Etter: Odd-Lsk

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

Etter: Odd-Lsk

Yush?
    LSK FOR GULL 2006
  • Franken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1036

Snakker om du?

Godt å se at det ble tre poeng idag. Fryktet at det kom et nytt tap idag, men gutta ville det annerledes. Gledelig å følge med på Fotballxtra når LSK vinner!

Så, noen som kan si noe om Kasey idag? Var på Åråsen sist helg, og da mistet han ballen altfor lett noen ganger på midten. Sluttet med det nå, eller var det samme opplegget idag? (Om han spilte da...) Kasey er en mann jeg forventer masse av i år. Også moro at både Arild og Magnus scorte idag, bra de er igang! Lukter skikkelige steg i rett retning på tabellen de neste kampene!
    Fra Baillsund

Kommentar

• Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

Endelig seier i Skien igjen!

Og femmenalt at både Sundgot og Myklebust scoret. Og for en genial pasning fra Koren forut for 0-1 scoringa!!!!!

Jeg hadde en meget god følelse for at LSK kom til å sikre seg 6 poeng i løpet av noen få dager, og det har jeg fortsatt stor tro på.
      Knurr...

Kommentar

• pal
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 422

Noen bilder fra kampen er lagt ut på Oddrane sin hjemmeside:
        hilsen pål

Kommentar

• King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

Synes vi spilte en god bortekamp igår. Hadde veldig god kontroll defensivt og hadde noen fine angrep også. Gøy at både mykle og Arild scorte. Anders Rambekk og Robert Koren var våre beste spillere igår. Bare 2 dager igjen til neste kamp, og da skal vi hevne fjorårets sure tap både på banen og tribunen...
          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• fugla_4_ever
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 467

Kun en ting som er surt etter gårsdagen:

Mifsud scoret ikke. Sist fikk han målet sitt annulert (feilaktig) for offside. Denne gangen traff han stolpen. Dessuten hadde han en sjangse alene med keeper.

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Målene til Mifsud kommer - med litt flyt går dem stolpe inn istedet for stolpe ut... Håper jeg! Lykkelig over de alternativene vi har om dagen:-)

Kommentar

• MoBee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 958

Deilig!!!!!!!!

Endelig uttelling på flott spill! Syns gutta har startet jævlig bra jeg. Da mener jeg spillemessig. Spiller attraktiv og kul fotball! Det vil løsne målmessig etterhvert og da blir fugla å regne med!

Deilig også at sundgot putta! Håper det har løsnet for ham nå slik at han kan lukke kjeften til alle de som alltid kjefter..

Også snakker gutta sjøl om å "blø for fugla" og så lenge det er innstillingen i laget, vinnes det!

Vi ønsker Ståle velkommen til Åråsen, men sender ham tomhendt hjem!!!

Kommentar

Working...