Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Man kan godt diskutere fornuften i å hente en 37 år gammel benket venstreback, men enhver spiller som trekker på seg den gul-svarte drakta for å gjøre en innsats for Lillestrøm skal ønskes velkommen til klubben.
er vel ikke akkurat det lånet eller signeringa jeg hadde håpet på, men nå som han har kommet til oss er det bare og ønske han alt av hell og lykke i gult og sort.
Man kan godt diskutere fornuften i å hente en 37 år gammel benket venstreback, men enhver spiller som trekker på seg den gul-svarte drakta for å gjøre en innsats for Lillestrøm skal ønskes velkommen til klubben.
Velkommen skal du være Ståle!
Det finnes faktisk elementer i fansen som nekter å ønske mannen velkommen. Da snakker vi skikkelig ultras ;-)
Ståle kommer til å overraske alle. Husk mine ord på søndag ;-)
Ståle kommer til å overraske alle. Husk mine ord på søndag ;-)
Spiller han allerede søndag?! Da er nok mulighetene for overraskelser absolutt til stede i høy grad, om det blir i positiv eller negativ forstand gjenstår å se. Sannsynlighetsutfallet er vel noenlunde 50/50 tenker jeg.
Men lykke til Ståle, tren godt!
Spiller han allerede søndag?! Da er nok mulighetene for overraskelser absolutt til stede i høy grad, om det blir i positiv eller negativ forstand gjenstår å se. Sannsynlighetsutfallet er vel noenlunde 50/50 tenker jeg.
Men lykke til Ståle, tren godt!
Erland Johnsen har uttalt at Ståle er høyaktuell til kampen på søndag. Han er spilleberettighet fra overgangsvinduet åpner 1. august.
Haha. Ytringsfriheten tilsier vel at jeg kan ha en mening om din mening også? Hvem er forresten vi? Har alle som liker å kalle seg ultras (minus ultras paranoia) valgt å samle seg for å stemme over at Stensaas ikke er ønsket?
Gleder meg til han knaller inn 1-0 på frispark søndag klokka 19:17 med venstrefoten over muren til Strømsgodset ;-)
Haha. Ytringsfriheten tilsier vel at jeg kan ha en mening om din mening også? Hvem er forresten vi? Har alle som liker å kalle seg ultras (minus ultras paranoia) valgt å samle seg for å stemme over at Stensaas ikke er ønsket?
Gleder meg til han knaller inn 1-0 på frispark søndag klokka 19:17 med venstrefoten over muren til Strømsgodset ;-)
Skal vi ikke score før etter 62 minutter? Ai ai ai! De matchene vi har vunnet har vi vunnet med mål i første omgang...
Ok, du vil heller rykke ned enn å hente en venstreback du ikke liker, og når han først er her, vil du ikke at han skal spille bra.
Fiiint skrevet. Godt gjort.
Tviler på at han utgjør forskjellen på å holde plassen eller rykke ned.
Opprinnelig skrevet av okb
Scorer han mot godset, så skal jeg revurdere min mening om han
Men alt i alt så er jeg skeptisk til at han vil heve nivået i stallen.
Tviler på at han utgjør forskjellen på å holde plassen eller rykke ned.
Scorer han mot godset, så skal jeg revurdere min mening om han
Men alt i alt så er jeg skeptisk til at han vil heve nivået i stallen.
Du lurer på om han kan heve nivået i stallen når han konkurerer om en plass som venstreback? I stallen har vi før Stensaas 1 stk spiller til den plassen, han er skadet... Selvfølgelig vil han heve stallen!
Jeg som "alle andre" skulle vel ønske at vi var så heldig å få tak i en vb som var 15 år yngere og drit god... men les tabellen og se over stallen, da sier det seg selv at han er velkommen.
Han kan uansett ikke gjøre det dårligere enn de som har spilt der til nå i år.. Samtidig slipper vi mest sansynlig å se Espen Søgård som hb noe mer!
Blir morsomt om noen legger skylda på Ståle Steensaas for at Lillestrøm rykker ned i år. De som synes dette er en dårlig signering kan ikke sett så altfor mange kamper i år, ikke at låneavtalen er sprek, men siden Zambrotta ikke ville... Jeg tror uansett han kommer til å være en klar forsterkning, han har skudd som ingen andre i Lillestrøm har, kanskje vi kan få noen mål på frispark?
De fleste er vel fornøyd med at vi endelig har en venstreback som kan spille. Men dette er langt fra noe j.... rosa eventyr.
Husker vi som var kritiske til JML og SP fikk så det holdt fordi vi ennå ikke hadde sett dem i LSK drakta. Dessuten var de jo bare backup og kjøpt som sårt tiltrengt stallfyll, så vi hadde ikke noe å fare med. Har ingenting vondt å si om SS som person men det må da være mulig å stille et spørsmål ved om han er god nok for LSK. At han er lånt og at han snart legger opp spiller ingen rolle - kommer du til klubben skal du være blant de bedre i tippeligaen uansett.
Kommentar