Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dersom BHR konsekvent skal spille høyrekant er det OK å selge. Forutsatt at vi får hanka inn en høyrebeck. Alternativet er å beholde Esidiri og flytte BHR ned på backplassen, da ville vi fått tippeligaens beste høyreside.
Riise på høyreback ville blitt en nødløsning. Jeg er for å bruke spillere på den plassen de er best på. Stadige omrokkeringer vil bare gjøre spillere usikre på seg selv. Joooooon er best som ving. Ser hvor god han har vært på backen..
Maaange her inne ønsket også Espen på høyre back mot godset, håper jeg aldri får se det igjen og heller ikke Riise. Jeg er litt for salg, slik at vi muligens kunne hentet en venstre kant.
I en ideell verden kan han det, men ettersom han er den eneste vi har som løper 100-meteren på under 35 sekunder, bør vi bruke ham i en mer sentral rolle. Esseidiri leverer det samme i hver kamp. Han må bli. Selg heller Brenne.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
SKal ikke dra den for langt men Brenne spiller en helt annen type rolle hos LSK en han gjorde i FFK, hvorfor ikke prøve han i en litt"fri" rolle offensivt med en def midt bak. I ffk så kom han til masse sjanser ved at han befant seg ofte i boksen noe han har tilgode i LSK.
Mange av dagens spillere ikke gode nok, men hvis det har seg slik at vi ikke har penger kan noe av salget medvirke til at vi henter en venstre ving.
Hvis pengene blir igjen på kontoen kan vi mer enn gjerne beholde han...
Jeg er litt for salg, slik at vi muligens kunne hentet en venstre kant.
Vi er ikke avhengig av Essediri-salg for å kunne kjøpe en dugelig venstrekant, han er ikke verdt all verdens med kroner. Vi er avhengig av våre investorer.
Jeg liker i utgangspunktet Essediri godt, og på innlegg er det ingen bedre i LSK i dag. Men nedrykkskamper seinhøstes der det må gis hundre prosent i alle dueller på sølete humpete baner i minusgrader er neppe hans greie. Kommer det et vettig bud er dermed svaret enkelt sånn som både økonomien og tabellsituasjonen er i klubben i dag.
Jeg liker i utgangspunktet Essediri godt, og på innlegg er det ingen bedre i LSK i dag. Men nedrykkskamper seinhøstes der det må gis hundre prosent i alle dueller på sølete humpete baner i minusgrader er neppe hans greie. Kommer det et vettig bud er dermed svaret enkelt sånn som både økonomien og tabellsituasjonen er i klubben i dag.
Tipper vi kan hanke inn en hel million kroner på Essediri. Hva vil du bruke de pengene til, og hvem skal slå innleggene for oss hvis han forsvinner?
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
flott, ut med stallfyll og søppelspillere. essediri klarer ikke slå et innlegg som er høyere enn 1 meter
er det dummeste argumentet jeg har sett for salg av han.
De fleste andre slår høye lompeinnlegg som daler rett ned eller inn til keeper, slappe dalende baller er vanskelig å heade da man ikke får fart på dem, innlegg som kommer hardt og flatt er mye bedre. Og Esse er vel den eneste utenom Brenne som kan legge litt harde og flate baller.
Men om det kommer et bra bud på han så tror jeg LSK kommer i alle fall til å vurdere det meget nøye og event. selge
Kommentar