Selv ikke armé av Riise-mødre kan redde rompene deres unna en skikkelig lingvistisk duell til døden nå. Fyr løs!
Karakterbok, LSK-Bodø/Glimt
Collapse
X
-
Jepp, og det er en jævla uting. Ikke fordi det er grammatisk ukorrekt, men fordi det er drittkjipt og stort sett brukes av tullebukker uten evner innen skriverier. At det brukes av Torolf er dermed ekstra sjokkerende. Jeg vil faktisk sammenligne historisk presens med danseband og campingplass. Kjip lavkultur. Altså burde språkguruen holde seg for god til det.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg skjønner virkelig ikke all kritikken mot Kiko.
Kiko var suveren defensivt i dag, han vant utrolig mange baller ved å bryte foran eller være tett oppi motstanderen med én gang. Offensivt slo han en rekke kremballer, i tillegg til å spille enkelt når det behøvdes.
drittlei årets mest populære supporterfrase: "Kiko spiller bare støttepasninger!"
Kiko har utvilsomt et stort potensial som fotballspiller. Men det er et potensial han etter mitt skjønn bare tidvis får ut. Jeg synes at det er en klar tendens at han ført og fremst er god når resten av laget fungerer, men at han ikke er like god når det butter i mot. Jeg etterlyser evne (og vilje?) til å kjempe laget inn i kamper der vi sliter.
I fjor ble det tatt et valg om å satse på Kiko fremfor Wehrman. Han ble valgt ut fra antagelser om at han hadde et høyere potensiel en Kasey, samt at han er yngre. Samtidig ble han gitt en ny kontrakt som gjode han til et av lagests best betalt spillere. Nå har selvsagt Wehrman hatt helt andre arbeidsbetingelser enn Kiko det siste året, men etter min og manges mening har, og hadde Wehrman kvaliteter som Kiko ikke er i nærheten av. Noe av kritikken må nok ses i lys av at han sammenlignes med hva vi hadde, og mistet i Wehrman.Kommentar
-
Nå har selvsagt Wehrman hatt helt andre arbeidsbetingelser enn Kiko det siste året, men etter min og manges mening har, og hadde Wehrman kvaliteter som Kiko ikke er i nærheten av. Noe av kritikken må nok ses i lys av at han sammenlignes med hva vi hadde, og mistet i Wehrman.
For i går så vi Kasey på sitt verste, blant annet med livsfarlige tversoverpasninger som ble snappet opp flere ganger. Han ble også avslørt voldsomt på manglende tempo.
Så vi må ikke glemme at også Kasey kan ha dårlige dager når laget er dårlig. Som i går.
Mvh
Gammer´n (Per T)Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kiko har utvilsomt et stort potensial som fotballspiller. Men det er et potensial han etter mitt skjønn bare tidvis får ut. Jeg synes at det er en klar tendens at han ført og fremst er god når resten av laget fungerer, men at han ikke er like god når det butter i mot. Jeg etterlyser evne (og vilje?) til å kjempe laget inn i kamper der vi sliter.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar