FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • evabeik
    Medlem
    Møteplager
    • May 2008
    • 70

    Opprinnelig skrevet av Vidarw
    Hva har nordlie gjort med LSK. Er helt sykt hva som skjer om dagen.
    Skjønner ikke at det er mulig
    Nordlie har ødelagt LSK. Enkelt og greit... Nå er han ute av verden og LSK prøver å rydde opp. Det på tide at spillerne tar seg sammen. Neste steg er at de må gå.

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1586

      Konklusjonen er at vi slipper billig med 0-4. Fredrikstad er nærmere 7-0 enn vi er redusering.

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2782

        Opprinnelig skrevet av Eriksve
        Faen!!

        Ut i fra bildene ser det ut som Moldskred ikke ropper på første målet og i så fall er det Riseth sin feil.
        Ifølge Riseth som ble intevjuet etter kampen på TV2, så ropte Moldskred at han hadde ballen i denne situasjonen.

        Latterlig keeper.

        Kommentar

        • Eriksve
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 885

          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
          Ifølge Riseth som ble intevjuet etter kampen på TV2, så ropte Moldskred at han hadde ballen i denne situasjonen.

          Latterlig keeper.
          Hørte det akkurat nå. Da er Riseth fullstendig frikjent, og Moldskred får ta hele skylden for dette målet (også)!

          Kommentar

          • Hedonist
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Apr 2008
            • 8

            Opprinnelig skrevet av reka
            Forøvrig er jeg glad laget vårt ikke fremstod som RævBK mot HamKam - et lag uten blottet for vilje og evne, og det etter trenerskifte.
            1-2 og blottet for vilje hadde kanskje vært like greit
            UN'99

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1586

              Opprinnelig skrevet av Eriksve
              Hørte det akkurat nå. Da er Riseth fullstendig frikjent, og Moldskred får ta hele skylden for dette målet (også)!
              Men hvem i helvete er ansvarlig for at denne spilleren fikk kontrakt? Vi hadde flere måneder til å vurdere ham mens han var på utlån.

              Moldskred gjør sikkert så godt han kan. At det ikke er godt nok, er ikke hans feil.

              Kommentar

              • Smukken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 720

                Opprinnelig skrevet av Dole
                Men hvem i helvete er ansvarlig for at denne spilleren fikk kontrakt? Vi hadde flere måneder til å vurdere ham mens han var på utlån.
                Det er nok Grodan Grodås
                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                Kommentar

                • tilt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 813

                  Tragediens apati har lammet meg og jeg står naken og ser tomt ut i lufta i det skipet synker. Ikke kan jeg huske hvor redningsvestene ligger og livbåtene har noen glemt å blåse opp. Alle reservedeler er låst inn i en lugar på nederste dekk hvor vannnet stod høyt allerede for flere måneder siden. Noen prøver å stenge en ventil med en skiftenøkkel de selv har tatt med seg, men den har låst seg og er umulig å justere. Skipet har kostet flere hundre millioner og skulle være en stolt skute som kunne bringe folk trygt fra by til by i dette Lunefulle riket.

                  Folk roper rundt meg. De er pannikkslagne nå.
                  De roper: Kjemp for livet ! Alle mann til pumpene !

                  Alt jeg gjør er å stirre tomt ut i lufta, og klø meg litt på balla.
                  Det er dette som er skjebnens onani.
                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                  Kommentar

                  • AG-3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 1081

                    Litt apropos: http://lsk.no/default.aspx?did=9099431

                    Kanskje like greit å hente inn igjen Tore Torell en gang til.....

                    Kommentar

                    • Thomas fugl
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Nov 2003
                      • 137

                      Opprinnelig skrevet av lillespira
                      Nordlie har ødelagt LSK. Enkelt og greit... Nå er han ute av verden og LSK prøver å rydde opp. Det på tide at spillerne tar seg sammen. Neste steg er at de må gå.
                      HAHA! Nordlie har skylda.... han trener dem ikke engang! Nå må vi slutte med det pisset der.

                      Vi har det samme laget som før sesongen så gode ut, men som viser seg ikke å være det. En enkel konklusjon var Nordlie men den er umulig og forsvare nå... Faen se på oss!!
                      - Venter på en ny storhetstid

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                        HAHA! Nordlie har skylda.... han trener dem ikke engang! Nå må vi slutte med det pisset der.

                        Vi har det samme laget som før sesongen så gode ut, men som viser seg ikke å være det. En enkel konklusjon var Nordlie men den er umulig og forsvare nå... Faen se på oss!!
                        Hvilken forsesong fulgte du med på? Med unntak av en kamp mot Hamkam (go figure), så var vi elendige også för sesongen. Såvidt jeg husker har vi ikke spilt en riktig bra seriekamp siden Vif borte i fjor, og da bare i andre omgang. Prestasjonene våre har stupt siden Nordlie tok over. Det begynte knallbra, så gikk det lengre og lengre tid mellom de gode kampene, og i år har vi ikke spilt bra kamper.

                        Nå skal vi reparere et "ödelagt" lag, og det kan ta sin tid. Dog er jeg skeptisk til at EJ har kompetansen.
                        Kommer vi ut av dette med billett til Tippeligaen 2009, så tror jeg de fleste skal väre meget fornöyde.
                        Jeg tviler.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          Hvor er de som skriker etter Søgård på høyre back...?
                          Ja for der var han god i dag

                          Dette laget er ikke bedre, har gjort meg klar for mobbing i fremtiden. Dette er noe av det værste jeg har sett, vi har elendig forsvar(ja Kippe), midtbane som ikke tør å holde ball i mer en tidelsekund, spissene skal jeg ikke skyte da de har 5(o.o) og 4(arild).

                          Ansett Berg fortere enn olja lyn og finn tilbake til gamle LSK, før nedrykket er sikkrer. Ikke sikkert vi hadde slått Moss i kvalikk engang med dagens spill.

                          Skam dere!

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1260

                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            At Fellus ser ut til å starte føyer seg pent inn i rekken av en trenderduo som gjør alt for å tilfredstille fans da særlig KFL. Først ville alle ha TAG på banen. Det ble et par kamper før alle så han var komplett uduglig. Sa ville alle ha Essediri. Kanskje ingen fullkommen skandale, men ingen kan pastå at han har løftet LSK. Nå skriker alle etter Fellus. At Fellus skal bli LSK`s redningsmann i dagens situasjon er like sannsynlig som at den første som setter sin ben på mars er en nordmann.
                            Bakover har vi folk på banen som vil få Tarik E til å se ut som verdens beste fotballspiller. Jeg må si jeg gruer meg til søndag.
                            Vi bør heller satse på en femmer på midtbanen der vi får utnyttet spillerstallen vår maksimalt. En Moheli sentralt i 4 - 5 - 1 ville hjulpet stort på våre defensive problem og Brenne, Riise som indreløpere ville kunne få utnyttet sine sterkeste sider.
                            Nå kan det jo hende at det er gjort styrevedtak om at vi skal spille 4 - 4 - 2. Utenfra kan det i allefall se slik ut.
                            Lykke til på søndag alle sammen.
                            Jeg må si jeg fryder meg over min egen fullkommenhet.

                            Kommentar

                            • kinstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2007
                              • 406

                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Ansett Berg fortere enn olja lyn og finn tilbake til gamle LSK, før nedrykket er sikkrer. Ikke sikkert vi hadde slått Moss i kvalikk engang med dagens spill.

                              Skam dere!
                              Gamle lsk? Er ikke dette typisk gamle LSK da? 4-4-2, tunge stoppere og spisser. Et lag som løper og løper.

                              Problemet er at det ser ut som alle TL lag kan demme opp for store tunge spisser samtidig har de funnet ut hvordan de enkelt kan passere store tunge stoppere. LSK spiller fotball i et annet årstall enn resten av laga i det gode selskap. Fotballen har utviklet seg, LSK har ikke fulgt med.
                              ________
                              -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                              Kommentar

                              • aguado
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 448

                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Jeg må si jeg fryder meg over min egen fullkommenhet.
                                Piss. Fellus var en av LSKs beste spillere i dag.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7092

                                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Jeg må si jeg fryder meg over min egen fullkommenhet.
                                  Det eneste som er fullkomment ved deg, er at du er en fullkommen idiot. Du fryder deg når LSK taper. Jeg mistenker deg for å være en klansape i forkledning. Enten det, eller så er du Tom Nordlies alter ego. Møkkamann.

                                  Dessuten var Fellus en av våre bedre spillere i dag. Han ga jernet og var aggressiv. Det kan ikke sies om de fleste av lagkameratene hans.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1260

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Det eneste som er fullkomment ved deg, er at du er en fullkommen idiot. Du fryder deg når LSK taper. Jeg mistenker deg for å være en klansape i forkledning. Enten det, eller så er du Tom Nordlies alter ego. Møkkamann.

                                    Dessuten var Fellus en av våre bedre spillere i dag. Han ga jernet og var aggressiv. Det kan ikke sies om de fleste av lagkameratene hans.
                                    Undertegnede har aldri frydet seg over et LSK tap bare så det er sagt. Fellus var en av de bedre i dag men det er totalt uforståelig å bruke en nesten debutant fra start i en slik kamp. Hittil i år har vi helt tatt selvtilliten fra Myklebust, TAG, PSA, Brenne og tipper at Fellus heller ikke kommer umerket fra dagens opplevelse. Fotball handler om å gi menneskene i spillerstallen opplevelser som avler selvtillit. Nå har vi snart prøvd alt som prøves kan og vi famler totalt i blinde.

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      Fellus var en av de bedre i dag men det er totalt uforståelig å bruke en nesten debutant fra start i en slik kamp.
                                      Før dagens kamp hadde LSK knapt vunnet poeng i serien. Når mener du at tiden er inne for at en spiller som har imponert i cup, for andrelaget og på trening skal få prøve seg?
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1260

                                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                        Før dagens kamp hadde LSK knapt vunnet poeng i serien. Når mener du at tiden er inne for at en spiller som har imponert i cup, for andrelaget og på trening skal få prøve seg?
                                        Fellus er uansett alt for lett og fersk til at han kan utgjøre særlig forskjell. Det vi derimot vet er at vi har spisser og andre spillere på benken som har bevist at de har et toppnivå som ligger tett oppunder landslagsnivå og utenfra kan det virke som om disse er gitt helt opp.

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                          ja på tide at MÅLskred viser seg tilliten verdig.
                                          Hvis det stemmer som det sies at han allerede har vært med på 2 feil denne kampen må vi pælme han ut og heller sette inn en utespiller, for selv dem vill ikke tabbe like ofte

                                          Sett inn Grodås. Jeg mener det. Tror han er bedre enn Moldskræv per idag, tross alderen.

                                          Resten av laget trenger en alvorsprat med en idrettspsykolog, samt forbud mot å se TV2 så lenge de er LSK-spillere. Blir du fortalt at du er ræva ofte nok, begynner du også å tro på det... Mission for resten av sesongen: slå Aafk og HamKam, raske med seg noen poeng (?) i andre kamper (banke Brann hjemme) og overleve lenge nok til at fotballen forsvinner fra elendige, partiske TV2.

                                          Ta deretter en storopprydning i stallen der vi kun beholder 5-10 spillere. For klubben rimelig unyttige og til dels skadelige spillere som Pedersen, Midttun Lie, Marius Johnsen, Simen Brenne, Riseth, Bjørkøy, Moldskred, Husar, Kiesenebner må bare finne seg en annen jobb hvis de ikke hever seg 100 % UMIDDELBART. Ledelsen må nå se å få vekk nedrykkskarmaen disse Start-spillerne har tatt med seg til klubben. Var Pål Strand dårligere enn Jon fuckings Midthun Lie?

                                          Deretter: gjør noe med ledelsen som presterte å hente inn disse grovt overbetalte sullik'ene og samtidig presterte å vrake gode Wehrmann og Stefanutto - når vi trengte var en rask bakromsspiss, en dyktig venstreving (Stefanutto la hvertfall gode innlegg fra venstre) og en sjef på midten (hadde vi jo i Wehrmann). Mouelhi er ikke i nærheten av Wehrmann, så er i tvil også om han, likeledes treige Sundgot og keikete Occean, som likevel hvertfall scorer noen mål.

                                          Problemet: Det er for få ballspillere i stallen. På tide å si det igjen, for ledelsen: DET ER FOR FÅ GODE FOTBALLSPILLERE I STALLEN!!! Hører dere? Spillerne mangler tempo, teknikk, målteft, selvtillit, Kamfgeist. Når du som midtbanespiller presterer å score null - 0 - mål i løpet av en sesong, er det på tide å finne seg en annen jobb. Når skal vi igjen få en midtbanespiller som leverer mål og godt spill? Robert Koren etterlot seg et enormt tomrom. Må vi vente helt til Bukken Jr. blir voksen? Innen det har vi rykka ned. Helvete heller.

                                          Stammen som bør beholdes: Keeper Otto, Riise, PSA, Kippe, Søgård, Riise, Occean. Resten kan gjerne få fyken, slik Pål Strand og den feite danske pølsa så glatt fikk. Pål Strand kan umulig ha senket nivået på dette laget. Få tilbake Uwe Rösler, en trener med vinnervlje og stolthet.

                                          Til Simen Brenne, en teknisk spiller som skal briljere på midtbanen for LSK og for Norge har jeg en ting å si: SKAM DEG. Du har verken gjort jobben din eller fått ut en brøkdel av ditt potensiale.
                                          Last edited by Hamburg & Kanari; 14.07.2008, 02:55.
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...