Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ble overrasket!! det hadde jeg aldri trodd.
I`m very happy Det kaller jeg og vise seg for Kanari-fansen om at han virkelig vil ofre seg for oss 8)
Få den mannen til og bli lengere
Jeg var en tur nede i garderobe-området før Kamma-kampen, og der ble det fra flere LSKere hevdet at Heinz trolig er ute i fire uker.
Dessverre...
mvh
perta
Det var som bare.....
Imponerende at han stod kampen ut mot Odd. Nå er tre av de fire viktigste spillerne våre ute. Muller, Kippe og Påsan. En skade på Sundgot nå så vil alle de fire være ute.
Det som er bra er at vi plukker poeng, selv uten disse. 7 poeng på de tre siste er meget bra. Kippe er vel muligens snart klar, men hva med Strand?
Nå må det nevnes at vi, til tross for Heinz' skade, spilte strålende i dag, og Misund leverte en solid prestasjon bak. Om det holder mot Brann og VIF gjenstår å se, men han holdt da buret rent og viste at han er en godkjent erstatter selv om det ikke var alt for mye vanskelig å bryne seg på i dag.
Tor H. Eriksen
Sleeping is a form of art,
hence am I an artist.
Kommentar