Essediri på vei bort?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kinstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2007
    • 406

    #21
    Syntes det ville vært synd. Han har ihvertfall fått til noe der utpå banen, det er, når han først kommer til å får spille. Jeg syntes ikke han har vært for dårlig sammenliknet med resten av gruppa, men igjen så er jo de spillerene jeg snakker om verdiløse pr d.d så hvis vi skal tjene noen kroner må jo en av de bedre selges.

    Med BHR tilbake er kanskje kanten utelukket for essediri`s del, men går alt bra i år (dvs, holder vi oss) og kan starte å tenke fremover igjen så tipper jeg klubben på et tidspunkt vil kjøpe en erstatter for riise som kommer til å bli solgt. Hva hadde ikke vært bedre enn tolmodige karim som er mer enn klar til å ta over den rollen da.
    ________
    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      Opprinnelig skrevet av kinstad
      Syntes det ville vært synd. Han har ihvertfall fått til noe der utpå banen, det er, når han først kommer til å får spille. Jeg syntes ikke han har vært for dårlig sammenliknet med resten av gruppa, men igjen så er jo de spillerene jeg snakker om verdiløse pr d.d så hvis vi skal tjene noen kroner må jo en av de bedre selges.

      Med BHR tilbake er kanskje kanten utelukket for essediri`s del, men går alt bra i år (dvs, holder vi oss) og kan starte å tenke fremover igjen så tipper jeg klubben på et tidspunkt vil kjøpe en erstatter for riise som kommer til å bli solgt. Hva hadde ikke vært bedre enn tolmodige karim som er mer enn klar til å ta over den rollen da.
      Tålmodige Karim? Han virka ikke spesielt tålmodig for en tid tilbake...
      Husk på at han er 29 år nå.. Sikker på at hvis vi leter godt nok så kan vi finne en både bedre og yngre spiller.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • kinstad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2007
        • 406

        #23
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Tålmodige Karim? Han virka ikke spesielt tålmodig for en tid tilbake...
        Husk på at han er 29 år nå.. Sikker på at hvis vi leter godt nok så kan vi finne en både bedre og yngre spiller.
        Beklager, jeg har ikke fått med meg at han har klaget så mye i media. Alderen er jo selfølgelig et godt argument, men det er økonomien til LSK også.
        ________
        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

        Kommentar

        • sbraathen
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2004
          • 88

          #24
          selg karim nå som vi kan få litt penger for han. at karim sees på som den beste spilleren i lsk den siste tiden sier mer om resten av laget enn karim. han er ok når han får ballen upresset og kan slå inn upresset. kan ikke skjønne at han er en kant spiller. når han skal utfordre så går det hele i stampe. han har ikke noe taktomslag i det hele tatt, og finter eller dragnineger eier han ikke. hadde kanskje passet som back, hvis han hadde blitt bedre defensivt. min mening selg nå og få litt likvider inn i klubben.

          PS: går og håper på at reka skriver under en kontrakt ut sesongen, og holder oss oppe. så kan berg og bjarmann komme etter sesongen, sammen med hoff og shane. da har vi løst venstre side problemet vårt
          Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
          - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3438

            #25
            Karim er den eneste spilleren vi har som ikke er redd for å få kritt på skoa sine. Når man ser FFK gå i angrep med en spiller på hver sidelinje, så burde man skjønne hva som er galt i LSK om dagen. Alt skal gå igjennom midten, og BHR klarer ikke å holde formasjonen, men løper etter ballen som en miniputt. Brenne bare tasser rundt i midtsirkelen, og venter på at laget skal vinne ballen tilbake.

            Tiden hvor vi trengte Espen Hoff er forbi. I dagens situasjon vil jeg heller ha et par backer før vi begynner å se fremover på banen. Når vi klarer å tette igjen bakover kan vi begynne å se hva vi kan gjøre fremover.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            Working...