HamKam-LSK, Briskeby, søndag 27.juli kl. 18.00
Collapse
X
-
Fordi du ikke kan kjøpe billett på Briskeby. Se http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...340#post276340
Merk: Problemer med å komme deg på shopen?? Ring Jan Jensen på 41020689 for nærmere avtale.
Er på ferie skjønner du, og kommer meg ikke til Lillestrøm for å kjøpe biletter før kampen.Elverum kanarisKommentar
-
Det selges IKKE billetter til bortetribunen på briskeby.
Kontakt Jan Jensen som det står i posten over din.....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Briskeby ser ut som et helvete, forresten. Men bortetribuna er mer eller mindre ferdig. God plass der, og gode muligheter til å lage bra med lyd.
Jeg håper på
Moldskred; PSA, Biff, Kippe, SP; Essediri, Kiko, Bjørkøy, Brenne; OO, Sundgot.
Men tipper det blir PSA i midten, SP på høyre og JML på venstre.
Vinner vi denne kampen, vil vi kunne senke skuldra og spille litt mindre angstbitersk utover høsten. Men jeg tipper på uavgjort; Hamkam er brukbare hjemme, og Briskeby-matta er såpass liten at det er vanskelig å bryte dem ned. Vi trenger maks tenning i denne - og vinner vi er vi altså kanskje bare ett poeng bak Godset, som er i skikkelig råtten form for tida.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Han kan helt sikkert spille kant, men ser ingen grunn til å eksperimentere med det i fra start i denne livsviktige kampen. Ting fungerte glimrende i 1.omg mot B/G, Karim er den naturlige til å ta over plassen til Riise. Noe han også fortjener etter innsatsen den siste tiden. Brenne var tett opp mot glimrende i 1.omg mot B/G, der han gjorde særdeles mye fornuftig innover i banen.Kommentar
-
Klokken er nå 23.40 tirsdag 22.7 og ikke ett innlegg i denne tråden siden i dag tidlig?
Dette er uka vi burde fått ro rundt klubben, glemt Tom Nordli og gledet oss til "cupkampen" på Hamar til søndag. I steden er vi nok en gang nede i knestående alle mann med fokus på Nordli og en overivrig mor som truer med både ditt og datt.
Er det noen som skal på kamp eller?Kommentar
-
Klokken er nå 23.40 tirsdag 22.7 og ikke ett innlegg i denne tråden siden i dag tidlig?
Dette er uka vi burde fått ro rundt klubben, glemt Tom Nordli og gledet oss til "cupkampen" på Hamar til søndag. I steden er vi nok en gang nede i knestående alle mann med fokus på Nordli og en overivrig mor som truer med både ditt og datt.
Er det noen som skal på kamp eller?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Bjørn Helge Riise fortjener støtte og medisinsk oppfølging. Han fortjener liten media-oppmerksomhet. Hvis du ikke har skjønt at skader er en del av gamet: så er det på tide å innse det, det er liksom en del av sporten og man må ikke nødvendigvis legge skyld på alle andre når noe går skitt her i verden. Noen ganger er det best å innse det, være litt voksen og å holde kjeft selv om man får mikrofoner fra TV2 stuffet opp i kjeften når de er ute etter noen nye sensasjoner som selger.
Berit Riise fortjener kun å bli ignorert. Den jævla me..a der bør holde seg i den stygge Ekornes-stolen sin og holde det store kakehølet sitt godt lukket igjen, for når det åpnes med jevne mellomrom er det bare komplett vås som kommer ut. Gå til sak mot LSK? Klubben som betaler han en nokså høy lønn og som gjør alt det de kan for (den bortskjemte, unge) spilleren. Har du ikke skjønt at i fotball blir spillere skadet, gjerne også som følge av ekstrem fysisk belastning utenfor banen i tillegg til det som skjer på banen? Merkelig.
Ikke rart hun ikke forble agent lenge, hun viser jo tydelig her at hun som ikke fotball-utdannet person heller ikke skjønner mye av selve spillets natur.
En liten digresjon: fri og bevare oss alle for å få en slik mor som legger seg slik opp i sine sønners karrierer. Men man velger jo ikke sine foreldre, som det heter. Og noen foreldre vil til og med gjerne tjene penger på sine barn...
All fokus for EJ og LSK er selvfølgelig nå: mot de spillerne vi har tilgjengelig, og forberedelsene mot å slå Ham-Kam. Intet annet. Og for sportslig ledelse å finne noen riktige forsterkninger, og ikke fjolle rundt med korpulente geriatrikere med kjente navn, men som andre lag ikke vil ha fordi de tydeligvis har gjort sitt beste allerede på norske fotballbaner.
I klartekst betyr det: legg opp et annet sted enn i LSK, Kvisvik og Stensaas
Stensaas kan evt leies inn for ti kamper med opsjon på 1 år max. hvis han er god for laget i høst og kommer mer eller mindre gratis.
Forøvrig ler de vel godt både i nedre nord-Norge og i Fredrikstad i kveld...Last edited by Hamburg & Kanari; 23.07.2008, 00:14.LSK Norges beste lagKommentar
-
Får ikke dratt på Briskeby da jeg skal bort i helga, men satser på at trenden fra forrige kamp fortsetter.
Er enig med de som vil ha minst mulig forandringer på laget, og satser på følgende:
OO-Sundgot
Brenne-Bjørkøy-Kiko-Essediri
SP-Kippe-Biffen-PSA
Moldskred
Personlig vil jeg gjerne se Søgård på banen, men det vil muligens føre til for store endringer. Skulle noen av gutta på midtbanen ha en dårlig dag er det duket for et tidlig bytte.
PSA klarte seg bra sist, og vil gjerne se Biffen i aksjon igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Er det her vi skal stå, eller?
Kommentar
-
Jeg krysser fingra for følgende lag:
Mål-skred
PSA-Kippe-Bertie-Pedersen
Essidiri-Søgård-Kiko-Brenne
Ollie-Fallos
Dette betyr riktignok Bjørkøy og Sundgodt ut fra siste kamp, men jeg innbiller meg at disse to's sjeldent gode innsats mot B/G skyldes flyten i laget. Hvis vi husker litt tilbake til kampene før det har Bjørkøy vært tippeligaens desidert dårligste spiller i år, og Occean-Sundgodt i tospann på topp er en kombinasjon å le/gråte av. Men nå får faenmeg Meter'n begynne å putte sjansene sine. Hvor mange giga-sjanser brente han egentlig mot B/G??
Er heldigvis en del skader på Kamma, kombinert med at Abiodun etter sigende har gått til det skrittet å melde seg ut av klubben!
Hehe, thats gotta hurt..
(Fra nyhetstråden:
"Spissene Marcus Pedersen (lyske) og Abiodun (meldt seg ut) er uaktuelle ...")Kommentar
-
Var innom å kjøpte billetter til matchen i går, det så ut som det var en god bunke igjen med billetter.
Når det gjelder laget så håper jeg at vi stiller med tilnærmet likt mannskap.
Tror det blir viktig å prøve å ikke gjøre altfor mange forandringer fra kamp til kamp.
Da kanskje samspillet blir bedre i kampene også, istedet for å bli flyttet rundt på diverse forskjellige plasser og ut og inn av benken.
Siden Riise er skada og Riseth er ute med karantene så må det nok bli noen endringer.
Riise blir byttet med Essidiri på kanten og enten flytte Pål Steffen inn i i midt med Søgård på back, eller beholde Pål Steffen på backen og sette Bertheusen inn i midtforsvaret for RisethFugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
Kommentar