Aftenposten (100% Fotball)
100 prosent fotball har ringt rundt til samtlige supporterklubber i eliteserien, og stilt de tre spørsmål:
1. Overgangsvinduet stenger søndag kveld. Hva synes du om det ditt lag har gjort på overgangsmarkedet?
2. Hvilken spiller synes du at din klubb burde hentet?
3. Hvilken klubb synes du har gjort det best på overgangsmarkedet i sommer?
1. Overgangsvinduet stenger søndag kveld. Hva synes du om det ditt lag har gjort på overgangsmarkedet?
2. Hvilken spiller synes du at din klubb burde hentet?
3. Hvilken klubb synes du har gjort det best på overgangsmarkedet i sommer?
Lillestrøm: Kanari-fansen: talsmann Jan E. Jensen:
1. LSK har jo valgt å prøve å klare seg med de spillerne de har, og de bør være gode nok. Jeg er ikke kritisk til at klubben kun har hentet inn Ståle Stensaas. Jeg vil gjerne ha store og kjente navn, men det er ikke lett.
2. Det var jo Espen Hoff her hjemme, men han gikk til Stabæk. Når det gjelder andre spillere, så er det vanskelig å si. Jeg tror den sportslige ledelsen bare må bite i det sure eplet, og se ut av landet.
3. Det er vanskelig å si, men Stabæk har vært utrolig flinke.
1. LSK har jo valgt å prøve å klare seg med de spillerne de har, og de bør være gode nok. Jeg er ikke kritisk til at klubben kun har hentet inn Ståle Stensaas. Jeg vil gjerne ha store og kjente navn, men det er ikke lett.
2. Det var jo Espen Hoff her hjemme, men han gikk til Stabæk. Når det gjelder andre spillere, så er det vanskelig å si. Jeg tror den sportslige ledelsen bare må bite i det sure eplet, og se ut av landet.
3. Det er vanskelig å si, men Stabæk har vært utrolig flinke.
Kommentar