Tja, vi leder 2-0, men det føles ut som om førsteomgangen varte i tre timer. Hamkam er gudsjammerlig elendige. Dette bør vi vinne med to-tre mål til.
HamKam-LSK, Briskeby, søndag 27.juli kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Utvisninga til Ringberg er det umulig å si om var korrekt eller ikke da det kun er Øvrebø som hørte hva som ble sagt. Søgård sin? HÅPLØST!! Han står jo helt stille å blir løpt rett ned jo for helvette.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Gratulerer med dagen alle med-kanaris! På tross av røde kort tror jeg nå at Sportsklubben har et reelt håp om å berge plassen!
Faen så digg med seier i dag!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Utrolig viktig og deilig seier!
Men med en bismak grunnet de røda korta.
Det siste er helt unødvendig.Kommentar
-
Det er litt forbasket, da. I forrige kamp la Riise opp til to mål og scoret ett, og blir skadet. Nå legger Essediri opp til to, og får karantene og blir borte i to (?) kamper.
Ellers syns jeg at vi er klart bedre enn HamKam i første omgang, men i andre faller vi tilbake til gamle synder og er rett og slett dårlige.
EDIT: Riise scoret slettes ikke mot B/G. For mange slag mot hodet.Last edited by Hexaphim; 27.07.2008, 19:23.Kommentar
-
Blir hard kamp mot Godset nå som Søgård og Essedirri må sone. I tillegg er vel Midtun Lie ute. Blir ikke mange kantspillere i troppen ihvertfall.Kommentar
-
Det er litt forbasket, da. I forrige kamp la Riise opp til to mål og scoret ett, og blir skadet. Nå legger Essediri opp til to, og får karantene og blir borte i to (?) kamper.
Ellers syns jeg at vi er klart bedre enn HamKam i første omgang, men i andre faller vi tilbake til gamle synder og er rett og slett dårlige.
Ellers bra observert..Kommentar
Kommentar