Lillestrøm - Strømsgodset, Åråsen, Søndag 3/8 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • oddleif
    Medlem
    Hoffnarr
    • Dec 2007
    • 49

    #81
    Arild & Olivier

    En fantastisk kveld, det beste jeg har sett av LSK i 2008 i store perioder.

    Ett eneste skår i gleden: Olivier Occean og Arild Sundgot spiller så å si
    ikke ballen til hverandre!!!

    Jeg så samme greia mot Glimt, i kveld var det enda mer åpenlyst

    Greit å knive om å være storscorer (?), men dette må trener og kaptein ta tak i straks!

    Ellers var det en perfekt kveld for alle med hjerte og sjel for sportsklubben

    Kommentar

    • MoBee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 958

      #82
      En ting er at det er digg med tre poeng, men det er MÅTEN de kommer som er best! SPiller jo som et lag!

      Ps. Syv poeng til bronse:twisted: hehe

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #83
        Opprinnelig skrevet av dollyholly
        VGnett lanserer Stensås som en j.. redningsmann! Så jævla noldusjournalistikk. Jeh hater f.. VG!
        Godt skrevet dollyholly. Vi har ikke vært så farlige på vestrekanten hittil i år som vi var i dag.

        Opprinnelig skrevet av petter
        Hadde fotball bare vært faste situasjoner så er det en god signing. Men i selve spillet så florerer det med feilpasninger og usikre involveringer fra Ståle S.

        Petter
        Ståle har frostveske i blodet. Dagens kaldeste mann.

        Opprinnelig skrevet av oddleif
        En fantastisk kveld, det beste jeg har sett av LSK i 2008 i store perioder.

        Ett eneste skår i gleden: Olivier Occean og Arild Sundgot spiller så å si
        ikke ballen til hverandre!!!

        Jeg så samme greia mot Glimt, i kveld var det enda mer åpenlyst

        Greit å knive om å være storscorer (?), men dette må trener og kaptein ta tak i straks!

        Ellers var det en perfekt kveld for alle med hjerte og sjel for sportsklubben
        Dette blir bare tull - hverken Ollie eller Gilbert spiller seg i mange assistposisjoner i løpet av en match. Jeg ser ikke noen av de servere ferdigscora mål til noen andre heller.
        Last edited by superbøffel; 04.08.2008, 08:01.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • WAK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 967

          #84
          For en herlig kveld. 3 poeng og til tider meget bra fotball. Synes alle spiller bra i dag men Bjørkøy, Mouhelli og Occean synes jeg var meget bra.

          Men skal man først klage på en kveld som dette så må jeg nevne at jeg fatter ikke hvorfor ikke trenerteamet ikke gjør byttene før.

          Brenne hadde løpt sikkert 15000 meter og var helt pumpa når det var igjen 15-20 minutter. Han slo tunnel på en spiller men orka nesten ikke løpe rundt spilleren for å ta igjen ballen likedan hadde han problemer med å ta løpene hjem igjen. Like jævli venter trenerne med å bytte til det bare er noen få minutter igjen.

          Sundgot klarte jo nesten ikke løpe etter ballen han heller. Han slepper ballen forbi seg men er så sliten at han klarer ikke ta den igjen før den går over sidelinja. Sundgot scorer jo også 80-90 % av måla sine i begynnelsen av kampen for han blir for sliten i slutten.

          På benken sitter det en spillesugen Fellus som er kjempe tallent og vil trolig løpe ræva av seg om han for spille siste 15 men nei da. Nesten alle andre lag bytter slitene spillere siste 15- 20 min men i Lillestrøm får de unge lovende spillerne prøve seg de siste par minuttene.

          Kommentar

          • fotball_marthe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1069

            #85
            Noe så ekstremt herlig ! 3 deilige poeng, og ikke nok med det, det var pokker meg kjempe bra spill også ! Satt og koste meg da jeg så på !
            Fugla er tilbake
            Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

            Kommentar

            • dennis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 872

              #86
              Opprinnelig skrevet av Stan
              Der scora judas for SIF
              Det hjelper ikke mye men det var ikke judas som scora men det ble registrert som selvmål..... fotballforbundet skal vist bli strengere med og registrere selvmål på den spilleren som skyter..

              Kommentar

              • LSK N/B
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 830

                #87
                Opprinnelig skrevet av WAK
                For en herlig kveld. 3 poeng og til tider meget bra fotball. Synes alle spiller bra i dag men Bjørkøy, Mouhelli og Occean synes jeg var meget bra.

                Men skal man først klage på en kveld som dette så må jeg nevne at jeg fatter ikke hvorfor ikke trenerteamet ikke gjør byttene før.

                Brenne hadde løpt sikkert 15000 meter og var helt pumpa når det var igjen 15-20 minutter. Han slo tunnel på en spiller men orka nesten ikke løpe rundt spilleren for å ta igjen ballen likedan hadde han problemer med å ta løpene hjem igjen. Like jævli venter trenerne med å bytte til det bare er noen få minutter igjen.

                Sundgot klarte jo nesten ikke løpe etter ballen han heller. Han slepper ballen forbi seg men er så sliten at han klarer ikke ta den igjen før den går over sidelinja. Sundgot scorer jo også 80-90 % av måla sine i begynnelsen av kampen for han blir for sliten i slutten.

                På benken sitter det en spillesugen Fellus som er kjempe tallent og vil trolig løpe ræva av seg om han for spille siste 15 men nei da. Nesten alle andre lag bytter slitene spillere siste 15- 20 min men i Lillestrøm får de unge lovende spillerne prøve seg de siste par minuttene.
                Grunnen til de seine byttene tipper jeg har noe med at PSA hadde signalisert at han ønsket å bytte (ref nyhetstråden) så de så vel an situasjonen hans. Ellers (håper jeg) at byttene hadde kommet noe tidligere
                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                Nei til NFF!

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av WAK
                  For en herlig kveld. 3 poeng og til tider meget bra fotball. Synes alle spiller bra i dag men Bjørkøy, Mouhelli og Occean synes jeg var meget bra.

                  Men skal man først klage på en kveld som dette så må jeg nevne at jeg fatter ikke hvorfor ikke trenerteamet ikke gjør byttene før.

                  Brenne hadde løpt sikkert 15000 meter og var helt pumpa når det var igjen 15-20 minutter. Han slo tunnel på en spiller men orka nesten ikke løpe rundt spilleren for å ta igjen ballen likedan hadde han problemer med å ta løpene hjem igjen. Like jævli venter trenerne med å bytte til det bare er noen få minutter igjen.

                  Sundgot klarte jo nesten ikke løpe etter ballen han heller. Han slepper ballen forbi seg men er så sliten at han klarer ikke ta den igjen før den går over sidelinja. Sundgot scorer jo også 80-90 % av måla sine i begynnelsen av kampen for han blir for sliten i slutten.

                  På benken sitter det en spillesugen Fellus som er kjempe tallent og vil trolig løpe ræva av seg om han for spille siste 15 men nei da. Nesten alle andre lag bytter slitene spillere siste 15- 20 min men i Lillestrøm får de unge lovende spillerne prøve seg de siste par minuttene.
                  Dette er en lei praksis i LSK. Innbytterne må få sjansen litt oftere og litt lengre innhopp. En pigg reserve skal ikke være så jævli mye dårligere utpå banen som en sliten starter. Fellus burde få 20-30 minutter så har får ferten av Tippeliga-scoring han også.

                  Ellers gratulere med årsbeste. Bjørkøy lirer jo som et skikkelig midtbane-ess der ute nå, Mouelhi ditto og Occean er akkurat så god som han kan være. Gratulere Ståle Skuddfot med en flott "debut" og din første scoring som gikk rett vei i hele karrieren faktisk;-)

                  Myklebust: hva faen driver du med? Du har ikke scora siden 2007, får en fri sjanse til å score mål endelig og vil bare spille five-a-side med Occean rett foran mål??? Tør du ikke skyte, så gå rett av banen. Jeg mener det. Du har brent nok sjanser nå, på tide å gjøre det du får betalt for og sette ballen på mål og i nota.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                    Myklebust: hva faen driver du med? Du har ikke scora siden 2007, får en fri sjanse til å score mål endelig og vil bare spille five-a-side med Occean rett foran mål??? Tør du ikke skyte, så gå rett av banen. Jeg mener det. Du har brent nok sjanser nå, på tide å gjøre det du får betalt for og sette ballen på mål og i nota.
                    Helt uenig.Skrå vinkel og keeper kommer ut.Flott lest og uegoistisk gjort av Mykle.Bare synd den ikke traff riktig.
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Superstefan
                      Helt uenig.Skrå vinkel og keeper kommer ut.Flott lest og uegoistisk gjort av Mykle.Bare synd den ikke traff riktig.
                      Han har en alle tiders mulighet til å brenne til på første touch der. Når man får ballen straks utenfor fem-meter med fri bane til mål, så er det unødvendig å dille mer. Dra til.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Superstefan
                        Helt uenig.Skrå vinkel og keeper kommer ut.Flott lest og uegoistisk gjort av Mykle.Bare synd den ikke traff riktig.
                        Spør du meg, lyser det mangel av selvtillit i avgjørelsen til Mykle. Hadde han vært offensiv i tankegangen, hadde han klemt på kassa med en gang. I stedet begynte han umiddelbart å lete etter medspillere, og ender opp med en blanding av en avslutningschipp og pasning til Occean. Ubesluttsomt, en spiss skal være såpass selvsikker og egoistisk foran mål at han klemmer til der.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 967

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                          Grunnen til de seine byttene tipper jeg har noe med at PSA hadde signalisert at han ønsket å bytte (ref nyhetstråden) så de så vel an situasjonen hans. Ellers (håper jeg) at byttene hadde kommet noe tidligere
                          Det samme skjer i hver kamp så jeg tror neppe det er grunnen.

                          Kommentar

                          • gutt94
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2007
                            • 3272

                            #93
                            Når kommer de vidunderlige bildene i fra kampen?
                            KnutHSolberg

                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av gutt94
                              Når kommer de vidunderlige bildene i fra kampen?
                              Vi jobber med saken
                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • VallerudKanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2004
                                • 308

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av andersmm
                                Han har en alle tiders mulighet til å brenne til på første touch der. Når man får ballen straks utenfor fem-meter med fri bane til mål, så er det unødvendig å dille mer. Dra til.
                                Her trur jeg at Magnus SÅ Occean komme, han ville være uegoistisk ved å sentre videre. Dels som tidligere er nevnt pga. selvtillit men også som spillende høyre midtbane der han "vet" at en spiss burde være med igjennom. Slik jeg mener situasjonen var.
                                Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #96
                                  Myklebust får ikke noen særlig større sjanser til å score enn dette. Alle vet han har et godt skudd, men han bruker det ikke.

                                  Med tanke på at han har svidd et antall 100 % sjanser før i år, og at Occean scorer sine mål uansett, dessuten ledet LSK kampen, så kunne han fyra løs der uten at det hadde vært noen som kunne klage på det.

                                  En spiss må av og til gå rett på mål, og lage sine egne scoringer.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3463

                                    #97
                                    Uten å vite nøyaktig hva Mykle tenkte, så tror jeg han kom litt nærme keeperen og litt skrått på mål til at han ville kline til. Løpet vitner om at Mykle og er på gang, og jeg håper han kommer tilbake der han var på våren i fjor.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • gutt94
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2007
                                      • 3272

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                      Vi jobber med saken

                                      Tar det så lammg tid. Er det ikke bare og legge inn bildene da?
                                      KnutHSolberg

                                      Kommentar

                                      • Blogger
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jul 2004
                                        • 104

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Uten å vite nøyaktig hva Mykle tenkte, så tror jeg han kom litt nærme keeperen og litt skrått på mål til at han ville kline til.
                                        Jeg satt sånn at jeg kom nesten rett bak Mykle når han kom mot keeper. Det ingen tvil om at en spiss skulle avslutte der. Hele lange hjørnet var åpent. Satt rett bak benken til LSk, og utfra ansiktsuttrykket til Erland Johnsen var han enig til meg.

                                        Kommentar

                                        • Kanarifugl84
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2007
                                          • 2319

                                          Opprinnelig skrevet av gutt94
                                          Tar det så lammg tid. Er det ikke bare og legge inn bildene da?
                                          Ja, det tar tydeligvis litt tid. Det finnes det sikkert også grunner for. Uansett er det bare å vise tålmodighet, bilder vil naturligvis komme når de kommer. Jeg føler ikke vi "forumronkere" har noen som helst rett til å klage på treghet/kreve fortgang i bilderedigeringen vår(e) eminente fotograf(er) står for kamp etter kamp. Dette er tross alt gutter som leverer varene kamp etter kamp etter kamp, sesong etter sesong...en stor grad av takknemlighet, det er det de skal ha.
                                          Last edited by Kanarifugl84; 06.08.2008, 15:10.

                                          Kommentar

                                          Working...