på defensiv organisering den siste uka nekter jeg og tro på.

    Men når det er sagt så har vi jo ikke tendenser til eget spill heller, hjelper fint lite å ha en rask Fellus på topp hvis alle ballene i bakrom kommer i lufta fra midtstopperne. Da får ikke han utrettet mye.

    Kommentar

    • aguado
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 448

      Opprinnelig skrevet av Smukken
      Nå skal vi se om Erland er tøff nok til å gjøre bytter og ta en Uwe Røsler med natt-trening. Faen i hælvete
      Tror nok heller vi får se en Johnsen som snakker om at spillet nå begynner å bli bedre og at vi bare er småjusteringer fra en seier. Spillerne skal dessuten ikke lastes, men heller dulles med.

      Kommentar

      • Eriksve
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 885

        2 bytter i pausa melder Grodås nå, i hvert fall Essidiri inn.

        Kommentar

        • Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 720

          Opprinnelig skrevet av jalapenos
          Tror nok heller vi får se en Johnsen som snakker om at spillet nå begynner å bli bedre og at vi bare er småjusteringer fra en seier. Spillerne skal dessuten ikke lastes, men heller dulles med.
          Er veldig redd for at du har rett der gitt.
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

          Kommentar

          • Arind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2006
            • 459

            Nå skal det faen ike dulles i pausen....nå er det svinkjeft som gjelder, for makan til saueflokk og sauespill.....
            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1586

              Vi kunne neppe funnet en trener som hadde klart å føre oss mot Adecco-ligaen med en mer stødig hånd enn det Johnsen & Grodås presterer.

              Det eneste som mangler i denne kampen er at vi pådrar oss en 7-8 gule kort. Men det fikser vi sikkert i 2. omgang.

              Ett ord er dekkende for dette; SKANDALE!

              Kommentar

              • aguado
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 448

                Opprinnelig skrevet av Eriksve
                2 bytter i pausa melder Grodås nå, i hvert fall Essidiri inn.
                Få bytta ut problembarna Riseth, Målskred og Pedersen. Har vi ingen som kan komme inn fra benken er det uansett bedre å spille med 8 mann på banen.

                Kommentar

                • Åkrenefugl
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Nov 2007
                  • 5

                  Nå må klubben for faan skjønne at det må på plass en skikkelig trener så fort som faan, lettere det enn og bytte ut hele drittlaget.:evil:

                  Kommentar

                  • hthaug
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 433

                    Er rett og slett uten ord. Sitter med 100 tusen ord på tunga men får ikke ut et eneste vettug.

                    Nå burde det skje noe på Åråsen etter kampen i dag. Hvis ikke så går dette rett til adecco, og jeg er ikke sikker på om vi klarer å komme oss opp igjen heller.

                    Kommentar

                    • Ranakanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 488

                      Opprinnelig skrevet av Dole
                      Vi kunne neppe funnet en trener som hadde klart å føre oss mot Adecco-ligaen med en mer stødig hånd enn det Johnsen & Grodås presterer.

                      Det eneste som mangler i denne kampen er at vi pådrar oss en 7-8 gule kort. Men det fikser vi sikkert i 2. omgang.

                      Ett ord er dekkende for dette; SKANDALE!

                      Hvorfor trener?? Hva med spillerne? Skal dem fraskrive seg allt ansvar?

                      Nei, LSK sitt problem har aldri vært treneren det siste året, det har hele tiden vært spillerne. Dem er blitt noen likegyldige fjols er fornøyd med att dem for lønning for å ikke gjøre en dritt. Så her nytter det ikke med trenerskifte. Her må vi sparke ett par spillere for å vise att dem er ikke beskyttet for dårlig innsats.

                      Jeg støtter LSK, flere av spillerne og ett par i administrasjonen kan reise til helvete. Trenerene blir hvor dem er i dag.

                      Kommentar

                      • Eriksve
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 885

                        Essidiri og Andresen inn.

                        Riseth og Mouelhi ut.

                        Kommentar

                        • Eriksve
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 885

                          JML og SP på back som før i år.

                          Bjørkøy, Søgård, Riise, Essidiri på midten.

                          Kommentar

                          • Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

                            Det er nesten bare å gratulere! Åssen er dette mulig?? Er hele laget blitt hjernevaska? Dette er flaut! Skandale! Erland og Frode, tror kanskje ikke dette er noe for dere!!!!!!
                            Få inn proffesjonelle!!

                            Kommentar

                            • tilt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2007
                              • 813

                              Nå er det bare en ting å gjøre. Få tak i Benny Lennartsson !
                              "Gul gubbe til gul gubbe." Ellers pleier jo Tom Nordliå være et alternativ for klubber i krise... hehe. Jeg klarer ikke annet enn galgenhumor i dag. Vi er straks på bånn (tipper FFK putter 3 i 2.omg). Erland Johnsen. Ta den
                              hatten du ikke er mann for og gå av. Vi trenger seriøst ny input. NÅ !
                              livet er en gamp for de som ikke kan si k
                              https://twitter.com/#!/KjetiI

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                hmmm hva skjer? 2 omgang er begynt og det er ikke blitt 5-0 enda , skjønner ingenting her nå.
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  Da bør det herved være bevist, treneren har aldri skylda alene. Vi sparka treneren og er like ræva som tidligere.

                                  Har sikkert ingenting å gjøre med at assistenten tok over, hvem som har skylda driter jeg i, vi spiller i Adecco neste år og det langt fra gitt av vi ikke rykker enda en divisjon ned neste år. Takk skal du faen meg ha Tom.
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • evabeik
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • May 2008
                                    • 70

                                    Nå er det påtide å se på spillerne og ikke legger alt over på trenerne.
                                    Ikke for det jeg synes ikke akkurat at alt Johnsen foretar seg er til å bli helt klok av. F. eks skjønner jeg ikke heeeelt hvorfor Mouehli blir byttet ut, men ok.

                                    Niks, her er det spillerne som må byttes ut før jeg tror det trengs å bytte ut trenere på nytt.

                                    Kommentar

                                    • Vidarw
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Apr 2006
                                      • 67

                                      Nordlie

                                      Opprinnelig skrevet av lillespira
                                      Nå er det påtide å se på spillerne og ikke legger alt over på trenerne.
                                      Ikke for det jeg synes ikke akkurat at alt Johnsen foretar seg er til å bli helt klok av. F. eks skjønner jeg ikke heeeelt hvorfor Mouehli blir byttet ut, men ok.

                                      Niks, her er det spillerne som må byttes ut før jeg tror det trengs å bytte ut trenere på nytt.
                                      Hva har nordlie gjort med LSK. Er helt sykt hva som skjer om dagen.
                                      Skjønner ikke at det er mulig

                                      Kommentar

                                      • Arind
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2006
                                        • 459

                                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                                        Da bør det herved være bevist, treneren har aldri skylda alene. Vi sparka treneren og er like ræva som tidligere.

                                        Har sikkert ingenting å gjøre med at assistenten tok over, hvem som har skylda driter jeg i, vi spiller i Adecco neste år og det langt fra gitt av vi ikke rykker enda en divisjon ned neste år. Takk skal du faen meg ha Tom.
                                        Dette her starta i fjor våres. LSK gjorde den mega-blemma da de sparka Owe og ansatte Tom. Etter at Tom tom-modellen begynte å virke tidlig på sommeren, har det gått nedover. Dette har jeg skrevet om før, men jeg gjentar.....det tar tid å snu sånt.....
                                        Faen så skuffa jeg er.....
                                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1260

                                          Nå er lavmålet nådd. JÅF i vennskaplig diskusjon med Ari Behn på tribunen. Mon tro hva de diskuterer. Spillerkjøp, taktikk, festen neste helg?
                                          Foløpig har jeg alle mine ord i behold om denne kampen men jeg glemte selvsagt nye herlige krumspring fra JÅF.

                                          Kommentar

                                          Working...