HamKam-LSK, Briskeby, søndag 27.juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    tull og vas fra NFF.

    Disiplinærutvalget legger på bakgrunn av det foreliggende billedmateriale til grunn at det er klart at Bojan Zajic ikke bruker albuen i den aktuelle duellen. Utvalget har også registrert at dommeren er av denne oppfatningen etter å ha sett hendelsen på video.

    Her har dem brukt bildebevis/video av hendelsen for å finne ut hva de mener, at da dommeren er av samme oppfatning som dem etter å ha sett hendelsen er utslagsgivende for at han slipper karantene??.......... hvis da LSK anker hendelsen med Råner`n og dommeren er enig når han ser at han står i ro og blir nedrent, da burde Råner`n også slippe karantene? dommeren kan jo UMULIG mene at Råner`n skulle hatt gult kort hvis han ser hendelsen i etterkant, i så fall burde han legge opp som dommer.
    Det sies også at Zajic ikke utførte den handlingen han ble utvist for, hvilken handling ble Råner`n utvist for egentlig? å stå for lenge på samme plass?

    For hvem ved sine fulle 5 kan være enig i det gule kortet han fikk der?

    Jeg har alldri likt NFF og de vil garantert få problemer med å håndheve en slik regel fremover uten å tråkke noen på tærne å gjøre seg enda mere upopulær!
    Last edited by Rovfugl; 31.07.2008, 13:31. Begrunnelse: Råner`n for pokker da, søgård med èn r er teit :-)
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2506

      Søgård. Søgård. Søgård!
      Bare én r.
      Ikke Sør, men Sø.
      Og alltid stor S.

      Kommentar

      • Kristian
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 690

        sørgår bør få spille neste kamp, øvreblø bør finne seg en ny hobby :P

        Kommentar

        Working...