LSK - Bodø/Glimt, Åråsen, søndag 20. juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kinstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2007
    • 406

    #21
    Opprinnelig skrevet av VK
    Det hjelper ingen ting å holde kjeft! Vi trøkker til i 3*45 min også til søndag.
    Det hjelper tydligvis ikke det heller.

    *Gir meg selv tommel ned i å være pesemistisk.*
    ________
    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

    Kommentar

    • KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

      #22
      La oss bruke alle ressurser vi har!

      Nå har jeg brukt hele dagen på å lese om Kjetil Rekdal, dårlige karakterer på spillerne, katastrofale hendelser og brukt mye energi på å diskutere ting som aldri noen sinne kommer til å bidra til en dritt.

      Først og fremst: Jeg er jævla stolt av å være kanarifan. I motsetning til Erland Johnsen og Grode Frodås kan jeg med hånda på hjertet si at jeg er stolt av min tilhørighet. Tony sa det i andre omgang: KFL er Lillestrøms beste spiller på Fredrikstad Stadion.

      Erland Johnsen, og Jan Åge Fjørtoft.. Bra folk med feil fokus! Erland Johnsens beslutning om å gå ut i media og erklære hvor fantastisk stolt han er over å være LSK trener får meg nesten til å kaste opp. Ikke fordi jeg ikke forstår han, men fordi timingen på en sånn artikkel rett og slett er elendig.

      Jan Åge Fjørtoft er manager i Lillestrøm. Jeg vet han er borte, men det er en timing her også som ikke ligner grisen. Jeg vet fra sikre kilder at han
      er tilgjengelig for arbeid, og derfor synes jeg det er rart at han velger å la Johnsen og Grodås stå og ta drittpreiket. Han bør være den som facer media, fordi han ikke har direkte påvirkning på sportslige beslutninger.

      De sportslige valgene er jeg også mindre fornøyd med. Her blir det mildt sag j*vla mye synsing, men det er derfor jeg skriver på forumet..

      Keeperplassen: Lars Sutterud eller Drin Shala kan umulig være dårligere enn Målskled. Han holder ikke Tippeliga-nivå i det hele tatt. Otto tilbake mot Kæmmæ er KRITISK!

      Backer: Jeg veit ike hva jeg skal si.. Men jeg ser heller Martin Husàr på backen enn Jooooon. Det beste med Jon er "dessverre" sangen hans.. Pedersen har faktisk hevet seg et par hakk i det siste. Håper han kan finne målform igjen.

      Midtbanen har ALT for mange like spillere.. Søgård gjør stort sett det han er skapt for - å knekke Tarik og å gå til så det synger. Bjørkøy er for lavt i banen i LSK; det samme gjelder Brenne. Jeg kan heller ikke se noe bedre alternativ enn Magnus Myklebust på venstrevingen.. Han har iallefall fart.

      Angrep: Vel.. jeg registrerer at RB skriver en artikkel om at spissa putter.. Bortsett fra det gir jeg en lang marsj i hvor mye skryt de får.. De er rett og slett ræææææv late! 2 luksusspisser er mildt sagt utelukket - LSK har aldri noen luksusspillere.. Ikke engang TOM LUND oppførte seg sånn.. Jeg SOVNER av Arild Sundgot. Gret, Occean kommer til mange sjanser etterhvert, men han har alt for få styrker. Jeg mener vi har et fullgodt alternativ som er vesentlig yngre. Et valg som også frigjør 12-15 millioner fra Viking!

      Min drømme-11'er mot B/G:

      --------------Shala--------------
      Steinar----PSA----Kippe----Husàr
      -------------Søgård-------------
      Riise--------------------Myklebust
      -------------Brenne--------------
      ------Gundersen---Fellus---------

      Jeg kan GARANTERE - med 582% sikkerhet - at Gundersen og Fellus er jævla sultne. Fellus var vel den eneste som kom gjennom tilnærma godkjent i går. Brenne får også en plass han kler.. Dessuten har vi to relativt ballsikre på kantene og nye impulser på venstresia.

      Når Otto kommer tilbake tror jeg vi har et veldig godt lag.

      Jeg synes det er JÆVLA viktig å vise Occean/Sundgot at det er umulig å holde på den selvskrevne plassen i fugla når man spiller 50%-fotball..
      Last edited by KristofferØ; 14.07.2008, 21:20.
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

      Kommentar

      • waalekr
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Oct 2007
        • 114

        #23
        otto er ikke tilbake mot bodøglimt



        så lenge mål-skred ikke står i mål er jeg fornøyd, sett grodås i mål
        Kim R

        FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
        ---------------------------

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Kan umulig ta deg seriøst når du foreslår Gundersen fra start. Gutten skiller seg faktisk ut med negative fortegn på et LSK lag som holder middels Adecco nivå, det sier det meste.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • KristofferØ
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 587

            #25
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Kan umulig ta deg seriøst når du foreslår Gundersen fra start. Gutten skiller seg faktisk ut med negative fortegn på et LSK lag som holder middels Adecco nivå, det sier det meste.
            Uenig Ray, han scorte faktisk 14 mål i adecco som 20-åring..

            Jeg synes heller ikke det er så jævla imponerende at folk heller vil ha Fellus, som spilte greit i et middels 2. div lag.. Når det er sagt ser jeg også på Fellus som en av starterne..

            Må si det er litt moro at "du ikke kan ta meg seriøst" fordi jeg foreslår en spiller du ikke liker fra start.. Gull det Raymond
            I år så tar vi ostepop
            Vi elsker Lillestrøm
            HEI!

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #26
              Opprinnelig skrevet av waalekr
              otto er ikke tilbake mot bodøglimt



              så lenge mål-skred ikke står i mål er jeg fornøyd, sett grodås i mål

              For å gjenta meg selv: Hent André Hansen NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #27
                Jävler! Otto er ute!

                laget mitt er som fölger:

                ------Marius Johnsen-------

                Andresen-Biffen-Kippe-Husar

                ----------Sögård-----------

                -Karim------Kiko-------Riise-

                -------Fellus---Occean-----

                Marius Johnsen har kjempebra spenst, er relativ storvokst og kan lese spillet som en fotballspiller (keeper eller ei) skal kunne. Dermed seiler han opp som et bedre keeperalternativ en Klodrik.

                Nå synes jeg Husar kan få sjansen fra start for en gangs skyld. Stakkars gutt. Sidebackene driter seg ut gang på gang og er helt jävla parodiske, alikevel sitter han på benken og sturer. Det går ärlig talt ikke an å gjöre det noe särlig dårligere enn SP/JML har gjort det i år. Nå er det på tide at gladgutta fra Starts sölvlag får beskjed om at de ikke er gode nok for LSK.

                Dermed tar PSA plss på höyrebacken. Vi stiller da i praksis med tre midtstoppere, noe som tross alt er bedre enn to midtstoppere og en svimmel sörlending. Eventuelt kan vi pröve Björköy der, da han har litt erfaring som back fra FFK.

                Riseth kan ta seg en hvil. Biffen leverte såpass bra mot Lyn at han kan forsvare en plass i midtforsvaret. Riseth har värt altfor dårlig de siste kampene. Kippe imponerte vel ikke han heller mot FFK, men han har prestert bedre en Vidar i det siste.

                Sögård skal vinne baller på midten, og det er liten vits å ha ham på backen. Kiko var grei nok mot FFK og bör få fornyet tillit.

                De siste fire överst synes jeg gir seg selv. Det finnes ingen reele alternativer til denne gjengen. Karim og Riise er de eneste kantspillerne vi har, og da får det heller väre at begge er höyrebente. Det skal ikke ha all verden å si. Husar har såpass kvalitet (teknikk og fart), at det er lov å håpe på en overlapping eller to med ham på v.back. Occean har värt hakket vassere enn Sundgot i det siste, og Fellus har fremstått som en åpenbaring sammenlignet med de fleste andre på laget.

                På benken: Jan Åge Fjörtoft med Arild Sundgot som assistent. Disse to kan i samarbeid med sentrale spillere fra Röslerperioden börste stöv av gamle spillesystem og ideer. Vi har en stamme i laget som husker og mestrer spillet vi hadde under Uwe. Kippe, PSA, Biffen, Sögård, Kiko, Riise og Occean ble drillet i Röslers spillesystem og stil. Det er 7 av de 10 utespillerne i min foreslåtte elever. Sögård kan ta defensiv midt og Kiko kan ta Korens gamle plass. Dette kan vi like gjerne benytte frem til vi får en trener som faktisk har en fotballfilosofi og et spillesystem.
                Eventuelt kan vi höre om Gunnar Halle kan hjelpe oss ut sesongen
                Last edited by andersmm; 14.07.2008, 21:51.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • kinstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2007
                  • 406

                  #28
                  La oss bruke alt vi har. Bare lurer, hva legger du i det?
                  ________
                  -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                  Kommentar

                  • kinstad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2007
                    • 406

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                    Haha faktisk en utrolig dårlig tittel, jeg bare.. fant ikke på noe..

                    Det jeg mener er at Fjøra ikke gjør det han skal (bruker det han kan)

                    Mener også at endringer må gjøres, iaff blant startera..

                    Utnytter ikke ressursene våre så godt som vi burde gjøre
                    Men hva kan vi gjøre (kanarifansen)? Vi kan jo komme med innspill og forslag på treningene, selv om det etter all sansynlighet vil bli blåst bort. Tror jeg tar ordlyden litt for bokstavelig, men jeg vil så gjerne hjelpe til å bidra hvis jeg får muligheten og håper noen har noe bra forslag. Desverre er det vel ikke det som var poenget med tråden og kanskje jeg bør slutte å være så forbanna teit og forstå hva du mener! Jeg forstår liksom ikke helt hva jeg skal diskutere, og jeg frykter denne tråden er over min viten av hva som skjer på og rundt åråsen.:???:
                    ________
                    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                    Kommentar

                    • KristofferØ
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 587

                      #30
                      Tråden generelt er for å diskutere hva den enkelte forumrunkeren mener bør gjøres innad i LSK, og hvis noen har innspill på hva KFL kan gjøre for å bidra best mulig er jo det også selvfølgelig helt herlig.

                      Personlig så tror jeg KFL gjør stort sett det som er mulig å gjøre..

                      Kunne godt tenke meg en slags monster-TIFO, og hvis det skulle komme et konkret forslag på TIFO kunne jeg godt tenke meg å sette inn en tusing på kontoen. Greit, det er et piss i havet i forhold til hva sånt koster, men det er det jeg kan bidra med..

                      Dessuten er jeg såpass grønn på tifo at et forslag fra meg hadde blitt sykt latterlig.. Men kanskje det er det spillerne trenger.. Noe å le av.. STANDUPKVELD!!
                      I år så tar vi ostepop
                      Vi elsker Lillestrøm
                      HEI!

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2127

                        #31
                        Kanskje vi bør slutte å foreslå ting på forumet? Endringene som gjøres i startoppstillingene virker jo som om de kommer som et direkte resultat av den generelle stemningen på forumet.

                        At man skal gjøre enda flere endringer, bare for å endre på noe, er ikke den rette veien å gå. Finn en fast stamme i laget og bygg videre rundt denne, så kommer poengene.
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • KristofferØ
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 587

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av heidar
                          Kanskje vi bør slutte å foreslå ting på forumet? Endringene som gjøres i startoppstillingene virker jo som om de kommer som et direkte resultat av den generelle stemningen på forumet.

                          At man skal gjøre enda flere endringer, bare for å endre på noe, er ikke den rette veien å gå. Finn en fast stamme i laget og bygg videre rundt denne, så kommer poengene.
                          Da legger vi ned forumet i morra da..

                          Personlig så tror jeg ikke LSK har tid til å bygge en stamme.. Dessuten er den på en måte bygget, men den fungerer ikke.. Derfor mener jeg det tar for lang tid, for det er jo snakk om å bygge en ny stamme.. Jeg tror mer på det kicket man KAN få av å gjøre noen endringer..
                          I år så tar vi ostepop
                          Vi elsker Lillestrøm
                          HEI!

                          Kommentar

                          • kinstad
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2007
                            • 406

                            #33
                            Hva slags endringer da? Har du noe konkret?
                            ________
                            -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                            Kommentar

                            • KristofferØ
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 587

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av kinstad
                              Hva slags endringer da? Har du noe konkret?
                              De står i innlegget jeg skrev isted...?
                              I år så tar vi ostepop
                              Vi elsker Lillestrøm
                              HEI!

                              Kommentar

                              • Kanarifugl84
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2007
                                • 2319

                                #35
                                Gi meg en uke med sinnsykt dårlige treninger, og en Kippe som overhodet ikke har trua før kamp. Noe ironisk ment men allikevel.

                                Laget:
                                Det blir nok en gang en del endringer, virker som det er kamp om å få sitte på benken fra start for tiden. Spillere som kommer inn i laget og presterer møkk kan ha seg rett ut av laget i mine øyne.

                                Keeper
                                Pedersen-BertBert-Kippe-PSA
                                Essediri-Kiko-Brenne-Riise
                                Fellus-OO

                                Kampen vinner vi 2-1, noe ufortjent i manges øyne.

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #36
                                  Müller
                                  Stefanutto-Kippe-Andresen-Andersson
                                  Riise-Koren-Søgård
                                  Myklebust-Occean-Mifsud.

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av VK
                                    Müller
                                    Stefanutto-Kippe-Andresen-Andersson
                                    Riise-Koren-Søgård
                                    Myklebust-Occean-Mifsud.
                                    Enig! Bare bytt plass på Stoffe og Shane.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      #38
                                      Myklebust i den formen har har vist i år fortjener knapt å pusse støvlene til dette laget...
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • Brutus
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jun 2004
                                        • 86

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Om det ligger tenner, avgnagde cornerflagg, nysløyd torsk og Trond Olsens lårbein igjen oppi alt sølet er det bare positivt. Den som ikke leverer i denne kampen kan hive drakta opp på tribunen, vinke farvel til kolleger og publikum og rusle hjem for godt.
                                        Det er den rette holdningen! Glimt er slett ikke i "flytsonen", de klarte uavgjort mot 10 moldespillere i siste kamp, og de to kampene før det tapte de. Trond Olsen har spilt så dårlig i det siste at glimtsupporterne vil ha ham ut av laget. Det eneste han er god til er å filme til seg frispark og utvisninger på motstandere.

                                        Her er en selvironisk post fra glimtforumet, postet etter vårens kamp mot Ålesund:

                                        Opprinnelig skrevet av Bix
                                        Trond løper i full fart og snubler i en Aalesund-kid, midt på banen i går, noe som selvsagt resulterer at han småtryner litt.
                                        Random fyr: HEEEEY, det der e straffespark! DOMMEEER! STRAFFE!
                                        Jeg håper og tror dere sender bodøværingene hjem som slakt!
                                        DIXI

                                        Kommentar

                                        • Sulliken
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Nov 2006
                                          • 4

                                          #40
                                          Brutus "spammer" dette forumet og?

                                          Jeg får desverre ikke med meg denne kampen, da jeg er i Lofoten. Hvis ikke, skulle jeg ha ringt Rønnern for et par pils før kampen. Han var tross alt den første som gratulerte meg etter opprykket i fjor høst, der jeg kom på jobb i bakrus og glimttrøya mi..

                                          Trur det blir 1-1, selv om jeg håpre Glimt vinner.
                                          www.glimtforum.net

                                          Kommentar

                                          Working...