Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK - Bodø/Glimt, Åråsen, søndag 20. juli kl. 18.00
Er vel rimelig tydelig at laget trenger ny trener når en ser det laguttaket der. Skandale at Fellus ikke får fortsette sin gode trend.
Spissvalget er vel ikke så unaturlig. LSK forventer at Glimt blir liggende bakover i en 4-5-1 med desto flere dueller inne i boksen. Men håper Fellus kommer innpå tidlig hvis det går i stå for oss.
Malapropos: Taper vi i dag tipper jeg en ny trener er på plass i løpet av en uke.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Etter å ha sett et Moldelag som har tamme tidligere i sesongn, varte opp med angrepsfotball i eliteklassen, så slår deg meg at forball er marginer!
Det er jævli kort veg fra suksess til ræva. Når laget er inne i en god driv så er marginene på rett sidem, men dsv så har det stort sett bare vært stang ut for oss i år......
I dag syntes det ufattelig at Ollie og Arildo kan ta imot ballen og treffe mål på samme måte som Molde gjorde i kveld.......kan de det?? Jeg husker lissom ikke sist gang....
Igjen tror jeg slaget må vinnes på midtbanen slik at spissene han være rettvendte og konsentrere seg om det de skal. Klarer vi i tillegg å demme opp bak og få med PSA og Pedersen framover, så kan vi selvsagt vinne kampen
Jeg har alltid troen på fugla, og håper skuffelsene tar slutt nå....
Med en spiller som Mota på topp (hvor fant de HAN?), en annen spiss som ofrer ballene for scoring og en midtbanespiller som vet hvor målet står så må det jo bare bli bra. LSK har ingen av delene, og da er marginen faktisk nokså stor mellom bedriten fotball og suksess. Vi har treige SP og giddalause Brenne på vår venstresie idag... Blir det suksess? Du vet svaret.
Forskjellen er intet mindre enn enorm, og uansett om det skulle bli seier i dag er fasiten den samme: LSK trenger forsterkninger i alle lagdeler og også på benken. Kanskje også i sportslig ledelse. Men først og fremst trenger vi en rask bakroms-spiss, en dyktig venstre ving (hvor utrolig ræva av klubben å ikke finne det ennå etter så lang tid-har vi landets dårligste talentspeidere i LSK?) og minst en midtbanespiller som scorer mål av og til. Også Otto tilbake i mål fra skade og en gjeng med forvarere som enten skjerper seg nå eller finner noe annet å gjøre enn å later som de spiller fotball og som ødelegger for klubben..
Jeg gir nesten blaffen i hva som blir stablet opp fremover på banen så lenge vi spiller bedre i forsvar og dropper tabbemålene. Holder vi nullen er jeg sikker på at laget vi spille på seg selvtillit ut over i kampen og skåre.
Skal lagoppstillinga først kommenteres så er jeg enig med de som sitter med hakeslepp etter å ha sett uttaket hvor Brenne spiller kant og Fellus sitter på benken. Personlig heller jeg nesten til den teorien at Johnsen og Grodås har akseptert nedrykket og nå sitter bak låste dører og teller en fiskestinkende bunke med tusenlapper. Verre kan det knapt gjøres, selv spillerne må vel bli motløse av et uttak som til de grader tyder på borteseier. Håper allikevel at laget kan klare dette på innsats og personlig initiativ.
Skremmende!! Hvis det faktisk er tilfellet at vi starter med dette laget, da tør jeg garantere at vi taper. En rusten Steffi på høyreback mot Olsen, huff og gru. En bedriten Vidar Riseth i midtforsvaret, en Pedersen plassert på motsatt side, hvor han om mulig er enda svakere. Brenne på venstrekant, hvor mange forsøk trenger de på å se at dette blir feil?? Bjørkøy en vandrende skanale i hele år... Null hurtighet, null teknikk, null spisskompetanse. Og med den keeperen må vi minst score 2 for å veie opp for tabber om vi skal få poeng.
Ja, jeg er klar over at dette er destruktive kommentarer, men forhåpentligvis er ingen av spillerene her inne halvannen time før kamp. (Man vet faktisk aldri med den gjengen der.)
Det eneste som kan stoppe oss fra nedrykk i år, med sånne disponeringer, det er at Kamma er enda dårligere. Men Kamma er i såfall det på bakgrunn av en vesentlig svakere spillerstall, ikke idiotdisponering og taktiske brølere.
På laget: De som ikke svikta oss i forrige kamp. På benken: div. vrakgods, nille-signeringer og hobbyspillere. Formasjon: Er uvesentlig da laget uansett ser ut som en gul, stillestående urinflekk rundt midtsirkelen.
Forøvrig: Jeg vil ikke ha nytt blod inn. Jeg vil se det gamle blodet flyte i strie strømmer på gressmatta.
Om det ligger tenner, avgnagde cornerflagg, nysløyd torsk og Trond Olsens lårbein igjen oppi alt sølet er det bare positivt. Den som ikke leverer i denne kampen kan hive drakta opp på tribunen, vinke farvel til kolleger og publikum og rusle hjem for godt.
Hvorfor i all verden ønsker du Trond Olsens lårbein liggende igjen i søla??
JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA for faen , hælspark av sundgodt:-)
og TIL utligna mot kamma , for en start på runden !
faen så lykkelig jeg er akkurat NÅ!
for et lekker forarbeid av Riise på den 3 scoringa!! tunell og lekkert innlegg!
og lekker passning av Brenne på scoring nummer 2, Brenne kommer i gang nå. Virker som et helt annet lag i dag.
jeg er så GLAD GLAD GLAD, nå bare må vi vinne.
Jeg pleide å spille bordtennis på relativt høyt nivå. Og hvis man vant et viktig poeng kunne man i gledesrus Ozze.
Ozzing dreier seg om psykologi og vil si å rope ut dette lille deilige ordet Ozz ! i ekstase og viril seiersglede med knyttet neve mot motstanderen og omverden !
Sitter på nettet da jeg er utaskjærs og gjør det nå. OZZZ !
Fi**efis ! Elendig nytt hvis det er strekk. Han er vår viktigste spiller og nå som han endelig var tilbake og vi trenger han som mest. Hva er det med han a? Er jo utrolig hvor mye skader det har vært på han..
Fi**efis ! Elendig nytt hvis det er strekk. Han er vår viktigste spiller og nå som han endelig var tilbake og vi trenger han som mest. Hva er det med han a? Er jo utrolig hvor mye skader det har vært på han..
Kommentar