Raymond Kvisvik og Ståle Stensaas
Collapse
X
-
Hmmm... Sverre brandhaug inn i markedsavdelingen? Han blir vel satt på logo og stadionnavn?
Eks RBK'er Eldar hansen var jo i styret hos oss. Han gjorde seg bemerket ved å nedsable treneren vår i midten av sesongen den ene gangen han slapp til i media. Deretter gikk han jo til skeid og nærmest sa opp samarbeidsavtalen med LSK mens han inviterte søpla inn i forhandlingene.
Disse x-rbk'erne bør vi begynne å sjekke for bombebelter.Kommentar
-
Noe nytt om evt. Kvisvik overgang? Leieavtale regner jeg med som usannsynlig etter Frederikstad gull-jakt i år.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Etter det jeg kunne skjønne var det ikke aktuelt å kjøpe, var bare leie som var aktuelt.
Både tror og Håper dette er riktigKommentar
-
Kvisvik har gålla etpar mål nå og ser ut til å nærme seg god form.
Bevis på at sommer-øl er lettere enn vanlig pils antar jeg.
Vil likevel IKKE se han i LSK-drakt.LSK Norges beste lagKommentar
-
Mot Godset og i minst 1 kamp til har vi faktisk ikke noe bedre alternativ en Bolla på venstrevingen vis vi låner han. Nesten utrolig at jeg skulle si denne setningen men Kvisvik er en forsterkning for laget i de neste kampene. Løp og lån.
Mne for guds skyld ikke gi tjukken den 3 år kontrakten han ville ha i FFK.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg synes den ikke er så fin, for innleggene kommer allikevel opp under "Nye innlegg" uten at man får se makkverket som er skrevet. Men det finnes vel en annen tråd å klage på den funksjonen i.
Det er uansett godt å ha på plass en venstreback, som attpå til har en brukbar innleggs- og frisparkfot. Ståle Stensaas er en solid forsterkning per nå.Kommentar
-
Mot Godset og i minst 1 kamp til har vi faktisk ikke noe bedre alternativ en Bolla på venstrevingen vis vi låner han. Nesten utrolig at jeg skulle si denne setningen men Kvisvik er en forsterkning for laget i de neste kampene. Løp og lån.
Mne for guds skyld ikke gi tjukken den 3 år kontrakten han ville ha i FFK.
Blir feil å kjøpe han synes jeg, og håper det ikke er aktuelt.
Kan umulig være så vanskelig å få til noe bedre til de samme kostnadene.Kommentar
-
Det kan se ut som vi snart slipper spekulasjonene om at Kvisvik og Brenne bytter plass - heldigvis:
Kommentar
-
Skal ikke kødde med "super-Ray"...
Han hadde assist i dag og skaffet laget en jævlig billig straffe. Han har dobbelt så mange assist som vår beste(ironi), i såfall ikke langt unna.Kommentar
Kommentar