Hva må gjøres? Ledelsen, trenerapparatet, spillerkjøp/salg?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 488

    #41
    Ikke for å være frekk mot våre spillere, men hvem i alle dager vil kjøpe en spiller så er så dårlig att det er bortkasta penger å kjøpe han?? Ser ikke en eneste spiller i LSK som ville ha hevet nivået i hvilken som helst klubb fra øverste divisjon i samtlige land i hele verden.

    Spillerne har sviktet LSK allt for mange ganger denne sesongen til att jeg kan tro att dem er salgbare.

    Kommentar

    • rælingen kanaris
      Kaptein Reketråler
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 1446

      #42
      småplukk, men kippe kom vell før 2002 sesongen? ellers enig med deg.

      Denne er altså til cave, ville ikke quote i dag nei....
      Custodes
      I med og motgang

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #43
        En herlig kveld! Etter 0-4 i Fredrikstad har mange her på forumet, meg selv inkludert, uttrykt stor skepsis til om Erland Johnsen er mannen til å lede laget ut av den sportslige krisa og berge plassen. Kjøret fra media, ikke minst RB, har vært markant. Trass dette ser det ut til at Erland har klart å holde fokus. For dette fortjener han cred. Krisa er ikke over, og det er alt for tidlig å friskmelde laget. Men den gutsen vi så i laget i kveld, bevegelsene og ikke minst den defensive tryggheten, ga meg en god følelse.

        En grundig evaluering tror jeg uansett trengs etter sesongslutt. Men ikke noe er bedre enn om Erland Johnsen - som er engasjert som trener ut sesongen - er i stand til å lede laget til trygg grunn. Spørsmålet om hvem som skal bli ny permanent hovedtrener vil da kunne gis en skikkelig behandling etter sesongslutt.

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

          #44
          Opprinnelig skrevet av RSP
          En herlig kveld! Etter 0-4 i Fredrikstad har mange her på forumet, meg selv inkludert, uttrykt stor skepsis til om Erland Johnsen er mannen til å lede laget ut av den sportslige krisa og berge plassen. Kjøret fra media, ikke minst RB, har vært markant. Trass dette ser det ut til at Erland har klart å holde fokus. For dette fortjener han cred. Krisa er ikke over, og det er alt for tidlig å friskmelde laget. Men den gutsen vi så i laget i kveld, bevegelsene og ikke minst den defensive tryggheten, ga meg en god følelse.

          En grundig evaluering tror jeg uansett trengs etter sesongslutt. Men ikke noe er bedre enn om Erland Johnsen - som er engasjert som trener ut sesongen - er i stand til å lede laget til trygg grunn. Spørsmålet om hvem som skal bli ny permanent hovedtrener vil da kunne gis en skikkelig behandling etter sesongslutt.
          Enig med deg. Og mener Henning berg er mannen. Og grodås selvsagt som fortsatt norges beste keepertrener.....

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5099

            #45
            Leita etter en tråd for å stille dette spørsmålet i, og den nærmeste jeg kom var denne.

            Fjøra/Johnsen sier i følge papir-VG at Husár er utleid. Hvor/hva og når?

            Noen som vet noe mer?

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              #46
              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Leita etter en tråd for å stille dette spørsmålet i, og den nærmeste jeg kom var denne.

              Fjøra/Johnsen sier i følge papir-VG at Husár er utleid. Hvor/hva og når?

              Noen som vet noe mer?
              Han var i hvert fall med på treningen på torsdag noe mer enn det vet jeg ikke. Gjelder ikke overgangsvinduet som åpner 1 aug. også utlån av spillere?

              Kommentar

              • Eriksve
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 885

                #47
                På Wikipedia (ikke verdens mest pålitelige kilde) står det i teksten om han at han spiller på Lillestrøm, men i klubboversikten på høyre side kan man lese følgende:

                2008 Lillestrøm
                2008- Spartak Trnava (lån)



                Edit: Og det står en nyhet om han på klubbens hjemmeside, skal ikke skryte på meg og skjønne veldig mye av det som står der, men det virker jo som det kan stemme...

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  #48
                  kunne heller satsa litt på han i LSK i stedet
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • Smukken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2004
                    • 719

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                    kunne heller satsa litt på han i LSK i stedet
                    Enig - synes dette er jævlig ræva................ Hva med å tenke litt Arsenal - bare litt
                    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Smukken
                      Enig - synes dette er jævlig ræva................ Hva med å tenke litt Arsenal - bare litt
                      Skal vi tenke som Arsenal er det bare å selge Husar - han er for gammel til å regnes som talent nå uansett. Det samme gjelder Myklebust og TAG.

                      Det er bare i Norge man er talent til man er 25. Latterlig.

                      La unggutta slippe til; Fellus og Geitekillingen. De er fortsatt unge nok til å regnes som talenter.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #51
                        kan vi håpe på en Rösler-retur til åråsen? Resultatene i viking er ikke akkurat noe å skryte av i år, murringa er begynt blant homofob-horden. Forstår godt at Rösler har vansker for å motivere seg i en trist, sjelløs klubb som viking etter å ha forlatt klubben i sitt hjerte.

                        Kommentar

                        • mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          kan vi håpe på en Rösler-retur til åråsen?
                          Nå som mannen som kastet Uwe på dør selv er på vei bort fra sitt eierskap i klubben, er kanskje veien tilbake ikke så lang?
                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                          Mvh
                          Mr.Jordbakke

                          Kommentar

                          • Fugla
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 1718

                            #53
                            Kan vi håpe på at Frk. Grønlund snart tar sin hatt og går??
                            Homer Simpson.



                            www.ultrassarp.no

                            Kommentar

                            • hthaug
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 432

                              #54
                              Nå står det i RB.no at LSK mer eller mindre ser på muligheten. Håper de får ræva i gir å får denne mannen til Åråsen så fort som mulig!

                              HENT UWE TILBAKE FJØRA!

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3438

                                #55
                                Tror dette er mer agurknytt fra RB. Skulle gjerne sett Uwe tilbake, men tviler på at det skjer med det første.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • egil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1119

                                  #56
                                  Dette begynner å ligne veldig på "stolleken" hvis det skulle skje......
                                  KFL - medlem nr 23

                                  Kommentar

                                  • erlando
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 858

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                                    Tror dette er mer agurknytt fra RB. Skulle gjerne sett Uwe tilbake, men tviler på at det skjer med det første.
                                    Artikkelen burde egentlig hatt overskriften "Eks-trenere er ikke fullstendig uaktuelle". Noe lenger enn det er det egentlig ikke grunnlag for å strekke kommentarene til Grønlund.

                                    Han kommer egentlig kun med høflighetsfraser om at Arne og Uwe er dyktige, at kanskje spesielt sistnevnte viser evne til å utvikle seg som trener og at det ikke er noen brente broer mellom klubben og disse to trenerne. Det er ingenting i artikkelen som tilsier at klubben jobber aktivt mot å rekruttere en av disse.

                                    Spikersuppe med noen skiver agurk.
                                    Ja til pause i pausen!

                                    Kommentar

                                    • David Hay
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Apr 2007
                                      • 22

                                      #58
                                      Talent

                                      Per Egil Flo burde kanskje vurderes? Han er hvert fall ung og kan karakteriseres som et talent. Kjenner ikke spilleren veldig godt, men deler av slekta hans har hvert fall vist frem de rette holdninger.

                                      Ellers enig med deg i betraktningen av norske talenter. E Nevland blir vel fremdeles ansett som et talent...
                                      Last edited by David Hay; 24.07.2008, 10:49.

                                      Kommentar

                                      • m_skedsmo
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2006
                                        • 212

                                        #59
                                        Er spent på hva klubben nå gjør med keeper situasjonen. Erland sa vel her om dagen at det var en keeper de var på utkikk etter.

                                        I bladet Tromsø i dag sier Kenny Stamatopolus (usikker på om jeg skrev det etternavnet helt riktig...men men) at han vil bort så fort som mulig. Han er en god keeper og har kamper for det Canadiske landslaget. Her burde kanskje JÅF allerede ha tatt kontakt. Var ikke klubben i kontakt med han tidligere i år også?

                                        Og i tillegg vil jo både Håkonsen og Karim bort. Karim er kanskje ikke så god, men han har herjet på B-laget og er i stadig utvikling. Han kan gå inn der BHR går ut. Håkonsen har spilt for Gent, han er nok bedre enn både Joon, Pedersen og Stensås og alle andre gamliser det skrives om.

                                        Lurer på om JÅF har fått med seg noe av dette, eller om hans kontaktnett egentlig bare består av gamle kompiser fra landslaget som har lyst på å tjene noen penger på å ikle seg gult og svart...

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                                          Er spent på hva klubben nå gjør med keeper situasjonen. Erland sa vel her om dagen at det var en keeper de var på utkikk etter.
                                          Kanskje ligger svaret her (sakset fra nyhetstråden):
                                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                                          NRK Dagsrevyen 21 i går kveld meldte at den 25 år gamle tyske keeperen Dieter Pauken fra Köln er ankommet Åråsen og skal trene med Grodås og co.

                                          Pauken er født 20. september 1982, er tredjekeeper i FC Köln, er 1.93 m høy og veier 91 kg.

                                          Kommentar

                                          Working...