Jeg gir Kiesenebner ut sesongen på å komme seg på beina og på banen igjen. Er han ikke frisk i november, kanseller kontrakten og send ham hjem.
Kisen & MJ
Collapse
X
-
Kommentar
-
Høres fornuftig ut. Dette er definitivt tidenes bomkjøp.
Skulle tro at det var Bendik Rugaas som sto for planleggingen og Gamal Hossein som sto for det fysikalske her.
I denne saken må alle fakta på bordet. Hvem er ansvarlig for beslutningene som er blitt gjort? Jeg nekter å tro at Tom Uday handlet helt alene. Kisen har tross alt ikke rykket ned med Start.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Høres fornuftig ut. Dette er definitivt tidenes bomkjøp.
Skulle tro at det var Bendik Rugaas som sto for planleggingen og Gamal Hossein som sto for det fysikalske her.
I denne saken må alle fakta på bordet. Hvem er ansvarlig for beslutningene som er blitt gjort? Jeg nekter å tro at Tom Uday handlet helt alene. Kisen har tross alt ikke rykket ned med Start.Kommentar
-
Det som jeg ville unngå er: LSK og Kisen går i en "sluttspakke". Kirsen drar til Østerike hvor han spiller i et år, før han drar utenlands igjen for en betydlig sum.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Da har der skjedd som måtte skje:
Dette er jo en ren og skjær parodi.
Neste gang en av disse spillerne eller apparatet uttaler at de er på bedringens
vei, burde disse bli ledd høyt rakt opp i fleisen.
Man kan saktens lure på om disse spillerne har spekulert i ventelønn
mens de ligger på sykeleiet.
På en annen side burde det medisinske apparatet i LSK ha klart
å forstå omfanget av disse skadene. Slett arbeide.Kommentar
-
Denne saken har jeg vært på lenge i en rekke tråder. Slokvik & co er like destruktive for LSK som det Uday var. Få den møkkagjengen vekk fra klubben ASAP!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
dette her er nå gått over stadiet da det var latterlig, nå er det faen meg uholdbart synes jeg.
Klarer vi pokker ikke å få noen av de jævla skada spillerne våre på bena igjen!?!?!? hvorfor plages vi så med dette, det må være det forbanna medisinske apparatet som tar noen gale svinger her nå, for det kan ikke være mulig å ha så mye uflaks!!!!!Kommentar
-
Legger inn en liten notis som sto i Dagbladet. Kanskje en god ide MJ.
så LSK kan hente inn en spiller som faktisk kan jobbe for lønna.
Marius Johnsen spretter plutselig frem og med stjålet presseblokk i hånden prøver venstrebacken seg i en ny rolle til Bjørkøys og journalistenes store fornøyelse.
Kommentar
Kommentar