LSK er NULL uten supporterne!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Jeg skulle ønske jeg hadde den evnen til å lure meg selv til å tro at spillerne ikke er klar over at de presterer for dårlig. For en deilig verden det vil bli, ingen realitetssans, alt som skjer omkring i verden er et resultat av min egen fantasi.

På tide å våkne opp. Samtlige spillere kan lese en tabell og skjønner at prestasjonene har vært for dårlige. De fleste av spillerne skjønner også at det også gjelder dem spesifikt, ikke bare de andre på laget. En og annen løk finnes i alle spillergrupper, sikkert også i LSK, men jeg har ennå ikke pratet med noen som mener at de har levert varene så langt. Med mindre varen heter Adeccoligaen.
    Tommel opp for et veldig bra svar Rønnern! Og jeg ser at jeg kunne presisert mitt innlegg hakket vassere. Jeg tør påstå at selvsagt er de klar over at de presterer under pari, men bryr de seg nevneverdig om det?

Ikke vet jeg da jeg ikke har snakket personlig med spillerne, men innsatsen og holdningene til en god del sier meg at de rett og slett ikke tar jobben sin på banen halvparten så alvorlig som de på tribunen. Om jeg har rett eller ikke i min påstand er opp til andre, men dette er et punkt der jeg faktisk mener at Kanari-Fansen kan ha innflytelse og innvirkning.

Det er veldig enkelt å si etter en kamp at "dette var trist, vi må heve oss", en helt annen ting er å vise vilje til dette over en hel kamp, der vilje til forbedring ikke måles i ord, men innsats, tæl og vilje til å hjelpe medspillere, ikke frykt for å "se dårlig ut" dersom en tar et ekstra løp. Og her har mange av spillerne på A-laget milevis å gå på!
    Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Det bør gjøres mer for å bygge lojalitet og lillestrømidentitet hos spillerne. Man avholde kickoff's på torvet med maks trøkk og ikke utenfor vinmonopolet på et kjøpesenter. Spillerne bør stille i 17. maitog og ved andre offentlige happenings som lillestrømdagene. Spillerne trenger å møte og delta aktivt både med supportere og i resten av bylivet. Negativt ladede uttalelser som f.eks. Brenne kom med i fm. at han flyttet til Oslo bør resultere i pisking. Alle bør i tillegg se minst én time Tom Lund på video i uka. Rösler var flink som dro hele bølingen ut på Martins hver gang søpla ble senket. Slike ting bør ikke overlates til spillernes eget initativ Jeg tror ikke Petter har stått naken sammen med en LSK spiller på en trapp siden Erlandsen dro. Skuffende.

Kommentar

• sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

Opprinnelig skrevet av reka
        Det bør gjøres mer for å bygge lojalitet og lillestrømidentitet hos spillerne. Man avholde kickoff's på torvet med maks trøkk og ikke utenfor vinmonopolet på et kjøpesenter. Spillerne bør stille i 17. maitog og ved andre offentlige happenings som lillestrømdagene. Spillerne trenger å møte og delta aktivt både med supportere og i resten av bylivet. Negativt ladede uttalelser som f.eks. Brenne kom med i fm. at han flyttet til Oslo bør resultere i pisking. Alle bør i tillegg se minst én time Tom Lund på video i uka. Rösler var flink som dro hele bølingen ut på Martins hver gang søpla ble senket. Slike ting bør ikke overlates til spillernes eget initativ Jeg tror ikke Petter har stått naken sammen med en LSK spiller på en trapp siden Erlandsen dro. Skuffende.
        Man mister den ekstremt viktige kontakten med supportene når man ikke har lørdagstrening. Lørdagstreninga har noen år gjort oss unike, og latt spillere og støtteapparat fått bygge relasjoner med supportere. Under Tom så ble det vekk, og under Johnsen har det blitt ende verre med stengte gjerder på treningene. Hvis vi først skal rykke ned, så kan man velge å gjøre det sammen med supporterne, for det kommer jo en sesong neste år, hvor vi antageligvis blir viktigere enn noensinne.

Og nei, jeg har ikke stått naken sammen med spillerne siden Arnes dager. For min del er det vel like greit;o)

Petter

Kommentar

• Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

Opprinnelig skrevet av petter
          Man mister den ekstremt viktige kontakten med supportene når man ikke har lørdagstrening. Lørdagstreninga har noen år gjort oss unike, og latt spillere og støtteapparat fått bygge relasjoner med supportere. Under Tom så ble det vekk, og under Johnsen har det blitt ende verre med stengte gjerder på treningene. Hvis vi først skal rykke ned, så kan man velge å gjøre det sammen med supporterne, for det kommer jo en sesong neste år, hvor vi antageligvis blir viktigere enn noensinne.
          (...)
          Petter
          KANARI-KAFE PÅ ÅRÅSEN LØRDAG 19.7 FRA KL 1000-1400
          - Fuglatrening kl 1000
          - Salg av brus, kaffe, kaker og vafler.
          Dagens: Pastasalat med brød kr 30 og jordbær med tilbehør kr 30
          Ifm med dagens lørdagstrening var det en utroooolig digg hjemmemekka is m/jordbær fra Kafédamene. Skryt til dem. Med tanke på oppmøte kan man vel si at det heller er supporterne som unngår den kontakten med spillerne som man nå pånytt legger opp til og som du påpeker er så ekstremt viktig.

Entenn det blir seier eller tap mot Bodø bør alle fløtte ræva si ned på lørdagstreninga før den sjukt viktige matchen mot Kamma neste søndag.
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

Opprinnelig skrevet av gulost
            Ifm med dagens lørdagstrening var det en utroooolig digg hjemmemekka is m/jordbær fra Kafédamene. Skryt til dem. Med tanke på oppmøte kan man vel si at det heller er supporterne som unngår den kontakten med spillerne som man nå pånytt legger opp til og som du påpeker er så ekstremt viktig.

Entenn det blir seier eller tap mot Bodø bør alle fløtte ræva si ned på lørdagstreninga før den sjukt viktige matchen mot Kamma neste søndag.
            Kan vel ha noe med at mange har arbeidet inn nye rutiner på lørdager etter lørdagstreningens fravær. Det må være fast, ikke en lørdag i ny&ne.

Petter

Kommentar

Working...