LSK - Bodø/Glimt, Åråsen, søndag 20. juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kinstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2007
    • 406

    Kan informere om at Brenne har vært god på treningene i det siste og jeg syntes han gjør en god jobb i dag og at det var rett at han fikk prøve seg etter en tur på benken.

    Det som er en tankevekker er at selv om sundgot og OO scoret i denne kampen så er det bare de som scorer mål i LSK, hva om de ikke har dagen eller en av de blir skadet for å ikke snakke om solgt, håper folk som skriker etter å selge kan ta seg en bolle og forstå hvor viktige disse spissene er for LSK om dagen. Kanskje midtbanen skulle prøve og komme med i protokollen snart?

    Bra defensivt idag og. Gutta er mye mer oppi og stresser. Kiko gjør en strålende jobb og jeg elsker måten han vinner ball på, steffi har god kontroll på Olsen og måker til i hver duell. Herlig av Riise før 3-0.
    Og sist men ikke minst. Molkred som gjorde jobben han får betalt for. Greit at han har fått mye pepper, og det rettmessig, men når han gjør en god jobb fortjener han å bli trukket frem. Tøff som bokser unna på strek når en b/g spiller kommer i full fart i noe som kan sies å være en sklitakkling. Flott gutta, mer av dette.
    ________
    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

    Kommentar

    • Kanarifugl84
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2007
      • 2319

      ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, for et lag!!!!!

      Det LSK jeg så i dagens 1.omg har jeg savnet LENGE!

      Takk for 3 poeng.

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        50 spenn på at personen inni Gullik var drita full i pausen i dag.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av kinstad
          Kan informere om at Brenne har vært god på treningene i det siste og jeg syntes han gjør en god jobb i dag og at det var rett at han fikk prøve seg etter en tur på benken.

          Det som er en tankevekker er at selv om sundgot og OO scoret i denne kampen så er det bare de som scorer mål i LSK, hva om de ikke har dagen eller en av de blir skadet for å ikke snakke om solgt, håper folk som skriker etter å selge kan ta seg en bolle og forstå hvor viktige disse spissene er for LSK om dagen. Kanskje midtbanen skulle prøve og komme med i protokollen snart?

          Bra defensivt idag og. Gutta er mye mer oppi og stresser. Kiko gjør en strålende jobb og jeg elsker måten han vinner ball på, steffi har god kontroll på Olsen og måker til i hver duell. Herlig av Riise før 3-0.
          Og sist men ikke minst. Molkred som gjorde jobben han får betalt for. Greit at han har fått mye pepper, og det rettmessig, men når han gjør en god jobb fortjener han å bli trukket frem. Tøff som bokser unna på strek når en b/g spiller kommer i full fart i noe som kan sies å være en sklitakkling. Flott gutta, mer av dette.
          Enig. Moldskred fortjener skryt for stort mot og en veldig bra redning. Det er slikt som avgjør kamper.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av VK
            Occean var kanon bra i dag. Skjelden meter`n har jobbet så mye i en kamp. Brenne var også frisk i dag. Moldeskred var god og trygg hele kampen. For en 1-0 scoring av Sundgot!!! På hælen rett i krysset!! Kjempe deilig med en seier.
            Det er tegn på manglende fotballforståelse når Sundgot's scoring ikke er alternativ til rundens mål på elendige TV2. Å score der krever plasseringsevne, fotballforståelse og teknikk. Mange av de andre alternativene var rimelig standard mål. Sundgots 1-0 mål er av det sjeldne slaget
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • gorken
              Administrator
              • May 2006
              • 1483

              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Det er tegn på manglende fotballforståelse når Sundgot's scoring ikke er alternativ til rundens mål på elendige TV2. Å score der krever plasseringsevne, fotballforståelse og teknikk. Mange av de andre alternativene var rimelig standard mål. Sundgots 1-0 mål er av det sjeldne slaget
              Fra nyhetstråden:
              Opprinnelig skrevet av RSP
              Under litt tvil legger jeg denne ut i nyhetstråden. Arilds første mål mot BG nominert til rundens mål:

              http://tv2sporten.no/fotball/rundens...cle2081311.ece
              I have this condition.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                Kult, Gorken. På livesendingen hadde de 3-0 målet som alternativ, med innlegg fra Riise og direkteskudd av Sundgot. De har tydeligvis bytta til 1-0 målet her.

                Delig å se Sundgot-gliset 2x i en og samme kamp.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                  Kult, Gorken. På livesendingen hadde de 3-0 målet som alternativ, med innlegg fra Riise og direkteskudd av Sundgot. De har tydeligvis bytta til 1-0 målet her.
                  Dette er ren sms-melking. Hva som blir foreslått er nesten helt tilfeldig, så lenge flest mulig narres til å gi bort penger.

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                    synes OO har begynt å jobbe som en gud nå, kjipt at han ble tatt av banen, nyskjerrig på å se hva han og fellus kan utrette sammen hvis de begynner å finne hverandre skikkelig.
                    Meter'n og Fallus er et angrepspar til å få ståp*kk av.
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      Opprinnelig skrevet av kinstad
                      Kan informere om at Brenne har vært god på treningene i det siste og jeg syntes han gjør en god jobb i dag og at det var rett at han fikk prøve seg etter en tur på benken.

                      Det som er en tankevekker er at selv om sundgot og OO scoret i denne kampen så er det bare de som scorer mål i LSK, hva om de ikke har dagen eller en av de blir skadet for å ikke snakke om solgt, håper folk som skriker etter å selge kan ta seg en bolle og forstå hvor viktige disse spissene er for LSK om dagen. Kanskje midtbanen skulle prøve og komme med i protokollen snart?
                      .
                      Brenne vet man kan være eksepsjonell, har ikke vært det til nå i år, men i 1 omgang i går var han dritgod. Når han spiller skikkelig har han et strålende blikk for spillet, bare se på passningen til OO på 2-0 målet, han hadde også flere gode stikkere og smarte baller, og hadde de andre gutta forventa å hele tiden få ballen kunne der vært mange flere "farlige" situasjoner.

                      At OO og Sundgodt er dem som scorer mål skal da bare mangle, vi spiller på en slik måte at det meste som kommer fremover går via en av dem.
                      Jeg gir mest faen i hvem som scorer i kampens hete, men hvis OO og Sundgodt er de fremme så forventer man jo litt mål av dem også.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Takk skal dere ha gutter! Endelig har dere bidratt til en hyggeligere ukestart. Flott at det er Occean og Sundgot som gjør mål!

                        Kommentar

                        • JMKANARI
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2007
                          • 170

                          ...og jammen var det ikke nære at Fellus scora også, gitt! Nå har jeg ikke sett ham mer enn disse snaue ti minuttene i går, men rapportene fra den begredelige FFK-kampen (hvor han ble kåret til beste LSK-spiller av RB) og alt annet jeg har lest om han tyder på at det er en klassespiller vi har her.

                          Sånn som Occean spilte i går (og i cupfinalen i fjor) er det vanskelig å sette ham ut av laget. Samtidig er det ikke bare-bare å vrake Sundgot heller; han scorer jo støtt. Allikevel håper jeg EJ finner plass til Fellus fra tid til annen, og gjerne mer enn ti minutter. Med den farta tilfører han laget en ny dimensjon.

                          La forresten også merke til pause-oppvarminga, hvor han følsomt la et par-tre oppunder krysset, uten at reservekeeperen (hvem nå det var) var sjanseløs. Lynhurtig, følsom fot og bra teknisk. Noen som har hørt om sånne LSK-spisser før? Mifsud var riktignok lynhurtig, men mangla de to andre...

                          PS! Hadde forresten med meg min 2 1/2 år gamle sønn på Åråsen for første gang i går. En aldri så liten lykke-maskot, skulle jeg tro.

                          Forza Fugla, som han skrek seg hes på! :-)
                          Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            Opprinnelig skrevet av JMKANARI
                            ...
                            La forresten også merke til pause-oppvarminga, hvor han følsomt la et par-tre oppunder krysset, uten at reservekeeperen (hvem nå det var) var sjanseløs. Lynhurtig, følsom fot og bra teknisk. Noen som har hørt om sånne LSK-spisser før? Mifsud var riktignok lynhurtig, men mangla de to andre...

                            PS! Hadde forresten med meg min 2 1/2 år gamle sønn på Åråsen for første gang i går. En aldri så liten lykke-maskot, skulle jeg tro.

                            Forza Fugla, som han skrek seg hes på! :-)
                            Den reservekeeperen er vel Lars Sutterud tror jeg
                            ?
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Opprinnelig skrevet av JMKANARI
                              Lynhurtig, følsom fot og bra teknisk. Noen som har hørt om sånne LSK-spisser før? Mifsud var riktignok lynhurtig, men mangla de to andre...
                              Det der er en litt dröy påstand.. Mifsud hadde god teknikk, og var en bra avslutter. Han hadde en fantastisk evne til å gjöre forsvarsspillere småsvimle. Avslutningene var også av fin standard. Bl.a. målet hans mot VIF borte i 2006. Hadde også fine (og fölsomme) mål mot Stabäk borte og Lyn borte samme år.

                              Mifsuds problem var at han hadde et ego i Maradonnaklasse, og så vidt jeg kan huske så og si aldri spilte fra seg ballen om han fikk den i 16 meteren. Dette förte til en hel del frustasjon blandt tilskuerene, da han alltid gikk for skudd samme hvor bra medspillerne sto plassert.

                              Å fy faen, man kunne hate og elske den mannen om hverandre i 90 minutter.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • TorTor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 335

                                Opprinnelig skrevet av JMKANARI
                                ...Allikevel håper jeg EJ finner plass til Fellus fra tid til annen, og gjerne mer enn ti minutter. Med den farta tilfører han laget en ny dimensjon.
                                Kampen i går var en ypperlig sjanse hvor Fellus burde fått mer enn ti minutter. Bodø Glimt måtte presse høyere i andre omgang, noe som resulterte i bra med bakrom til tider.

                                Kommentar

                                • heidar
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2127

                                  Jeg klarer ikke å la kampen i går passere uten å komme med en egen hyllest til Gilbert. Ikke bare scorer han, mannen er jo Zlatan opp av dage! I alle fall på banen

                                  Uansett, tidenes toppscorer for Lillestrøm i toppseriesammenheng, viser nok en gang hvilken fantastisk person han er. Etter å ha blitt vraket i Fredrikstad, jobber han seg inn på laget, og lar føttene snakke for seg. Ikke noe sutring om manglende spilletid eller andre filleting. Arild gjør en ting: Scorer mål.

                                  La denne mannen bli i klubben for alltid. La meg få beholde Arild Gilbert Sundgot også etter at karrieren hans på banen er over. La denne mannen lære bort sine holdninger til alle spillerne som kommer til LSK. Mønsterprofesjonell til fingerspissene. Og allikevel er det noen som vil ha han vekk...
                                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                  Endelig er mørketida over.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Bare å gjøre plass til en ny statue utenfor Åråsen. Folk som er 100 % lojale klubbspillere må og skal belønnes. Helst vil jeg at statuen skal fange ham i det øyeblikket han flikker inn kula med beinet. Er særegent å se på når han hever foten, virker som om beinet er laget av mishandlede pvc-rør og skrudd på i ettertid. Men mål blir det.

                                    Kommentar

                                    Working...