I nyhetstråden har jeg sakset ut flg fra artikkelen om MJ:
Her står det vel mer eller mindre svart på hvitt at MJ ikke vil komme tilbake, iår eller i det hele tatt.
Begynner å bli rimelig lei av lese om "fremgangene" til disse spillerne som aldri kommer.
Håper begge disse kjøpene vil stå som skrekkeksempler på elendig og panisk
innkjøpspolitikk, og at de aldri vil gjenta seg - kjøpe inn halvinvalide spillere til en dyr penge.
Personlig mener jeg vel disse spillerene heller burde meldt seg til NAV og ikke brukt opp LSK-midler, og heller skrevet under en ny prestasjonsrettet kontrakt.
-For min del merker jeg bare noe til skaden når jeg gjør visse bevegelser. Dermed er det snakk om å eliminere de bevegelsene for mitt eget vedkommende. Å få til det er nesten umulig, men alt handler om å tilpasse seg, sier Marius.
Her står det vel mer eller mindre svart på hvitt at MJ ikke vil komme tilbake, iår eller i det hele tatt.
Begynner å bli rimelig lei av lese om "fremgangene" til disse spillerne som aldri kommer.
Håper begge disse kjøpene vil stå som skrekkeksempler på elendig og panisk
innkjøpspolitikk, og at de aldri vil gjenta seg - kjøpe inn halvinvalide spillere til en dyr penge.
Personlig mener jeg vel disse spillerene heller burde meldt seg til NAV og ikke brukt opp LSK-midler, og heller skrevet under en ny prestasjonsrettet kontrakt.
Kommentar