HamKam-LSK, Briskeby, søndag 27.juli kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
    Nå kan vi vell synge mål istedet for pikk til Occean? DEILIG!!!
    Dette er belyst i en egen tråd. "Meter"-teksten gir selvtillit, som veksles inn i mål. Bare å synge på, viktig at Meter'n er stiv hvis vi skal berge plassen.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1634

Bortsett fra på dødball skaper vi vel knapt en sjanse i løpet av 90 minutter. Det viktigste er poengene. Men vi får neppe mange nye venner med den fotballen vi presterer.

Kommentar

• TorTor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 335

Denne kan bli viktig, meget viktig!!! Utrolig deilig med seier i dag. Bare å følge opp mot Godset neste helg nå så ser ting straks mye lysere ut...

Kommentar

• MoBee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 958

Opprinnelig skrevet av Dole
          Bortsett fra på dødball skaper vi vel knapt en sjanse i løpet av 90 minutter. Det viktigste er poengene. Men vi får neppe mange nye venner med den fotballen vi presterer.
          Delvis enig. Syns dog at et par spillere viser vilje til å spille god fotball i dag; Occean og Essediri (minus for idioti...)

Kommentar

• Eriksve
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 885

Opprinnelig skrevet av MoBee
            Men er det til ringberg rødt burde Martine aldri mer spille fotball... Rævva dømming...
            Og det var vel akkurat det Morten Langli mente da han sa: "Uten å nevne navn så er det vel andre som er kaptein i tippeligaen som gjør slik hver helg."

Kommentar

• MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

Ha ha ha ha ha ha!

Övrebö har tapt seg. Rödt kort til Sögård er ikke annet enn latterlig. Jeg ble faktisk ikke forbannet men lo meg nesten ihjäl. Det er overhodet ikke mulig å väre så på jordet. Kamma spilleren löper han jo ned! Håplöst!

Kommentar

• Eriksve
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 885

Synes også at det andre kortet til Søgård var strengt, i hvert fall med tanke på hvordan han la lista i tilsvarende situasjoner ellers.

Erland Johnsen mente i intervjuet etterpå at begge utvisningene var greie.

Kommentar

• Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

Dette var jo en kamp vi på forhånd visste ville bli tøff. Utrolig deilig med tre dritviktige poeng, og to jævla unødvendige utvisninger. Litt tvilende blitt til Øvrebø som jeg syns har tapt seg i det siste.
                  Fugla er på gang, og det er det som er viktig! :twisted:
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 969

Opprinnelig skrevet av Dole
                    Enig med deg. Det er helt for jævli å se spillere som Brenne utpå banen. Han løper og løper og prøver og komme med i spillet men det er ikke enkelt med alle de lange ballene.

Det er synd at det ikke blir spilt mere gjennom midtbanen når vi har spillere med såpass bra teknikk som f.eks Brenne har. Er ikke rart han ikke kommer i form og får bevist hva han er god for når han aldri kommer med i spillet og blir plassert på totalt feil sted på banen. Han er ingen kant/vingspiller.

Kommentar

• MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3492

Den store taperen i kveld må være Øvrebø. Fire røde kort i en såpass snill kamp skal man lete lenge etter. Ser på hans innsats som en søknad om pensjon, og bør vel innvilges så fort som mulig.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Superstefan
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 2180

Opprinnelig skrevet av WAK
                        Enig med deg. Det er helt for jævli å se spillere som Brenne utpå banen. Han løper og løper og prøver og komme med i spillet men det er ikke enkelt med alle de lange ballene.

Det er synd at det ikke blir spilt mere gjennom midtbanen når vi har spillere med såpass bra teknikk som f.eks Brenne har. Er ikke rart han ikke kommer i form og får bevist hva han er god for når han aldri kommer med i spillet og blir plassert på totalt feil sted på banen. Han er ingen kant/vingspiller.
                        Enig. Veldig rart vi sender SÅ mange langpassninger i en kamp mot Norges langball lag nr 1.Vi har såpass teknikske midtbane spillere så vi burde spille langs bakken istedet.
                        Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Eriksve
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 885

Opprinnelig skrevet av Superstefan
                          Enig. Veldig rart vi sender SÅ mange langpassninger i en kamp mot Norges langball lag nr 1.Vi har såpass teknikske midtbane spillere så vi burde spille langs bakken istedet.
                          Og enda dummere når Erland Johnsen står i intervjuet før kampen og sier at planen er å få ballen ned å spille ut Ham-Kam...

Kommentar

• Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 690

Synes ikke spillet var all verden, men det er ikke noe jeg bryr meg om nevneverdig. Poeng er viktigere. Håpløst av Øvrebø å gi Espen det andre gule for den situasjonen. Like håpløst av Karim og skaffe seg direkte rødt.

Neste kamp blir hard.

Kommentar

• Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

Skjønner ikke hvorfor noen klager på spillet idag. I første omgang har vi full kontroll mot Ham-Kam, vinner både første og andreduellene høyt i banen og får skapt bra trykk. Sjampisfotball kan vi drøye til vi har sikra plassen, idag var vi bunnsolide, selv om vi gir Ham-Kam mye intiativ på slutten av matchen. Et skudd av han mørke i tverrliggern, pluss en heading rett på Moldskred var det de fikk til av store sjanser før scoringa, vi hadde tilsvarende store med Occean aleine med keeper og Kippes heading. Vi er effektive, noe som er jævla viktig i den situasjonen vi er i nå, og vi kapra 3 poeng på en bane hvor mange andre lag har slitt i år. Jeg er fornøyd med spillet, fornøyd med innsatsen og fornøyd med effektiviteten og evnen til å tette igjen bakover. I de siste matchene har vi vært langt tryggere bakover enn vi var i begynnelsen av sesongen, og selv om vi får et mål imot idag, tar det jo godt over 90 minutter før de får den inn i kassa. Synes Occean, Kiko og Karim utmerker seg sammen med forsvaret som meget bra idag, selv om Karim pådrar seg et håpløst rødt.
                              Lauken er vår venn!

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Kortene kommer fordi dommeren er fra nordstrand krets og har som etablert og velkjent favorittlag søpla.

Kommentar

• Superstefan
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 2180

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  Skjønner ikke hvorfor noen klager på spillet idag. I første omgang har vi full kontroll mot Ham-Kam, vinner både første og andreduellene høyt i banen og får skapt bra trykk. Sjampisfotball kan vi drøye til vi har sikra plassen, idag var vi bunnsolide, selv om vi gir Ham-Kam mye intiativ på slutten av matchen. Et skudd av han mørke i tverrliggern, pluss en heading rett på Moldskred var det de fikk til av store sjanser før scoringa, vi hadde tilsvarende store med Occean aleine med keeper og Kippes heading. Vi er effektive, noe som er jævla viktig i den situasjonen vi er i nå, og vi kapra 3 poeng på en bane hvor mange andre lag har slitt i år. Jeg er fornøyd med spillet, fornøyd med innsatsen og fornøyd med effektiviteten og evnen til å tette igjen bakover. I de siste matchene har vi vært langt tryggere bakover enn vi var i begynnelsen av sesongen, og selv om vi får et mål imot idag, tar det jo godt over 90 minutter før de får den inn i kassa. Synes Occean, Kiko og Karim utmerker seg sammen med forsvaret som meget bra idag, selv om Karim pådrar seg et håpløst rødt.
                                  Jeg mente ikke og høres negativ ut. Gutta spilte veldig bra og all kred til de.Alikavell synes jeg valget med og spille mange langpassninger var rart.Men når det funket gjør det ingenting.DIGG med 3 poeng
                                  Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• fugla87
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Jun 2007
                                    • 81

Uansett om de spillte kjempe bra eller ikke fullt så bra så klarte de å dra i land 3 poeng for andre kamp på rad. det betyr bare en ting: det er det beste de har gjort hittil i år!
                                    Kanskje vi kan klare en 3 seier på rad? enser ett lite håp selv med Karim ute.
                                    Kjempe på gutta!
                                    Fugla For Life!!

Kommentar

• superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

Knokkel, knotter og 3 poeng.

Jeg så matchen på TV og følgende inntrykk sitter igjen. 22 ræva fotballspillere som plagdes av varmen, og ei heller gjorde store forsøk på eller evnet å spille fotball. LSK var dødelig effektive og relativt heldige som fikk med 3 poeng etter noen feite HamKam sjanser.

Jeg har tidligere startet en tråd angående den totale mangelen på kvalitet hos den norske dommerstanden og Øvrebø fornekter seg ikke. Han delte ut kort i reneste Poll stil og kunne lett klart seg uten å trekke det røde opp av lomma. Ringbergs kort er tilsynelatende alt for strengt dømt, noe han ser og kompenserer ved å vise ut Søgård. "Slosskampen minnet mer om garderobekøknuffing og han kunne klart seg med to gule. Takk for karantenene Øvrebø - jeg regner disse kortene som rene resultater ov dine VIF-sympatier. At han blåste i hytt og gevær ellers også skal vi være glad for, for en gangs skyld blåste han i favør LSK. Det er tydelig at det blå hatet er sterkere ovenfor HamKam enn LSK. Kippe kunne fort fått minst en straffe mot seg.

Alt i alt; Jeg er letta, ikke fornøyd.
                                      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2192

Opprinnelig skrevet av reka
                                        Kortene kommer fordi dommeren er fra nordstrand krets og har som etablert og velkjent favorittlag søpla.
                                        Må du ikke sette alle i en Bås da :-) Er selv fra Nordstrand,og vi er flere her som holder med Lillestrøm.

Men totalt sett,finnes det desverre flere søpppla supportere her :-(

Kommentar

• erlando
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 858

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Jeg har tidligere startet en tråd angående den totale mangelen på kvalitet hos den norske dommerstanden og Øvrebø fornekter seg ikke. Han delte ut kort i reneste Poll stil og kunne lett klart seg uten å trekke det røde opp av lomma. Ringbergs kort er tilsynelatende alt for strengt dømt, noe han ser og kompenserer ved å vise ut Søgård. "Slosskampen minnet mer om garderobekøknuffing og han kunne klart seg med to gule. Takk for karantenene Øvrebø - jeg regner disse kortene som rene resultater ov dine VIF-sympatier. At han blåste i hytt og gevær ellers også skal vi være glad for, for en gangs skyld blåste han i favør LSK. Det er tydelig at det blå hatet er sterkere ovenfor HamKam enn LSK. Kippe kunne fort fått minst en straffe mot seg.
                                          Jeg har inntrykk av at Øvrebø har hatt en prat på tomannshånd med Svein Erik Edvartsen og fått noen gode tips om hvordan skal dømme mest mulig rabiat og uberegnelig.

Det var vel en av kommentatorene som sa om utvisningen til Ringberg at det var en annen kaptein i Tippeligaen som gjør det der flerfoldige ganger hver kamp og ennå har tilgode å bli utvist for det.
                                          (...men Øvrebø dømmer kanskje aldri Enga?)
                                          Ja til pause i pausen!

Kommentar

Working...