Ocean!
Lillestrøm - Strømsgodset, Åråsen, Søndag 3/8 kl. 18.00
Collapse
X
-
-
-
PetterKommentar
-
hmmm, det er ikke bra, får håpa at han ikke blir involvert i noe som kan få utslagende effekt på resultat i første kampen nå.Kommentar
-
Vel, han har nå startet to angrep som har gitt mål vår vei i denne kampen. Det er ikke akkurat sånn at de andre spillerne som har spilte venstre back eller midtbane ikke har slått feilpasninger så langt i år... Det eneste jeg krever av trønderen er at han bidrar med mer positivt enn negativt i den tiden han skal spille for oss.Kommentar
-
Vel, han har nå startet to angrep som har gitt mål vår vei i denne kampen. Det er ikke akkurat sånn at de andre spillerne som har spilte venstre back eller midtbane ikke har slått feilpasninger så langt i år... Det eneste jeg krever av trønderen er at han bidrar med mer positivt enn negativt i den tiden han skal spille for oss.Kommentar
-
Kommentar
-
Stensaas!!!!!!!!!!!!! 1 kamp 1 mål :-)Kommentar
-
Lol! Stensås - med høyre! Men, nå er vi rett og slett knallgode! Mouelhi og spesielt Bjørkøy er konger på midten og Occean er jo i en helt egen klasse på topp! Sundgot er kanskje den som skuffer i dag, men det er først og fremst fordi han ikke har fått komme til de posisjonene hvor han er best.Kommentar
-
når er det jo som man nesten ser lyst på fremtiden :-)
KOM IGJEN FUGLA!!! gi oss 5 mål i dag !Kommentar
-
for en deby av Ståle! Jeg tippa han kom til å score føre matchen, og er glad jeg fikk rett.
Hva er det myklebust driver med? Ser ut som en spiller uten selvtillit, i 10 av 10 så SKAL du skyte der magnus!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
dette ble jo helt knall bra !!!
nå begynner vi å se litt av det gode gamleKommentar
-
Å fy dette var deilig. Lenge sia jeg har sett vi spille så bra! Må bare si at Khaled Mouelhi imponerer meg kraftig, han er veldig god teknisk og når han setter på turboen, så har han fart også!
Bjørkøy, fy jeg unte den mannen den scoringen.Kommentar
Kommentar