Raymond Kvisvik og Ståle Stensaas
Collapse
X
-
Akkurat, et lag som skriker etter hurtige spillere, også skal tjukken som ikke engang får spille i FFK hentes inn??
Jeg velger å ta dette som en aprilspøk, en ytterst dårlig en. Hvis det er dette nivået vi skal ligge på på overgangsfronten, kan vi jo like gjerne be Peter Hedman gjøre comeback. Han er sikkert raskere, rimeligere og bedre enn Kvisvik.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Stefanutto --->
Wehrman ---->
Mifsud ---->
Koren ---->
<-----Bjørkøy
<-----Pedersen
<-----Midtun Lie
<-----Essidiri
<-----Kvisvik?
<-----Stenaas?
Er det rart vi ligger der vi gjør?Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Det viktigste for LSK nå er å skaffe spillere som kan FORSTERKE troppen. I mine øyne er ikke Kvisvik og Stensaas i nærheten av den kategorien, dessverre.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det kan holde det om han får de siste 10-15. Jeg tror faktisk han kan bli joker i rett klubb. Om LSK er det vil tiden kanskje vise.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Synd at de ikke klarte å få overtalt Petter Belsvik til å gjøre comeback, men vel dette er jo nest beste løsning.
Joda, dette har jeg virkelig tro på... riktignok ikke like mye som jeg tror på engleskolen til Märha, men det er jaggu ikke langt unna.Kommentar
-
Er det flere ledige sengeplasser på LIBOS, så kan vi kanskje hente Erik Hoftun i samme slengen?
Har også hørt at Myggen er lei av å gå på fylla i Oslo og søker nye vannhull. Seriøst, det er ikke rart vi havner nederst på lista over klubber som satser på talenter når kravet for i det hele tatt å bli vurdert er at det er minimum 10 år siden vedkommende spilte en god kamp.
Henter vi Kvisvik til klubben håper jeg ihvertfall pølesboden på Åråsen utvider for der er køen allerede mer enn lang nok.
Når det kommer til Stensås er det bare en ting å si: Vi leter rett klubb men etter feil spiller, gi meg Shane og ikke en avdanka eks-Rævbk'er som gikk ut på dato før krigen!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Manager med kontakter?
Mange av oss som har kritisert Fjørtoft for hans rolle som manager
er blitt møtt med at vi ikke må glemme hans mange gode kontakter ute
i den stor fotballverden.
Kan noen nå fortelle meg hvilke spillere JÅF har æren for at er blitt kanarifugler? (Primært spillere hentet fra utlandske klubber)
Svar utbedes, helst før klubben (les JÅF) henter Raymond til Åråsen.
Hvis Fjøra har så mange gode kontakter har han i hvert fall en enestående
sjanse til å bevise akkurat det NÅ!Kommentar
-
Stansaas bekrefter
Stensaas bekrefter at klubbene har kontakt vedr en overgang/utleie: http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/22/541485.html
Jeg har dessverre ikke tid til å legge den inn i nyhetstråden,. Fint om noen andre kan ta seg av det.
Mvh
Gammer´n (Per T)Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hvorfor står ikke Tommy Sylte eller Andreas Lund på blokka lurer jeg på.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
...jeg trur at minst en av dem har startet som hobbyfotograf etter fotballkarrieren, og er livredd deg Raymond.
Men helt alvorlig. Dette er i ferd med å utvikle seg til tidenes parodi. Jeg har ikke ord...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Det er ikke sikkert at LSK har mulighet til å klaske sju millioner i bordet. Slikt sett kan en INNLEID! Ståle Stensaas være grei å ha. Han har om ikke annet tempo og en god skuddfot.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Stensås er vel marginalt bedre enn midttun lie. Spilte vel knapt en eneste bra kamp i fjor. Skjønner ikke hvorfor vi ikke forsterker her istedet.
Å be Kvisvik, som har store personlige problemer om dagen, inn i en spillergruppe som sliter med motivasjon og selvtillit forstår jeg heller ikke poenget med. Trolig blir hele LSK gjengen en trøstespisende gjeng med gamblingproblemer utover høsten.Vi trenger innsats på banen, noe Kvisvik representerer det diametralt motsatte av. Mye av problemet i år har vært manglende bevegelse på topp og offensive løp, noe som gjør at Kvisviks eneste positive side vil bli gjemt vekk.Kommentar
-
Sånn, der har vi i hvert fall løst backproblemet vårt. Hvis bare Kent Bergersen gjør comeback, nå, og aksler den gule trøya, så får vi dekket opp på venstre ving også.
Jeg har virkelig ikke ord. Jeg mobbet en kompis av meg som holder med Lyn så jævlig da de kjøpte(?) Ståle Stensaas, fordi han er så ræva. Jeg håper virkelig jeg slipper å spise de ordene nå.
Nei vent, nå vet jeg hva dette er: en avledningsmanøver for å lede øynene vekk fra de forsterkningene vi egentlig ser på. Det må jo være det? Ikke sant?Kommentar
-
Får gå litt motstrøms jeg og da...
Synes det er utrolig mye sutring her nå. Seff er jeg også imot kjøp av begge de nevnte spillere, men å leie dem er faktisk ikke så dumt tror jeg.
Kvisvik kan som skrevet her tidligere, være en joker, og Stensaas er venstreback, noe vi mangler inntil Marius Johnsen er klar igjen. Midtun Lie er for meg ikke noe kandidat til plassen da han er MYE bedre på venstre kant.
Så jeg er positiv til leie ut sesongen, men måtte gud forby kjøp...!FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!Kommentar
-
Når det bare gjelder Leie og ikke kjøp er jeg mere optimistisk.
det hender jo at slike spillere kan få en positiv effekt, kvisvik kan jo til tider gjøre bra ting, spørsmålet er vel om han enda har det i seg eller om den tiden er over.
det gode ved dette er at hvis de leies bare for resten av denne sesongen og dem spiller helt ræva så trenger vi ikke bekymre oss mere for at dem er i laget og vi har gjort enda flere dårlige kjøp. Problemet i så måte vil være at vi event rykker ned, og det har vi IKKE råd til!
Spiller dem bra og kan tilføre noe til laget så er ingenting bedre enn det.Kommentar
Kommentar