CUPFINALE!! Med seier kan vi legge kamma 6 poeng bak oss på tabellen, og vi kan hvertfall skaffe oss et pusterom med tanke på plassen som gir direkte nedrykk. Søgård kommer tilbake fra karantene, Riseth overtar hans plass i "utvisningsboksen". Riise er ny på skadelisten. MJ er vel ikke tilbake?
Never change a winning team? Med tanke på den positive opplevelsen gutta hadde mot B/G sist så tror jeg ikke på all verdens endringer fra start her, noen blir det naturligvis da både Riseth og Riise trenger erstattere på sine respektive plasser. Mitt forslag blir:
Moldskred
PSA-Biffen-Kippe-SP
Essediri-Bjørkøy-Kiko-Brenne
OO-Sundgot
Både Søgård(sentral midtbane) og JML(v.back) kan nok være aktuelle for en plass de 11 fra start.
Never change a winning team? Med tanke på den positive opplevelsen gutta hadde mot B/G sist så tror jeg ikke på all verdens endringer fra start her, noen blir det naturligvis da både Riseth og Riise trenger erstattere på sine respektive plasser. Mitt forslag blir:
Moldskred
PSA-Biffen-Kippe-SP
Essediri-Bjørkøy-Kiko-Brenne
OO-Sundgot
Både Søgård(sentral midtbane) og JML(v.back) kan nok være aktuelle for en plass de 11 fra start.
Kommentar