Hva må gjøres? Ledelsen, trenerapparatet, spillerkjøp/salg?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • m_skedsmo
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 212

    #61
    Opprinnelig skrevet av RSP
    Kanskje ligger svaret her (sakset fra nyhetstråden):
    Ok, det visste jeg ikke noe om. Høres jo bra ut. Men man burde kanskje også sjekke opp Kenny også.

    Kommentar

    • m_skedsmo
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2006
      • 212

      #62
      Dette står i aftenposten i dag



      Det sier ganske mye om hva Berg/Bjarmann er i stand til i en liten klubb som lyn. Kanskje på tide å la JÅF gå? Han kan ta med seg en del andre også, og så kan Berg/Bjarmann gjøre LSK til et topplag igjen?

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #63
        i dagens VG om Viking og forhandlingene om Uwe som fortsatt trener : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=197011
        står det følgende i den artikkelen:

        Den tidligere Lillestrøm-treneren fikk sparken på Åråsen fordi klubbledelsen ikke var fornøyd med at laget ikke tok steget opp i gullkampen.

        Ja der gjorde vi en jævla bra jobb må jeg si! det må jo være gullkampen i adecco LSK var ute etter da????
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • m_skedsmo
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 212

          #64
          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          i dagens VG om Viking og forhandlingene om Uwe som fortsatt trener : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=197011
          står det følgende i den artikkelen:

          Den tidligere Lillestrøm-treneren fikk sparken på Åråsen fordi klubbledelsen ikke var fornøyd med at laget ikke tok steget opp i gullkampen.

          Ja der gjorde vi en jævla bra jobb må jeg si! det må jo være gullkampen i adecco LSK var ute etter da????
          Hehe, enig. Det artigste som skjer nå er at vi henter Uwe tilbake, og at Viking ansetter Tom Nordlie....

          Kommentar

          • kimmern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 1174

            #65
            har ledelsen fått i seg noe via kaffen???? hvis arne erlandsen kommer tilbake så må de ha fått det.......

            Kommentar

            • Fugla
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 1718

              #66
              Opprinnelig skrevet av Rovfugl

              Den tidligere Lillestrøm-treneren fikk sparken på Åråsen fordi klubbledelsen ikke var fornøyd med at laget ikke tok steget opp i gullkampen.

              Ja der gjorde vi en jævla bra jobb må jeg si! det må jo være gullkampen i adecco LSK var ute etter da????
              ALLIKEVEL får jeg en del tomler ned når jeg stiller spørsmålstegn ved Grønlund...
              Last edited by Fugla; 25.07.2008, 13:49. Begrunnelse: Kom med betegnelse på Grønlund som virket støtende på KFL109
              Homer Simpson.



              www.ultrassarp.no

              Kommentar

              • KFL109
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1958

                #67
                Opprinnelig skrevet av Fugla
                ALLIKEVEL får jeg en del tomler ned når jeg stiller spørsmålstegn ved (...) Grønlund...
                Du har ikke vurdert om den ubrukelige debatteknikken din er grunn til tomler ned? At du bevisst bruker en kvinnelig betegnelse på Grønlund og i tillegg synes det var så gøy at du må gjenta det en gang til ødelegger for muligheten for gode diskusjoner.

                Også den naturlige diskusjonen om Grønlunds rolle i klubben i forhold til det valgte tillitsmannsapparatet.

                Du kan jo få en sjanse til for å si noe om hvordan du mener en som er ansatt i klubben skal sies opp. Ta gjerne med noen betraktninger rundt de aktuelle paragrafene i arbeidsmiljøloven også.
                Vidar Evje

                Kommentar

                • Fugla
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 1718

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                  Du har ikke vurdert om den ubrukelige debatteknikken din er grunn til tomler ned? At du bevisst bruker en kvinnelig betegnelse på Grønlund og i tillegg synes det var så gøy at du må gjenta det en gang til ødelegger for muligheten for gode diskusjoner.

                  Også den naturlige diskusjonen om Grønlunds rolle i klubben i forhold til det valgte tillitsmannsapparatet.

                  Du kan jo få en sjanse til for å si noe om hvordan du mener en som er ansatt i klubben skal sies opp. Ta gjerne med noen betraktninger rundt de aktuelle paragrafene i arbeidsmiljøloven også.
                  1. Tviler på at det kan kalles en "teknikk", men takk for "komplimentet".

                  2. Hvis det å si "Frk." virker støtende på deg så må jeg beklage det og innrømme at jeg ikke tenkte på at jeg kunne treffe deg med min kommentar på din dårlige dag.

                  3. Apropos "ubrukelig debatteknikk" så føyer denne seg inn i rekken: "Ta gjerne med noen betraktninger rundt de aktuelle paragrafene i arbeidsmiljøloven også..."
                  Homer Simpson.



                  www.ultrassarp.no

                  Kommentar

                  Working...