LSK - Bodø/Glimt, Åråsen, søndag 20. juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Kamptråd LSK - Bodø/Glimt, Åråsen, søndag 20. juli kl. 18.00

    Kommer Trond Olsen til å senke Fugla nok en gang? Vil Runar Berg nok en gang herje på Åråsen? Eller vil gutta jekke ned kjepphøye nordlendinger? Kjør debatt!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • ErikB
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 360

    #2
    Vanligvis er jo B/G en tur i parken på Åråsen.
    Tør vi tippe 3-0?

    -erik
    Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

    Kommentar

    • Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

      #3
      Vi blir rævkjørt igjen.
      Ultras Felt C 2005x2015

      Lillestrøm & Bajen

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #4
        På laget: De som ikke svikta oss i forrige kamp. På benken: div. vrakgods, nille-signeringer og hobbyspillere. Formasjon: Er uvesentlig da laget uansett ser ut som en gul, stillestående urinflekk rundt midtsirkelen.

        Forøvrig: Jeg vil ikke ha nytt blod inn. Jeg vil se det gamle blodet flyte i strie strømmer på gressmatta.

        Om det ligger tenner, avgnagde cornerflagg, nysløyd torsk og Trond Olsens lårbein igjen oppi alt sølet er det bare positivt. Den som ikke leverer i denne kampen kan hive drakta opp på tribunen, vinke farvel til kolleger og publikum og rusle hjem for godt.

        Kommentar

        • Kanari Behn
          Medlem
          Bøffel
          • May 2005
          • 39

          #5
          Hi hi hi

          Skal man "jekke noen ned" må man ha styrke og ha et stabilt og sterkt fundament. Man må da selvsagt være sterkere og ha større trygghet enn den som skal jekkes. Har LSK styrke, trygghet, soliditet og kompetanse nok til det pr i dag? Blokker du helt ut etter hvert tap og alle nederlagene? Bodø Glimt befinner seg virkelighetsmessig på et helt annet sted; de har sågar ro og mot til å se seg selv i speilet med en viss selvtilfredshet og styrke. De har også råd til et tap på Åråsen. Noe LSK absolutt IKKE har. Hvem er det som kommer til å kjøre over hvem? Et Glimt med trygghet, selvtillit og i rimelig flyt, eller et mer enn svakt, tamt, famlete og rotete LSK uten sikker identitet og som ikke lenger henger i sammen? Skal man finne seg selv, og kurse ut en sunn og fornuftig kurs videre, er første bud at man våger å se demonene i hvitøyet. Erkjenne tingenes tilstand; for deretter å begynne på veien videre. For kun slik kan man gjøre noe konstruktivt med situasjonen. Det gjør man ikke gjennom å lukke øynene og late som om vi i LSK kan høvle over de andre i tippeligaen: Tabellen lyver ikke. Ser du innleggene i tråden "Før FFK-LSK", så ser du at all de substansløse, svevende og blinde jublende forhånds-seiersropene forut for virkelighetsmøte bare blir latterlige, slik det er nå. Selvsagt VIL alle vi LSKere slå alle de andre i serien. Men slik laget spiller nå bør vi alle fysisk stille opp til ledelse/utvalget og gi dem "Siste Advarsel"!
          Vi skal selvsagt TRO på laget, støtte LSK! Men det spørs om man for å gjøre det nettopp må ta LSKs ledelse i nakkeskinnet. LSK-ledelsen skal ikke gjemme seg bak generell sløvhet, verken blant supportere eller ellers. Det er flott å juble og suverent rope høyt over laget vårt, men bakkekontakten er en betingelse og helt vesentlig slik situasjonen er nå!
          Last edited by Kanari Behn; 14.07.2008, 12:56.
          Cogito, ergo doleo...

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            #6
            Til denne kampen må vi rette på kommunikasjonsglippene i forsvar som har florert og som har gitt baklengsmål som resultat. I mål bør vi ha en keeper! En som stopper baller fra å gå i eget nett. Har vi det i klubben, som er spilleklar? Riseth bør få en pause. Fellus spilte etter det jeg har hørt OK og av de bedre på laget og bør derfor få ny tillit! Orker ikke vurdere alle de andre fram og tilbake! Det jeg krever er innsats tæl og prøv for en gangs skyld å få til noe konstruktivt sammen.

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #7
              er vel aller helst tidligere LSK-spillere som vi har dumpa eller sakt at vi ikke vil kjøpe som feller oss og storspiller, ikampen mot glimt kommer sikker Trond Olsen til å bli banen beste.

              Jeg har en samboer som heier på glimt, samt min beste kamerat, denne kampen vil gi mange smertefulle dager hvis vi taper.

              Nå forventer jeg mere guts av gutta enn det vi så mot FFK, klarer vi ikke prestere bedre enn det vi gjorde der har vi allerede tapt.
              Ut med Pedersen og JML, sett resten av spillerne til å spille der dem hører hjemme på banen så kanskje vi har et håp.
              så får vi håpe at ikke Erland går ut å sier vi har drilla på Forsvaret denne uka også, vi så jo hvordan det gikk.
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4380

                #8
                Frykter Glimts kontringsspill. Men de har ikke på langt nær vært like gode etter ferien som det de var i starten. Det er vanskelig å tro på 3 poeng etter den pinlige innsatsen i Fredrikstad, men Glimt hjemme skal være en bra mulighet.

                Brenne, PSA og muligens Essediri bør vel være tilbake her. Og Fallos må få en ny mulighet. Forsvaret er helt på trynet om dagen, men det er desverre får alternativer.

                Målskred

                Pedersen - Kippe - PSA - Lie

                Essediri - Brenne - Kiko - Riise

                Fallos - Occean/Sundgot
                ..................

                Kommentar

                • aguado
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 448

                  #9
                  Otto
                  BHR - Kippe - PSA - MJ
                  Esidiri - Brenne - Kiko - Joon
                  OO - Fellos

                  Trener:
                  Kjetil Rekdal

                  Backrekka er tippeligaens beste. MJ får bare ta noe smertestillende eller noe, han MÅ spille. Esidiri er flink til å søke kant og kommer til mange gode innlegg. Joon spiller fordi det ikke finnes noe annet... Brenne spiller i den rollen han behersker best, sentralt bak spissene. Han er vertfall mer målfarlig der enn på benken...

                  Tror det kan bli bedre enn noe av det andre vi har prøvd...

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Frykter Glimts kontringsspill. Men de har ikke på langt nær vært like gode etter ferien som det de var i starten. Det er vanskelig å tro på 3 poeng etter den pinlige innsatsen i Fredrikstad, men Glimt hjemme skal være en bra mulighet.

                    Brenne, PSA og muligens Essediri bør vel være tilbake her. Og Fallos må få en ny mulighet. Forsvaret er helt på trynet om dagen, men det er desverre får alternativer.

                    Målskred

                    Pedersen - Kippe - PSA - Lie

                    Essediri - Brenne - Kiko - Riise

                    Fallos - Occean/Sundgot
                    Synd vi ikke har en venstre beck, Lie er uten tvil den største svakheten i forsvaret, han er vel den på laget med minst ballkontroll

                    Kommentar

                    • A-net
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2006
                      • 447

                      #11
                      Otto(??) evt. Grodås/juniorkeeper

                      Riseth - PSA - Kippe - Johnsen, evt. JML

                      Essediri - Søgård/Brenne - Bjørkøy - Riise

                      Fallus - Occean

                      Noen som vet når Otto er tilbake??
                      Riseth i mangel av alternativer. Vil helst ha Johnsen i stedet for JML, men det er vel en long-shot...

                      Syntes faktisk at Bjørkøy hevet seg et halvt hakk mot ffk (ikke at det sier stort) og er møkklei av Kiko's tversover-/bakover-pasninger.
                      I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Uff jeg gruer meg... Første gang jeg sier dette: GUDSKJELOV er jeg på ferie.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4380

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                          Synd vi ikke har en venstre beck, Lie er uten tvil den største svakheten i forsvaret, han er vel den på laget med minst ballkontroll
                          Sant. Her bør Marius Johnsen inn så fort som mulig. Det er vel kanskje begrensa tilstand på fyren etter et langt skadeavbrekk, men noe værre en Jooon kan det vel neppe bli.
                          ..................

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1252

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kanariz
                            Synd vi ikke har en venstre beck, Lie er uten tvil den største svakheten i forsvaret, han er vel den på laget med minst ballkontroll
                            Det spørs hvem man sammenligner med. I forhold til Søgård er JML Pelè og Maradonna når det gjelder ballkontroll.
                            Jeg har likevel tro på en heldig seier til søndag og i all beskjedenhet så pleier jeg å ha rett.
                            Last edited by maxpayne; 14.07.2008, 17:38.

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Frykter Glimts kontringsspill. Men de har ikke på langt nær vært like gode etter ferien som det de var i starten. Det er vanskelig å tro på 3 poeng etter den pinlige innsatsen i Fredrikstad, men Glimt hjemme skal være en bra mulighet.

                              Brenne, PSA og muligens Essediri bør vel være tilbake her. Og Fallos må få en ny mulighet. Forsvaret er helt på trynet om dagen, men det er desverre får alternativer.

                              Målskred

                              Pedersen - Kippe - PSA - Lie

                              Essediri - Brenne - Kiko - Riise

                              Fallos - Occean/Sundgot
                              Jeg frykter LSK's (manglende) angrepsspill... forøvrig er ikke akkurat gamperæva til Pedersen og Klompfoten til Lie rette medisinen mot et lag som spiller 4-3-3 med raske og gode vinger :-(
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                #16
                                Sannelig ikke lett å komme med noen ønsket lagoppstilling om dagen, men jeg prøver (fra høyre mot venstre):

                                Otto; Pedersen, PSA, Kippe, Husár; Essediri, Mouelhi (def.), Brenne (off.), Riise; Occean, Fellus.

                                Hvem skal vi bruke på venstre back? Jeg vet ikke, men at Martin Husár skal være så mye verre enn de vi har prøvd der før i år, nekter jeg å tro. Det viktigste nå blir å bruke et noenlunde uforandret backledd i resten av sesongen, dvs. til Marius Johnsen er tilbake, subsidiært til ny høyreback er på plass, og gi dem tid til å finne hverandre. Vi får ikke defensiv struktur av å panikkforandre på alt første gang noen driter seg ut.

                                Pedersen mot Trond Olsen frykter jeg kan gå skikkelig i dass. Han får prøve å holde seg oppi ryggen på ham, og la PSA falle inn bak for å dekke de enorme lukene han vil få bak seg.

                                Sundgot har vært like ræva som alle andre, og Bjørkøy holder ikke mål, rett og slett. Brenne har mistet troa på egne ferdigheter, men er den teoretisk beste spilleren vi har til å ligge bak spissene og komme inn i boksen for å følge innlegg.

                                Essediri på kant borger for i hvert fall fem-seks farlige innlegg i løpet av en kant. Han må spille, og Riise får heller overta på den andre siden, selv om det ikke er optimalt. Om han klarer å komme inn i banen kan han alltids skape ett og annet.

                                Mouelhi får prøve etter beste evne å ta seg av Runar Berg. Riseth, Søgård og Midttun vrakes etter fadesen i Fredrikstad, og forhåpentligvis er Otto tilbake i mål.

                                Ligger vi dypt nok, kan dette laget flakse til seg en ettmålsseier over tynt besatte Bodø-Glimt, men særlig optimistisk er jeg slett ikke. Hold forsvaret kompakt og kjipt, og send folk på løp inn i rommene bak Glimts vinger, så kan vi kanskje få til ett og annet.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • mats
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 621

                                  #17
                                  m

                                  pedersen-kippe-psa-mj
                                  riise-brenne-kiko-husar

                                  fellus- olli

                                  Kommentar

                                  • trailersmurfen
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Nov 2006
                                    • 15

                                    #18
                                    Kjempe Trøkk!!!

                                    Til helgen mot Bodø Glimt kunne det ha vært greit og vist vårt misnøye med Gutta på banen med at alle møter på stadioen en halv time før og lage det samme trøkket som vi hadde i Fredrikstad, og når kampen blåses igang mot Bodø Glimt så er vi STILLE i 10 min. Og når det er gått 10 min lager vi det samme Trøkket igjen!!:evil:

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av trailersmurfen
                                      Til helgen mot Bodø Glimt kunne det ha vært greit og vist vårt misnøye med Gutta på banen med at alle møter på stadioen en halv time før og lage det samme trøkket som vi hadde i Fredrikstad, og når kampen blåses igang mot Bodø Glimt så er vi STILLE i 10 min. Og når det er gått 10 min lager vi det samme Trøkket igjen!!:evil:
                                      Det hjelper ingen ting å holde kjeft! Vi trøkker til i 3*45 min også til søndag.

                                      Kommentar

                                      • kinstad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2007
                                        • 406

                                        #20
                                        Vi gjør om til 4-3-3 igjen og stiller med følgende lånelag.

                                        Mwai Kibaki--- Robert Mugabe---Kim Yong Il
                                        Jan Thomas---Schwarzenegger---Blomster Finn
                                        Chuck Norris-"U turn" skilt- Pondus - Robin Williams
                                        ----------------Leonid Stadnik

                                        Angrep: Diktatorer er umulig å diskutere med, tar det de vil ha.
                                        Midtbane: Jan Thomas og Blomster Finn for å sette press bakfra. Schwarzenegger for å holde de adskilt.
                                        Forsvar: Norris = roundhouse, U-turn = for de spillera med mindre intelligens, Pondus = En råtass, Williams = mer underholdning en det som spiller der i dag.
                                        Keeper: Stadnik, verden høyeste menneske. med sine 2,53 cm bør han ta alt. Ellers har vi alltids Pamela Anderson`s pupper som alt spretter av. Eller kanskje kombinasjonen av de to er en vinner?

                                        ----------------------------------------------------
                                        Ok, til de seriøse sakene. Sorry for utbruddet.



                                        ----Sundgot/Occean-Fellus
                                        -----Joooooon--Kiko--Brenne--Riise
                                        ----Johnsen--Kippe--Riseth--PSA
                                        -----------------Otto

                                        Angrep: De som har en liten sjans til å sette ballen i mål.

                                        Midtbane:
                                        Jon, må på vingen.
                                        Kiko, den som har greid seg realtivt bra i forhold til de andre.
                                        Brenne, en spiller med litt mer teknikk enn Søgård kan fungere bra med Riise (Jeg ser seff at søgård er arbeidsjernet, kanskje brenne etter pausen da).
                                        Riise, den beste høyrevingen vi har. (Sympatiserer med Essediri, håper han kan komme inn de siste 15, etter at Riise har flydd opp og ned krittlinja til det kjedsomlige).

                                        Forsvar:
                                        Johnsen, hvis han er skadefri, hvis ikke, Husar.
                                        Kippe - Riseth, tja, hvorfor? Eneste vi har som stort sett kan få ballen bort, (ikke mye av dette er basert på FFK kampen).
                                        PSA, hadde god kontroll på Olsen sist.

                                        Keeper: Gud, la Otto være tilbake.
                                        ________
                                        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                        Kommentar

                                        Working...