FFK-LSK, Fredrikstad stadion, søndag 13. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    Undertegnede har aldri frydet seg over et LSK tap bare så det er sagt. Fellus var en av de bedre i dag men det er totalt uforståelig å bruke en nesten debutant fra start i en slik kamp. Hittil i år har vi helt tatt selvtilliten fra Myklebust, TAG, PSA, Brenne og tipper at Fellus heller ikke kommer umerket fra dagens opplevelse. Fotball handler om å gi menneskene i spillerstallen opplevelser som avler selvtillit. Nå har vi snart prøvd alt som prøves kan og vi famler totalt i blinde.
    Hvem har tatt selvtilliten fra disse spillerne, annet enn de selv gjennom ræva prestasjoner ?

    Og til slutt et åpent spørsmål til klubbens ledelse: Hvor mye mer vil det koste klubben å rykke ned, enn å skaffe forsterkninger på spiller- og trenersiden? Når Molde har råd til en brasilianer på topp, hvorfor faen har ikke vi det?
    Last edited by Hamburg & Kanari; 14.07.2008, 02:32.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Hvem har tatt selvtilliten fra disse spillerne, annet enn de selv gjennom ræva prestasjoner ?
      Tom Nordlie

      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Og til slutt et åpent spørsmål til klubbens ledelse: Hvor mye mer vil det koste klubben å rykke ned, enn å skaffe forsterkninger på spiller- og trenersiden? Når Molde har råd til en brasilianer på topp, hvorfor faen har ikke vi det?
      Godt spørsmål. I hele vinter sa man at klubben ville ha 20-30 mill til spillerkjøp, hvis man fant de rette spillerne. Hvor er disse pengene nå?

      Her mener jeg Per Berg har et visst ansvar. Det var han som "sparket ut" Uwe, til fordel for Nordlie, noe som har satt oss i denne situasjonen. Så nå bør han åpne pengesekken, og sørge for forsterkninger til klubben


      KimFL

      Kommentar

      • keiko99
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Mar 2006
        • 3

        Jeg vil bare takke for kampen og rose dere som faktisk sang og sang tross motgangen. om det finnes en trøst jeg kan si så vet jeg hvordan dere har det om jeg tenker tilbake nå FFK slet sånn.
        FFK Patriot

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          Etter denne kampen ser det ennå mørkere ut! Hva og hvem kan hjelpe oss nå? Vi har en mann i mål som kun er plassert der (uvisst av grunn), vi har et forsvar som lekker som en sil uten bunn. Fremover på banen er det ikke mer å skryte av. Er det noen som kan bevitne at disse gutta (ja for de er ikke menn) faktisk trener????? Man skulle jo tro at om man samlet en gjeng fotballspillere vilkårlig fra de tre øverste divisjonene, så ville de prestert langt bedre enn Lsk nå!!!

          Nå er jeg oppgitt og rådvill! Har aldri vært så redd for nedrykk som jeg er nå. Og Ham kam skal vi ikke se lett på. De kan meget lett ende over oss på tabellen!

          Hjelp!!!!!!!

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Opprinnelig skrevet av keiko99
            Jeg vil bare takke for kampen og rose dere som faktisk sang og sang tross motgangen. om det finnes en trøst jeg kan si så vet jeg hvordan dere har det om jeg tenker tilbake nå FFK slet sånn.
            Jo det er bare det at dere vel hadde sliti i 20 år og var litt mer vandt med det. Vi har vært med nå i over 30 år og ser stupet komme! Det er litt anderledes!!

            Kommentar

            • keiko99
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Mar 2006
              • 3

              Roll75. jeg er veldig klar over det er anderledes, men det var ment som en liten trøst selv om jeg vet at den ikke hjalp... var ikke ment som ondskap
              FFK Patriot

              Kommentar

              • Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2163

                Opprinnelig skrevet av KimFL
                Tom Nordlie



                Godt spørsmål. I hele vinter sa man at klubben ville ha 20-30 mill til spillerkjøp, hvis man fant de rette spillerne. Hvor er disse pengene nå?

                Her mener jeg Per Berg har et visst ansvar. Det var han som "sparket ut" Uwe, til fordel for Nordlie, noe som har satt oss i denne situasjonen. Så nå bør han åpne pengesekken, og sørge for forsterkninger til klubben



                KimFL

                Pisspreik !!!


                Per Berg har jaggu gjort mer enn noen kan forlange, for denne klubben.
                Selv om han missa med ansettelsen av Nordli,så bør han lett tilgis for det.

                Hadde ikke Berg ofra så mye penger på klubben som han har gjort,så hadde vi garanter vært konkurs,bare noen få år tilbake.

                Det er vel heller "dekkbaronen# som nå bør spytte inn,hva han har lovet.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3459

                  Jeg har tre ord som bør bli mantra for LSK i fremtiden. Ballpress, formasjon, og disiplin.

                  Ballpress: Spillerne virker helt blottet for vilje til å sette motstanderens ballfører under press. De stopper heller to meter unna og ser hva motspilleren skal gjøre. Kom dere helt oppi motspilleren og stopp han ifra å gjøre noe som helst. Mot Godset trengte Winsnes bare stoppe løpet og LSK spillerene bare fortsatte å løpe hjemover. Resultatet var at Winsnes slo 40-50 meters pasninger til Ohr i bakrommet. Mot FFK blir gutta stående og se på mens FFK spiller ballen videre.

                  Formasjon: Det er ikke struktur i laget. Kippe opphever offside linja mot FFK. Kiko og Søgård løper rundt hverandre på sentral midtbane og i første omgang mot Lyn ble det store rom fordi begge midtbanespillerne våre løp for å presse ballfører. En pasning var nok til å sette begge ut av spill. Det bedret seg i andre omgang imot Lyn, men var tilbake mot FFK.

                  Disiplin: Henger mye sammen med formasjon. For meg er det skremmende å se BHR som skal spille kant oppholde seg mer rundt midtsirkelen enn der han skal være. Mannen spiller som om han er redd for å få kritt på skoa. Gi spillerne arbeidsområder som de må forholde seg til. Ikke la de løpe fritt rundt som hodeløse høns.

                  Ser man på FFK i går så gikk de i angrep med en ving på hver side. begge spillerne lå helt ute ved sidelinjen. Dermed så var de enten helt ledige for crosspasninger eller opprullinger, eller så tvang de LSK til å åpne forsvaret sitt og gi rom til de andre spillerne. 3-0 målet kommer direkte av at Søgård løper ut av posisjon, samt at FFK-spilleren holder sin formasjon. Ikke at jeg laster Søgård for mye siden hans naturlige posisjon er foran midtstopperne, og ikke på backen.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Roll75
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 834

                    Opprinnelig skrevet av keiko99
                    Roll75. jeg er veldig klar over det er anderledes, men det var ment som en liten trøst selv om jeg vet at den ikke hjalp... var ikke ment som ondskap
                    Takk. Jo skjønner at det ikke var noe ondt i det.

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      Nå blir det mye negativt, men det er kanskje ikke så rart.
                      Ønsker selv å bli ferdig med denne kampen (ikke lett), og se fremover mot Bodø hjemme. Der vil jeg se en annen keeper mellom stengene! I tillegg bør spillerne som vil være med på laget virkelig vise at de har fortjent plassen og at de vil være med videre å BIDRA POSITIVT!

                      NB! Savner en før kamp tråd Lsk-Bodø!

                      Kommentar

                      • Fuglen
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 52

                        Får si som en FFK'r bak meg på stadion sa det i går :

                        Hadde det ikke vært for kanarifansen så hadde ikke Lillestrøm vært noen ting !
                        Fuglen - LSK fan siden 76

                        Kommentar

                        • KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

                          Opprinnelig skrevet av Roll75
                          Nå blir det mye negativt, men det er kanskje ikke så rart.
                          Ønsker selv å bli ferdig med denne kampen (ikke lett), og se fremover mot Bodø hjemme. Der vil jeg se en annen keeper mellom stengene! I tillegg bør spillerne som vil være med på laget virkelig vise at de har fortjent plassen og at de vil være med videre å BIDRA POSITIVT!

                          NB! Savner en før kamp tråd Lsk-Bodø!
                          Spørs om du får se noen andre i mål, med mindre Otto blir spilleklar.
                          Det jeg vil se, er spillere som faktisk går inn i dueller, og prøver å vinne ballen.


                          KimFL

                          Kommentar

                          Working...