Styremøte i dag...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode Thai
    KFL styremedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 380

    Fra styret Styremøte i dag...

    Styret i KFL har i dag hatt et lengre styremøte, hvor man har gjennomgått siste uker og dagers hendelser fra a til å.

    Dette vil man gjøre rede for her på KFL sine sider i løpet av kort tid, samt sende ut skriv til samtlige medlemmer pr post, slik at alle våre medlemmer kan bli informert om de mange sakene styret jobber med.

    Vi mener og og tror at dette vil være med på å rense luften innad i vår supporterklubb.

    For styret i KFL


    Frode Johansen
    styremedlem KFL





    Frodethai
    Frode Johansen
    styremedlem KFL
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    "I løpet av kort tid" - vil det si at det kommer noe i løpet av kvelden/natta? Eller må vi vente til i morgen?

    Kommentar

    • Frode Thai
      KFL styremedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 380

      #3
      Opprinnelig skrevet av Lars
      "I løpet av kort tid" - vil det si at det kommer noe i løpet av kvelden/natta? Eller må vi vente til i morgen?


      Så fort vi har skrevet det ferdig og gjennomgått det vil vi legge det ut.
      Så fort som mulig, uten at jeg kan tidfeste det mer.


      Frode Johansen



      Frodethai
      Frode Johansen
      styremedlem KFL

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        På lørdag førte en tlf samtale mellom Erling og Mykle til en heftig diskusjon. Frode ringte meg og prata med meg om det samme. Dette førte etterhvert til en diskusjon som gikk langt utover det som var meninga da begge parter følte det ble urettferdig.

        Vi har iløpet av dagen fått pratet ut alle sammen og blitt enige om å legge dette bak oss og ser nå frem imot kampen mot Ham Kam.

        Styret legger også ut en redegjørelse iløpet av et par dager som vi tor og håper er godt oppsummert i begge veier slik at dette er ferdig

        Mvh Tony og Erling

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          Opprinnelig skrevet av Tony
          På lørdag førte en tlf samtale mellom Erling og Mykle til en heftig diskusjon. Frode ringte meg og prata med meg om det samme. Dette førte etterhvert til en diskusjon som gikk langt utover det som var meninga da begge parter følte det ble urettferdig.

          Vi har iløpet av dagen fått pratet ut alle sammen og blitt enige om å legge dette bak oss og ser nå frem imot kampen mot Ham Kam.

          Styret legger også ut en redegjørelse iløpet av et par dager som vi tor og håper er godt oppsummert i begge veier slik at dette er ferdig

          Mvh Tony og Erling
          Kjempebra!
          Det er sammen vi er sterke.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Fugla
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 1718

            #6
            Opprinnelig skrevet av Tony
            På lørdag førte en tlf samtale mellom Erling og Mykle til en heftig diskusjon. Frode ringte meg og prata med meg om det samme. Dette førte etterhvert til en diskusjon som gikk langt utover det som var meninga da begge parter følte det ble urettferdig.
            Nå henger jeg ikke med - hvorfor skrives dette her? Hva gikk diskusjonen ut på? Hva er vitsen med å fortelle om denne diskusjonen hvis dette er alt som sies?

            Forresten vil jeg bare si at kona og jeg diskuterte litt i forrige uke - alt er bra nå altså!
            Homer Simpson.



            www.ultrassarp.no

            Kommentar

            Working...